PS3 - AC Revelations

1
Zijn er nog mensen hier die willen helpen bij AC Revelations? De DLC is gratis op te halen in de Hong Kong Store (HK account maken en DLC vanuit het menu in de game zelf kopen en downloaden), ik moet nog een paar DLC trophies waar ik nog wat hulp bij kan gebruiken. Kolm heeft al aangeboden te helpen, waardoor er nog 2 spelers nodig zijn.
Image

Re: PS3 - AC Revelations

3
Nog een toevoeging: Als je het gratis testversie pakket voor de DLC maps van AC Revelations nog niet hebt gekocht, dan zou dat ook een mogelijkheid zijn. Daarmee kan je 2 dagen de mp mappen spelen. Alleen is het niet duidelijk of dit dan 2 dagen is vanaf aankoop of vanaf eerst spelen. Dus als je op die manier wil helpen, dan wel wachten met de aankoop tot de dag dat we even samen spelen :p
Image

Re: PS3 - AC Revelations

4
Ik heb de game ook nog op PS3, maar zou dan mijn PS3 terug moeten uithalen en opstellen, als hij nog werkt na 2 jaar niet meer opgestart te zijn... :shh:
Volgend weekend zou ik hem normaal gezien wel kunnen installeren, wanneer kunnen jullie?

Re: PS3 - AC Revelations

5
met0t0 wrote:Ik heb de game ook nog op PS3, maar zou dan mijn PS3 terug moeten uithalen en opstellen, als hij nog werkt na 2 jaar niet meer opgestart te zijn... :shh:
Volgend weekend zou ik hem normaal gezien wel kunnen installeren, wanneer kunnen jullie?
Wees voorbereid op een hele tijd updaten als je automatische updates niet meer aan had staan... het heeft bij mij 1-2 uurtjes geduurd...
Komend weekend kan ik wel in de avonden
Image

Re: PS3 - AC Revelations

7
fsterchele23 had het mij al laten weten dat het gelukt was, goed bezig! :cool:
Ik hoef de trophies zelf niet te halen, wou gewoon wel helpen mocht het nog nodig geweest zijn. Goed om te weten dat er nog wel heel wat updates zullen moeten installeren voor de PS3 :idea: Al zal ik hem vermoedelijk toch nog een tijdje laten staan... :-"

Re: PS3 - AC Revelations

10
Sora_Lizard wrote:Ach, je kunt hem altijd nog uithollen en de PS5 als stijlvolle vaas gebruiken. :think:
Dat is een dure vaas! De enige die ik ooit heb gekocht was 5 euro... doet nog altijd prima dienst de zeldzame keer dat er bloemen in huis verschijnen :D
Image

Re: PS3 - AC Revelations

14
Nog bedankt aan iedereen die had willen helpen! Zoals kolm aangeeft is het inmiddels gelukt met een aantal mensen vanaf Discord en natuurlijk kolm zelf :D . Waarvoor wederom dank!!
Dezelfde avond heeft kolm vervolgens ook nog eens geholpen met een Tomb Raider sessie die op PSNProfilies 8 aanmeldingen had waarna er maar liefst 2 anderen daadwerkelijk verschenen!
Image