Re: Uncharted online/co-op trophies

121
Sora_Lizard wrote:. . . . tegen het einde was het een waanzinnige marathonsessie van grofweg 24 uur . . . . :silly :
Ehm... zoiets ja! Toen ik dinsdagavond naar bed ging had ik eigenlijk het idee dat het gewoon maandagavond was. Pas rond 22u naar bed gegaan omdat ik niet moe was en lange tijd nog vol adrenaline en spanning zat. Deze morgen zelfs gesport en dat ging ook supergoed, maar nu ben ik wel moe :lol:
fsterchele23 wrote:Ik heb geen 100% oooh
Image
wel nog stiekem een trophy gehaald in de laatste sessie dat ik heb meegedaan
Image
.
Wel zotn dat nog gelukt is kolm :O

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Was zeker zot! :O
En zonder jou misschien niet eens gelukt!
NTGSruler wrote:Dikke proficiat Kolm!
Merci! Nu wordt het tijd om te kijken voor GTA5 op PS3 en Uncharted 4 :p
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

124
U4 is ook wel beetje een lange adem, maar groot deel valt wel mee geloof ik. Enkel die 3 sterren halen op elk level is lastig. Moet je eerst je wapens en level voor upgraden en daarzit het stukje lange adem dus in.

Tomb raider (co-op), Dead Rising 2 (co-op), Killzone Shadow fall, Medal of Honor Warfighter (wapens + xp), Agents of Mayhem, Max Payne 3 (gang wars + xp), Aliens colonoial marines en... ik vergeet er vast nog wel een paar... Maar dat zijn wel bijna allemaal games die al op mijn profiel staan en waar ik toch wel aan wil werken wat online betreft.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

126
Ik ben ondertussen klaar met MOH Warfighter dus dan wordt het tijd om een andere online grind naast de singleplayer games te vinden!

We hadden het in 'Wat speel je op dit moment?' al met verschillende over Uncharted 4, dus misschien is dat wel een goed idee!

Trophyguide:
https://psnprofiles.com/guide/7438-unch ... ophy-guide

Het komt neer op alle 10 de mappen 1 keer uit te spelen op eender welke difficulty (= 10 trophies) en 3 sterren te halen op alle 10 de mappen (= 2 trophies). Het halen van de 3 sterren moet wel op crushing omdat de vijanden anders te traag zijn waardoor je de tijd niet haalt.

Om de 3 sterren te halen moet je al je wapens upgraden en dat doe je door bepaalde mappen te herspelen afhankelijk van wat je wilt. En dat is dus ook het stuk waar de grind in zit...

Ik heb de game al opnieuw geïnstalleerd en er was een patch van ongeveer 14GB.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

129
Marty wrote:Blijkbaar zijn een groot gedeelte van de coop trophies in Uncharted 3 in splitscreen te behalen:
Uncharted 3 coop trophies
Klopt, in een discord groep waarin ik zit zijn ze er ook lange tijd over bezig geweest. Wouties was er in geslaagd om de trophy waar je het statue moet beschermen (Statuesque/Overseer), op hard in zijn eentje met 2 controllers te doen. Op crushing (mijn inziens de moeilijkste trophy van allemaal) lukte het hem net niet omdat er op een bepaald moment grabbers komen net als zijn characters een beetje uit elkaar zijn.
Als hij er zich echt op zou richten, dan zou het misschien nog wel lukken met wat geluk. Maar als je bedenkt hoeveel moeite veel mensen hiermee hebben met 3 personen en dat hij het op hard in zijn eentje kan... Dan snap je dat ik heel blij was dat hij fsterchele en mij heeft geholpen met al die crushing trophies :love:
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

131
Ik heb gisteren de eerste 2 stages in mijn eentje op easy gedaan. Het is niet helemaal in je eentje want er is nog een AI co-op partner. En dat was ook heel goed te doen. Daarmee denk ik dat het best mogelijk moet zijn om elk apart de wapens tot level 3 te krijgen en dat we pas daarna echt hoeven af te spreken en samen vrije tijd hiervoor vinden. Levellen zou misschien ook nog in hunter arena kunnen, maar die modus heb ik nog niet geprobeerd.

In totaal zijn er 3 mensen nodig, het zou misschien ook nog met 2 kunnen aangezien er een kerel is die het in zijn eentje kon... Maar ik weet niet welke überskills die persoon had :p

Dus... wie gaat er mee grinden?
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

134
Gaat inderdaad om UC4 nu, de andere games zijn online helemaal dood :(

@paveman: dat grinden is inderdaad nodig om van betekenis te zijn. Beter level van wapen geeft meer ammo en meer damage. Hoger player level geeft meer health en damage en unlockt allerlei andere dingen die nodig zijn.
Image
cron