Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

9
Is er hier toevallig iemand die de DLC adventure maps heeft van Two Worlds II en toevallig ook nog een sterke char heeft die me snel door de maps kan helpen? In het verleden op pure de gewone maps en andere trophies al gedaan maar toen ook gewoon meegelopen waardoor mijn char wel erg basic is :saint:
DLC is ondertussen ook een stuk goedkoper dan toen. Misschien dat ik dan nog een poging doe voor de platinum, hoewel de game niet super is.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

14
Tjeefkeuh wrote:
Ligeiro wrote:als iemand mij wil helpen met die 2 co-op trophies in Far Cry 4? :p
(waarom merk ik het bestaan van dit topic nu pas op? :p )

EDIT: Ik zit meestal te gamen 's avonds tussen half 7 en 20u, zaterdagnamiddag en zondag wat verspreid over heel de dag)
Ik wil wel, PS4 neem ik aan?
Yup :)

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

15
Tjeefkeuh wrote:Zijn er mensen die willen helpen om nog wat Red Dead Redemption online trophies te halen? Kheb die game al jaren niet gespeeld maar er schieten blijkbaar maar een 4-tal trophies over (in de main game). Kvraag het liever eerst hier eens dan het met randoms te proberen.
Welke moet je nog? Kan de game hier niet onmiddellijk vinden dus denk dat hij nog bij mijn ouders in BE ligt... maw: ik kan niet nu direct helpen :|
Image