Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

317
Ja voor één of andere reden Just Cause 3 gestart. Voorlopig amuseer ik er mij wel mee.
Ik kon zweren dat er hier een topic van de game was, maar ik vind niets?

@Kolm= tips voor de game?

Ik heb ondertussen mijn friendslist eens opgekuist en zit nu onder de 100 vrienden (96 dacht ik). Véél kan en wil ik er eigenlijk niet meer wissen. Heb zelfs KolmJapan (niet zo erg :lol: ) en Met0t0 (meer dan een jaar niet online :O ) gewist. Ik hoop dus dat die trophy waar ik een call-out krijg van iemand (Kolm?) gewoon werkt.
De andere 2 trophies waar je online moet voor zijn, heb ik reeds kunnen doen (was ook niet zo moeilijk).

Dus Kolm, als je eens wat tijd vindt tussendoor om JC3 te downloaden, en mij een call-out te sturen, zou ik leuk vinden :) Graag iets makkelijks, want ik ben nog maar in het begin van de game.

Weetje, misschien belangrijk: sommigen vrienden staan in mijn leaderboards (bij die feats), maar Kolm, jij staat daar niet tussen... Geen idee waarom. Heb het ook zo nog niet uitgepluist, maar had ook maar een paar vrienden dacht ik..
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

319
Ik las dat velen echt wel problemen hadden met inloggen. En dat dus vrienden verwijderen, onder de 100, dus de oplossing is. Er zat niemand tussen dat minder dan een halfjaar niet online is geweest hoor bij mij. Allemaal accounts ooit eens toegevoegd voor trophies en eigenlijk nooit geen contact meer mee.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

326
NTGSruler wrote: 12 Dec 2022 22:02Heb zelfs KolmJapan (niet zo erg :lol: ) en Met0t0 (meer dan een jaar niet online :O ) gewist.
Mij gewist?! :O

Maar serieus: hmm, da's raar, meer dan een jaar niet online? Het is al even geleden (denk midden november), maar zeker geen jaar :? Zal eens naar mijn instellingen kijken volgende keer als ik mijn PS4 opstart.

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

328
Marty wrote: 14 Dec 2022 18:20 Jou laatst gespeelde game volgens de ps5 is Battlefront 2 en dat is 2 jaar geleden en jou laatste trophy is de platinum van Batman telltale. 3 mei 2020

Je speelt gewoon stiekem op een ander account :D
Oei, dan is er inderdaad wel ergens eens iets misgegaan in de privacy-instellingen ofzo :silly:

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

329
Marty wrote: 14 Dec 2022 18:20 Jou laatst gespeelde game volgens de ps5 is Battlefront 2 en dat is 2 jaar geleden en jou laatste trophy is de platinum van Batman telltale. 3 mei 2020

Je speelt gewoon stiekem op een ander account :D
Op PSNProfiles staat zijn laatste platinum van Origins toch van een maand geleden?

Maar misschien dat hij altijd inlogt als offline weergeven zonder het door te hebben :P
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

330
Kolm wrote: 14 Dec 2022 20:02Maar misschien dat hij altijd inlogt als offline weergeven zonder het door te hebben :P
Haha wist zelfs niet dat dat kon op PS4, dus zal vermoedelijk dat zijn :lol: Volgende keer als ik PS4 opstart toch maar eens bekijken :gosh:
Ik weet wel dat ik vaak bij het opstarten zo'n pop-up kreeg over privacy-instellingen en ook al had ik die ingesteld, ongeacht wat ik had ingesteld, kwam telkens terug... Misschien dat ik daar eens een en ander heb aangepast vroeger :P
cron