Re: Tomb Raider (PS3 reboot)

3
@Kolm @Zenmaster

Eventueel dan binnen een week en een half? Dit weekend moet ik grotendeels werken + zondagmorgen ontbijt en s'avonds werken. Volgende week is mijn laatste werkweek in de cyclus, maar das altijd zeer druk. Dus laten we zeggen vanaf zaterdag 9 juli namiddag of avond kan ik mij elke dag vrijmaken. Tenzij er iets tussen komt, dan laat ik het uiteraard weten. Ik heb geen idee hoe lang alle trophies duren om te halen. Ik veronderstel dat het reviven, zipline en kills met turret redelijk snel te doen zijn. Alleen alle multiplayer modes winnen kan misschien wat tijd vragen aangezien we het minimum 2x moeten doen (Zenmaster en mezelf, geen idee voor jou Kolm?). En dan nog afhankelijk als we dus nu met 3 kunnen starten, of dat we met 4 moeten zijn.
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

11
Ben eerlijk gezegd deze week weinig met gamen bezig. Genieten van het mooie weer, gaan fietsen, gaan wandelen met de vrouw, klusjes in huis die dringend eens moesten gedaan worden, in de namiddag genieten van de Tour de France... Ik ben elke dag s'avonds in principe wel beschikbaar.
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

13
Mij past ook ‘s avonds het beste op weekdagen. Laat maar weten welke dag u het beste past, Ruler. 🙂

Kan ik eventueel met 1 van jullie via whatsapp praten als we bezig zijn?
Ik had na lang zoeken mijn iPhone oortjes gevonden, die werken misschien op de PS4, maar was vergeten dat ik die op de PS3 niet kan inpluggen. 😖
Dus nu heb ik een oude JBL koptelefoon, via bluetooth, maar die doet wat raar. Of ik moet nog snel even een headset kopen. Chat is wel van belang. 😅
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

14
Meestal maken we een party op PS4/PS5/PSapp die we gebruiken voor voice. Op PS3 kan je tijdens het gamen in het beste geval via de game zelf voice chat hebben en dat werkt enkel in de lobby en tijdens een rondje maar niet tussendoor. Als het al werkt...

Vanavond lijkt toch wat lastig te worden hier. Er zou hier een wat groter pakket (meerdere en zware dozen) komen rond 13u30 maar ondertussen staat dat al op 17u30. En ergens moeten we ook nog koken :lol:
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

15
Owww ja handig. Zelf niet bij stilgestaan. Ik gebruikte die alleen om mijn trophies te bewonderen 🤣 en af en toe eens een berichtje.

Ja, mijn vrouw ging een paar uurtjes weg vanavond, maar ze is al vroeger vertrokken dus ook vroeger weer thuis. Zou beter geweest zijn voor de rust in huis. 😂 Een andere dag kan ook wel.
Image
cron