Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

331
met0t0 wrote: 26 Dec 2022 16:04
Kolm wrote: 14 Dec 2022 20:02Maar misschien dat hij altijd inlogt als offline weergeven zonder het door te hebben :P
Haha wist zelfs niet dat dat kon op PS4, dus zal vermoedelijk dat zijn :lol: Volgende keer als ik PS4 opstart toch maar eens bekijken :gosh:
Ik weet wel dat ik vaak bij het opstarten zo'n pop-up kreeg over privacy-instellingen en ook al had ik die ingesteld, ongeacht wat ik had ingesteld, kwam telkens terug... Misschien dat ik daar eens een en ander heb aangepast vroeger :P
Ze geven om de paar maanden ofzo een update van die pop-up dus... voor jou gevoel zou dat inderdaad altijd kunnen zijn :P
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

332
Iemand hier die Jumanji heeft? Is op PS4 en PS5 en is cross-buy, ook free upgrade als je disc versie hebt.

Paar online trophies zoals 10 online games, in team een level uitspelen, 20 keer een leven (revive) ontvangen, enige speler die nog leeft, meeste punten/collectibles op einde van level.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

335
Marty wrote: 29 Dec 2022 20:44 Jumanji zit in ps extra. Dus ik heb die op moment wel maar die heeft teveel trophies voor mijn doelstelling :nerd:
Hoeft ook niet meteen. Lijkt wel dat enkel de PS4 versie op Extra staat? Ik zou beide willen doen maar als je al met 1 versie kan helpen zou fijn zijn :)

Blijkbaar zou er in de PS5 versie geen optie zijn om randoms te joinen en kan je dan enkel via PS5 menu joinen. Dus ook geen cross-play.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

339
Phew, zover heb ik niet gekeken :P

Naast premium zijn er misschien nog die je via PSPlus hebt gehad (huidige essential).

Voor godfall: Heeft dat iets te maken met die towers?
Lijkt dat die wel endgame zijn dus ik zou eerst redelijk wat moeten spelen. Lastig inschatten hoelang precies.
Ik wil na Gravity rush eventueel wel daarmee starten, op dit moment had ik toch nog geen plannen voor daarna behalve dan chapter 5 van Tales of Monkey Island maar dat duurt maar 1-2u :)
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

342
Marty wrote: 30 Dec 2022 19:21 Inderdaad die towers. Je kan wel een endgame poppetje starten. Dan ben je meteen level 50 dacht ik. Dan is het gear farmen om de towers te kunnen halen. Solo kom ik tot vloer 6 ofzo :?
Als ik aan de game toe kom dan weet ik je te vinden :P
Maar Hitman heeft nu wat hogere prio met de delisting. Denk wel dat ik alle content heb maar je weet maar nooit dat ze kort daarna de servers alsnog sluiten en het is niet even in een uurtje uit te spelen.
NTGSruler wrote: 08 Jan 2023 12:20 @Kolm: zag dat je Operation Tango speelde gisteren. Veronderstel dat je 2e persoon hebt om de game te spelen? Is deze puur online, of gewoon met 2 samen een story doen? Beetje jammer anders had ik wel zin deze samen te doen.
De game is volledig online co-op met 2 personen en je hebt voice chat nodig. We hebben nu 3 van de 6 chapters gedaan en dat was met het meeste zelf uitzoeken tenzij we echt compleet vast zaten. Elke chapter moet je 1 keer spelen als agent en 1 keer als hacker. De tweede keer gaat altijd een stuk sneller omdat je dan al weet wat de bedoeling is en vooral wat de andere persoon ziet.

Op PSNP is ook een goeie trophy walkthrough (naast de trophyguide) die je ernaast kan leggen om te volgen waar je misc trophies best haalt. En die bevat ook video's voor agent en hacker voor als je vast zit.

Enige waar ik nu nog geen beeld van heb zijn de DLC trophies van de challenges. Sommige vinden die moeilijk anderen makkelijk... afwachten dus wat dat gaat geven :)

Maar eventueel wil ik met jou de game nog wel is doorspelen. Alleen niet vandaag, dat praten van gisteren was niet goed voor de keelpijn die ik had. Vermoed beetje dat amandalen ontstoken zijn want duurt nu al anderhalve week en het wordt niet erger dat ik doodziek word maar het wordt ook niet echt beter. En de pijn bij slikken zit eigenlijk niet in mijn keel maar meer rond amandelen.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

344
@Kolm: thanks voor de uitleg! :)

Had de game destijds ook in bibliotheek gezet toen we deze kregen via PS+.

Alleen is het niet altijd evident iemand te vinden als het een co-op game is. In de guide staat ook dat je de game met 2 controllers kan doen, maar... Vandaar mijn vraag als het online co-op is. De game is cross-platform, dus zou eventueel via PS4 en PS5 kunnen doen, maar dan moet ik switchen van kanaal op mijn tv + sommige zaken ingame vereisen om simultaan iets te doen. Dus dat gaat hem niet worden.

Voor de challenges: ik zie dat het behaalde percentage van die trophies redelijk hoog is, dus ik concludeer daaruit dat het toch te doen moet zijn..

@Marty:

Bedoel je effectief de tango dansen? Want buiten wat met mijn heupen zwaaien ken ik daar weinig van :lol:

Als je bedoelt om samen de game Operation Tango te spelen, dan zie ik dat al wat méér zitten!

Al heb ik wel geen idee als dat in je schema past kwestie platinums halen voor de launch van PS VR2?

Ging vandaag ook een nieuwe game opstarten, al zou het in principe geen al te lange game moeten zijn. Grim Fandango Remastered. Eventueel na deze zie dat wel zitten om Operation Tango te doen. Kan ook zéér zeker tussendoor wanneer we beide tijd hebben. :)
Image