Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

301
Ik ben begonnen (opnieuw) met Tribes of midgard. Seizoen 3 is net gestart. Ze hebben een aanpassing gemaakt in de game dat de survival wereld niet dood kan. Dus dag 100 halen is alleen een kwestie van tijd. Geen idee hoe lastig de saga trophies zijn.

Degene die mee willen spelen (max 9 spelers, kan ik mijn wereld nummer en wachtwoord geven in een privébericht

Als je eenmaal in de wereld bent geweest kun je joinen wanneer je wilt. Hoeft niet samen gespeeld te worden.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

302
Marty wrote: 02 Oct 2022 10:34 Ik ben begonnen (opnieuw) met Tribes of midgard. Seizoen 3 is net gestart. Ze hebben een aanpassing gemaakt in de game dat de survival wereld niet dood kan. Dus dag 100 halen is alleen een kwestie van tijd. Geen idee hoe lastig de saga trophies zijn.

Degene die mee willen spelen (max 9 spelers, kan ik mijn wereld nummer en wachtwoord geven in een privébericht

Als je eenmaal in de wereld bent geweest kun je joinen wanneer je wilt. Hoeft niet samen gespeeld te worden.
Ik heb interesse in die game en heb hem ook alleen nog niet de details bekeken en ik zou eigenlijk eerst Babylon Fall willen doen.
Denk je dat dat van die 100 dagen een blijver is of enkel voor dit seizoen?
Is er cross-play tussen PS4 en PS5?
Wat is het nut van in iemand zijn wereld meespelen?

Voor Babylon: Moest ik echt ergens compleet vast geraken, mag ik jou dan even roepen? :saint:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

303
Game heeft ook bij ps+ gezeten

Game is crossgen dus ps4 kan met ps5 samen spelen.

Nut van samen in 1 wereld:
Je moet dag 100 halen. Eenn dag/nacht cycle is volgens mij 20 minuten. Dus 2000 minuten om dag 100 te halen. ( of in uren: 33 uur en 20 minuten).

Speel je op 1 server en niet gelijktijdig:
Je werkt samen naar de 100 uur. Dus dan als we altijd apart spelen zouden we beide maar de helft van die tijd nodig hebben.

En geen idee of het alleen voor dit seizoen is. Ze hebben dat hele mechanisme dat de wereld dood kan eruit gehaald. (Je hebt geen stad/boom om te verdedigen)

Saga mode is niet echt in je eentje te doen. Daar moet je een wereldboss verslaan en voor de trophy moet jij degene zijn die de laatste klap geeft. Dus dat zou al twee keer gedaan moeten worden. En in saga mode is er wel een stad/boom om te verdedigen. En als die sneuvelt is het game over en moet je opnieuw beginnen.

En zo'n saga duurt gemiddeld zo'n 90 minuten mits je weet wat je moet doen.

Je kan natuurlijk ook randoms joinen maar dan weet je maar nooit of je de laatste damage doet op de boss.

En er is een trophy om max level te worden in 1 seizoen. Dus beste om in het begin van Seizoen te beginnen. Heb alleen geen idee hoelang dit seizoen duurt.
En de guide op psnprofiles is volgens mij ook niet meer helemaal up to date.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

307
Degene die het zei was wel van US, weet niet of dat nog uitmaakt.

Maar... na navraag bij mensen die het de afgelopen maanden hebben gehaald blijkt dat het enkel te halen is in een lokaal netwerk met 4 PS3's... *zucht*

Heb ik 1 account en PS3 tekort (en dan moet ik nog 2 accounts en 1 ps3 fixen voor ik dat tekort heb). En dan moet ik op nog minstens 1 van die accounts de game nog is kopen.

Theoretisch zou xlink kai ook mogelijk moeten zijn lijkt me maar iemand zei dat dat niet werkte voor deze game (wat ik eigenlijk niet logisch vond). Sowieso gaat het dan ook niet werken met de streaming versie want die draait op de servers en in het netwerk van Sony. Dus 1 PS4/PS5/PC met streamen + 3 PS3's kan ook niet.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

310
Kolm wrote: 09 Dec 2022 19:00 Degene die het zei was wel van US, weet niet of dat nog uitmaakt.

Maar... na navraag bij mensen die het de afgelopen maanden hebben gehaald blijkt dat het enkel te halen is in een lokaal netwerk met 4 PS3's... *zucht*

Heb ik 1 account en PS3 tekort (en dan moet ik nog 2 accounts en 1 ps3 fixen voor ik dat tekort heb). En dan moet ik op nog minstens 1 van die accounts de game nog is kopen.

Theoretisch zou xlink kai ook mogelijk moeten zijn lijkt me maar iemand zei dat dat niet werkte voor deze game (wat ik eigenlijk niet logisch vond). Sowieso gaat het dan ook niet werken met de streaming versie want die draait op de servers en in het netwerk van Sony. Dus 1 PS4/PS5/PC met streamen + 3 PS3's kan ook niet.
En hoeveel 0.001% Completion win je met deze trophy te behalen? :lol:

Lijkt mij wat véél werk voor 1 trophy? Tenzij je daarmee de platinum haalt? :?

BTW, ik heb de game niet...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

312
Ik zag toevallig dat ik in de ghostbusters serie de moeilijkste platinum al heb: Ghostbusters op PS3. Dus ik dacht, he, die kleine PSN game is helemaal zo moelijk niet, ik heb enkel 3 andere mensen/consoles nodig. Maar toen wist ik dus nog niet dat het enkel via LAN kon :L:

De PS4 remaster was ik toch al is van plan en de spirits unleashed ooit ook wel alleen blijkt dat daarbij de PS5 versie op die moment unobtainable is dus ja... :|
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

313
Kolm wrote: 10 Dec 2022 13:23 Ik zag toevallig dat ik in de ghostbusters serie de moeilijkste platinum al heb: Ghostbusters op PS3. Dus ik dacht, he, die kleine PSN game is helemaal zo moelijk niet, ik heb enkel 3 andere mensen/consoles nodig. Maar toen wist ik dus nog niet dat het enkel via LAN kon :L:

De PS4 remaster was ik toch al is van plan en de spirits unleashed ooit ook wel alleen blijkt dat daarbij de PS5 versie op die moment unobtainable is dus ja... :|
Tijd voor een Prxtorevive BBQ en iedereen brengt zijn PS3 mee een een kopie van Ghostbusters Sanctum of Slime! :lol:
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

315
Totaal onverwachts maar... die ene online trophy van Ghostbusters is gelukt! :D

Ik was eigenlijk met zenmaster bezig in Ghost of Tsushima voor iets van die legends mode en plots kreeg ik een bericht van de persoon waarmee ik eerder contact had. Hij had getest met 1 van de mensen die hem had gezegd dat het enkel via LAN kon en hij zat ermee in een lobby en of ik kon joinen :O

Alleen... ik had de game nog niet gekocht of gedownload... hij zat wel in winkelwagen op PS3. Was gelukkig nog geen 300MB dus wel snel klaar met downloaden en installeren maar toch... :girl:
Blij dat ze even geduld hadden om op me te wachten, heb ze niet gezegd dat ik alles nog moest installeren om te voorkomen dat ze niet zouden wachten. Had gewoon gezegd dat ik 15-30min nodig had :saint:

Heb ze achteraf wel gezegd dat ik midden in een Tsushima rondje ben vertrokken en dat ik weer terug moest daarheen en morgen ofzo wel verder kon spelen. Het zou blijkbaar makkelijker zijn om bepaalde dingen met meerdere echte mensen te doen ipv alleen met 3 AI poppetjes.
Image
cron