PS3 - Max Payne 3

1
Zoals ik in het game voornemens topic al aangaf zou ik dit jaar graag de online trophies van Max Payne 3 halen.
Daarnaast las ik net dat sommige mensen de laatste tijd wel eens moeite hebben om te verbinden, dus ik wil dit niet al te lang meer uitstellen :p

Van de online trophies die ik nodig heb is er echter 1 trophy die ik niet in mijn eentje kan halen omdat er minimum 4 personen nodig zijn om de game te starten en dat ook net in een game mode waar weinig tot geen activiteit is ;(

Het gaat om de volgende trophy:
Full Monty
Complete One Of Each Game Mode Including All Gang Wars

Simply play all game modes and all gang wars chapter variants. A list is found below of all game modes:
Deathmatch
Team Deathmatch
Payne Killer

The following list is of all Gang Wars:
Turf Grab
Passage
Total Turf
Last Man
Warfare
Siege
Grab
Delivery
Short Fuse
Takedown
Survivor
Showdown
Wat ik nog mis zijn de Gang Wars. Een Gang War bestaat uit 5 rondes en elke ronde is 1 van de 12 types hierboven.
Welke 5 types je precies krijgt in 1 gang war wordt deels bepaald door de vorige gang war en is ook deels random.
In theorie zou het dus in 3 games klaar kunnen zijn of het kan wat langer duren.
Ik heb geen idee welke ik in het verleden al gedaan heb dus het kan ook zijn dat het na 1 ronde al klaar is...

TL;DR: Ik zoek 3 mensen om alle gang wars in Max Payne 3 een keer te doen :saint:
Image

Re: PS3 - Max Payne 3

3
Ik heb de DLC trophies al op challenge mode na, maar wil daar gerust nog wat verder mee helpen.
Ik weet niet meer precies hoelang we daarover gedaan hebben toen. Meeste trophies lijk ik in een tijdspanne van 4-5 dagen gehaald te hebben, maar of we toen heel intensief/lang bezig zijn geweest kan ik er niet met zekerheid uithalen.

Die PSNP sessie kan ik niet vinden. Er is 1 andere sessie die al meer dan een maand telkens wordt verplaatst met een hoop mensen in, maar is me niet helemaal duidelijk of er daar ook nog iets actief mee gedaan wordt behalve steeds verplaatsen...

Ik ben het alleen een beetje zat om met randoms te spelen, zeker na de Uncharted maanden... Dus als er hier toevallig genoeg mensen zijn die kunnen en willen helpen dan liever zo :)
Image

Re: PS3 - Max Payne 3

4
Net wat ik dacht. Als we met mensen van hier kunnen spelen waar we beetje kunnen op rekenen.. Ik wil alvast helpen. Ik heb wel nog geen enkele DLC gedaan, dus geen idee als he daar volledig wil mee helpen. Zou wel leuk zijn...
Image

Re: PS3 - Max Payne 3

8
Ik heb 2 PS3's dus eventueel kan ik een tweede copy zoeken en dan zijn we al met 3... hebben we voor die ene trophy er nog 2 nodig en de rest 1 denk ik.
Ik dacht dat ik hem digitaal had van psplus ofzo, maar blijkbaar niet... anders had ik hem alleen maar hoeven te downloaden op tweede PS3.
Image