Re: Uncharted online/co-op trophies

92
1317/2500

Enkel kills inderdaad, maar gisteren de eerste 2-3 cycles (= 5 games waarin aan het einde iedereen 49/50 kills heeft) moesten we zowat na elke game er weer uit omdat er wel iemand de game had verlaten wegens een disconnect of idle zijn. Dat kost zoveel tijd omdat de 2 parties elkaar dan ook opnieuw moeten zoeken etc. En na elke cycle ook veel mensen die weggingen en andere die er dan bij moeten. Laatste 2 cycles gingen wel goed gelukkig.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

93
1672/2500

Eergisteren een avond overgeslagen omdat ik met niet te best voelde. Gisteren uiteindelijk wel een goede sessie gehad. Voor ik joinde liep het goed, maar tijdens mijn eerste cycle in 3 van de 5 games iemand die wegviel en maar 1 keer kon die er niet aan doen. Ik vreesde dus alweer voor het ergste. Maar de cycles die volgden gingen vlot met maar af en toe een disconnect van iemand, enkel tussen elke cycle was er altijd wel even een moment van mensen die weggingen en erbij kwamen. Echter ging dat erg vlot waardoor er niet al teveel tijd mee verloren ging.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

95
2026/2500...

De sessie van gisteren begon vreselijk... Ze waren ruzie aan het maken over iets dat in de vorige game was gebeurd. 1 kerel had een tweede ps3 aanstaan en wilde alle kills als het aan die bot zijn beurt was terwijl het eigenlijk de gewoonte is om de kills van een bot te verdelen. Ik had dan 2 mensen toegevoegd als vriend, maar hoe vaak ik ook in of uit logde en de andere ook, ze toonden maar niet op PS3, wel in app en op PS4. Toen ik afsloot nog steeds niet. De app had wat problemen en waarschijnlijk was dat de oorzaak. Plots ging dan nog het internet stuk van degene die ruzie aan het maken was en dan begon die te schelden dat een bepaalde kerel de oorzaak was en dat hij hem aan het DDOS'en was. (Je houdt het niet voor mogelijk soms) Uiteindelijk na 2(!)u gedoe en geruzie want die kerel bleef maar doorgaan terwijl de andere echt al een uur niks had gezegd, konden we van start. Zonder de ruziemaker gelukkig.

Maar dan... 5 cycles* na elkaar in ongeveer 2u45 met enkel een disconnect in de allereerste game en in de voorlaatste game en niemand die tussendoor vertrok of eruit gegooid werd wegens idle. Iedereen die goed mee aan het werken was. Uiteindelijk was dat al goed voor 250 kills ieder. :love:
Ik was echt helemaal verbaasd want ik heb het nog nooit zo lang goed zien gaan in een boost op die server. Meestal is er wel iemand die weg wilt.
Daarna nog 2 cycles gedaan, maar dan moest er na elke cycle wel even een regroup gedaan worden en dat merkte je direct. Die laatste 2 alleen hebben we 1u45 over gedaan wat zelfs al redelijk is. Gemiddeld met regroupen en disconnect is het 1u voor een cycle.

Hopelijk kan ik dat nog eens over doen maar dan zonder de 2u vooraf en dan heb ik maar 1 sessie meer nodig :P


*1 cycle = 5 games en iedere game zijn er 2 die winnen/killen en aan het einde heeft iedereen 1 keer mogen killen. Als we geen volle lobby van 10 hebben, dan zijn het minder games.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

96
2500/2500!

Vrijdagavond, of zaterdagmorgen, het is maar hoe je het bekijkt, heb ik eindelijk de laatste trophy van U2 gehaald! :party:
Met heel veel dank aan fsterchele waardoor het waarschijnlijk 1-2u minder lang heeft geduurd.
In ruil voor de laatste paar stealth kills voor een trophy, heeft hij de rest van de avond zijn kills verdeeld over het team. Waardoor iedereen in ons team 62 kills ipv 50 kills per cycle kreeg. En hier en daar heb ik er stiekem nog eentje meer genomen, kwestie dat de wiskunde zei dat ik hem anders op 1 of 2 zou missen en nog een hele cycle extra moest doen. We durfden het niet aan om te zeggen dat ik al zijn kills zou krijgen, want dan worden ze meestal boos :p
Verder ook een hele mentale manipulatie aan het doen om te vermijden dat er na elke cycle wel iemand vertrok. Zodra iemand aankondigde om te vertrekken en iemand anders zei, ik doe er nog eentje meer en dan vertrek ik ook => blijf ook 1 extra, scheelt ons een hoop tijd met zoeken als er 2 tegelijk vertrekken etc!
Op het einde was dat zelfs 2 cycles extra omdat er dan toch al 2 vertrokken (fsterchele en ik) en dat is nog gelukt ook :lol:
Uiteindelijk vertrokken er 6 na de cycle dat we stopten. En deels door al dat gezoek tot een minimum te herleiden en iedereen die goed meedeed, gingen de cycles ook heel vlot. Was wel blij toen ik hem had! :cool:
En fsterchele heeft wat van me tegoed! :saint:
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

98
Jep U3 next... Eigenlijk kan je hiermee al veel vervelende dingen doen met 4 personen splitscreen (elk 2 controllers), helemaal snel als 2 personen niks nodig hebben :p
Redelijk wat kan zelfs met 2 personen splitscreen of alleen splitscreen gedaan worden.

Zal straks een overzicht posten van wat er voor U3 nodig is, is echt veel...
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

101
paveman wrote::jip: congrats kolm!!!
:flow: voor sterchele! De held van het forum deze zomer, denk ik? ;)
Bedankt!

En wat mij betreft wel! :cool:

Ondertussen al 5/50 trophies gehaald :q:

En ook bedacht dat ik nog de PS3 van Sora kan misbruiken als bot, dan zijn we met 4 mensen met elk 2 controllers en dat zou heel goed uitkomen om wins wat sneller te boosten... Hopelijk lukt het om dat op te zetten :p
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

102
En we zitten aan 10/50 trophies met wat hulp van fsterchele voor het halen van medals! :cool:

Voor verschillende andere trophies is er ook voortgang, maar sommige dingen gaan traag.
Waar het in U2 was: Doe dit 1 keer en je hebt 1 medal en dan 50 medals voor een trophy.
In U3: Doe dit 2-5 keer voor 1 medal en dan 50 medals voor een trophy... :L:

Edit: Nog verder meegedaan aan een sessie voor objective en daar ook nog 2 trophies gehaald => 12/50 nu!
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

103
22/50 trophies.

Gisteren heel veel medal trophies kunnen afwerken samen met fsterchele en daarna in een sessie alles in team objective kunnen afwerken.

In die sessie hadden we 1 bot team kunnen opzetten waardoor het andere team elke keer kon winnen, dat scheelde een hoop tijd. Wel even geluk gehad want net na mijn laatste win disconnecten de 2 bots van iemand. Tijdens die laatste game was ook de random bot plots van team gewisseld waardoor mijn 2 bots alleen in een team achterbleven na mijn laatste win. De sessie was daarna helaas gedaan, maar ik was blij dat ik toch nog mijn trophy voor de wins had! :love:
Image
cron