Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

346
Alleen met 2 controllers, wat een grappenmaker :lol:

Ok, technisch is het mogelijk maar ik weet 1 puzzel die al lastig was gewoon met 2. Daar moet de ene 1, 1, 2 en vervolgens 3 getallen zeggen die de andere met een draaiend pijltje moet aanduiden binnen een paar seconden. En degene die het moet zeggen, moet naar een computer lopen, erop kliken en kan het alleen zien terwijl hij dichtbij is terwijl er wel lasers in een vierkant rondgaan: maw hij kan niet bij de computer blijven staan. Dat we die met 3 pijlen hebben gehaald in mijn run was puur toeval omdat ik pijl bij laatste getal toevallig op het goeie hield. Het Australisch vertalen zat daar voor iets tussen want omgekeerd ging het wel beter :shh:

Bij 1 type puzzel hadden we ook een paar keer een probleem door lag, de ping was de hele tijd rond de 250-270ms.
Je moet een bolletje op het scherm, begeleiden naar de uitgang. Maar de ene kan alleen de horizontale bewegingen doen en de andere enkel de verticale bewegingen. En dan moet je dus samen door een mini-doolhof komen. Op zich wel te doen met wat pogingen maar 1 keer was de lag zo een probleem dat ik alleen mijn beweging zag en hij alleen de zijne. Of ik zag het bolletje van de ene kant naar de andere kant springen. Toen hebben we echt even moeten herstarten om het weer werkend te krijgen.

Maar verder was het wel leuk tot nu toe :)
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

347
Note: This game is co-op only, so you will need a partner to beat it. You can also play solo with a second device, but it is not advisable as the game requires both players to be doing things simultaneously.

Staat letterlijk in de trophy guide :lol:

Okay dus zo makkelijk is de game dan weer niet?

@Marty: voor mij goed. Kom je dan niet 3 trophies te kort? :?

Ik heb geen idee hoe lang je erover doet om de platinum te halen...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

350
De game is niet echt moeilijk als je met 2 echte mensen speelt en voicechat gebruikt. Hier en daar is er misschien iets dat je een paar keer gaat moeten proberen tot je door hebt wat de bedoeling is.

Wij hebben gisteren ongeveer 3u gedaan over de eerste 3 hoofdstukken doorspelen zowel als agent als als hacker. En dat was dus zonder echte voorkennis van wat er moest gebeuren in de levels. Een tweede playthrough van een level in de andere rol is doorgaans wel een stuk korter dan de eerste :)

In de walkthrough beginnen ze met vancouver vinden op de map: Dat konden wij pas na de eerste missie omdat we dan pas die map kregen. Als je later opnieuw speelt krijg je wel altijd die map als eerste omdat die map gebruikt wordt om de missie te selecteren.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

355
paveman wrote: 09 Jan 2023 09:50 @kolm: zijn er online trophies voor Hitman om rekening mee te houden?
En denk jij dat de DLC later nog via de games zelf te kopen zijn, of zal die optie helemaal verdwijnen, denk je? Ik heb alle DLC van H2, maar niet van H1 voor zover ik dat kan beoordelen...
De game vereist een online connectie voor opslaan van progressie voor de masteries. Maar in Hitman 1 zijn er geen co-op trophies vergelijkbaar met de sniper trophies in Hitman 2. Die online connectie is de reden dat ik er nu toch maar aan begin. Voorlopig blijft die connectie wel werken maar liever geen 'shutdown announcement' stress als ze later toch beslissen het uit te zetten :)

Wat de DLC betreft: Makkelijkste manier om te checken of je alles hebt, is de game downloaden. Als je dan lijst krijgt van welke onderdelen je wil downloaden moet je dit even naast de trophylijst leggen. Er is dan 1 item voor elke grote episode en dan 1 bonus summer episode (ofzoiets) dat de 3 bonus mission DLC's bevat. Totaal is dacht ik net geen 70GB.

Doorgaans als je ingame klikt om iets te kopen, word je daarna doorverwezen naar de store om het effectief te kopen. Was zeker zo toen ik in Hitman 1 op de knop drukte om de Hitman 1 content in Hitman 2 te unlocken.
Maar lijkt dus dat alles verdwijnt en ik verwacht dus, dat ook ingame aankopen niet meer gaat werken.

Voor Hitman 2 hetzelfde: Je kan best de game downloaden en dan naast de trophylist leggen voor de verschillende onderdelen om zo te controleren of je alles hebt.
En als je de Hitman 1 content nog niet had voor Hitman 2, dan kan je die gratis claimen door Hitman 1 op te starten (alles geïnstalleerd hebben) en daar op een knop te klikken en iets gratis te 'kopen'.

Hitman 3: Als je Hitman 1 en 2 content hebt gekocht, dan moet er voor Hitman 3 twee access packs gratis zijn in de store die dan de content unlocken in Hitman 3.

Het is nu nog onduidelijk of die nieuwe samengeraapte Hitman 3 launcher een nieuwe trophylist krijgt of dezelfde houdt.
Want... de hitman 1 en 2 content in die nieuwe launcher zou gewoon gratis worden voor iedereen die hitman 3 heeft.

Bedenking: Ik weet niet meer of je bij deze games na het aankopen van een GOTY of gold edition, ook nog elke episode apart moet claimen. Soms maakt een season pass alle content gratis in de store maar zet het die nog niet in je downloadlijst.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

356
Mannekes, dit is de meest ingewikkelde DLC voor een game ooit! Heb net Kolm haar post gelezen en ben totaal de kluts kwijt :lol:

Jammer van die verdomde online connectie weer, want als die wordt uitgezet is de game waardeloos.

Lijkt mij dat je best ook ermee begint Paveman moest je de game 100% willen...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

358
Voor het geval je er wat mee bent: Het is handig om de game locatie per locatie te doen maar tussen 2 locaties kan je gerust een paar weken tussen laten wat gameplay betreft. Bij alle acties worden de knoppen op het scherm getoond en dingen zoals wisselen van wapen of mikken/schieten vind je snel vanzelf terug.

Dit kan ook handig zijn als je voor de masteries gaat:
Hitman 1 walkthrough: https://www.trueachievements.com/game/H ... alkthrough
Hitman 2 walkthrough die ook nog is voor Hitman 1 de info bevat: https://www.trueachievements.com/game/H ... alkthrough
Image