Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

20
NTGSruler wrote: 14 Jul 2022 13:15 Morgenavond zou wel lukken. Zaterdag moet ik even kijken. Net bericht gestuurd naar iemand om eventueel FIFA te doen, al wil ik dat liever tijdens de dag.
Even onder voorbehoud: morgen in de namiddag probeer ik normaal Div4 trophy in FIFA 20 te boosten. Dit zou mogelijks wel kunnen uitlopen dat we s'avonds verder moeten doen, afhankelijk van hoe snel de matchmaking is en we elkaar vinden. Zaterdagavond of reeds in de namiddag indien gewenst lukt ook voor mij.
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

22
momenteel bezig met een Fifa sessie. Morgen is normaal ok voor mij. Moest Fifa vandaag nog niet lukken moet mijn boosting partner morgen werken. Dus vraag dan of het eventueel zondag kan voor hem. Volgende week ben ik ook nog beschikbaar indien nodig al wordt het maandag en dinsdag puffen geblazen :O
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

30
Nice die methode! Dat zou de grind wel serieus beperken. Nu ja we zien wel. Ondertussen 2x die rescue mode gedaan, zit rond de 30-35000 xp en 6000 salvage per keer. Je kan extra xp verdienen door een eindje te lopen, ehbo kistje laten vallen, terug oprapen, ondertussen die gele kistjes pakken... Rinse and repeat. 2 player methode is duidelijk sneller, maar ok, zo lukt het ook wel.
Image