Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

33
Ik zag deze morgen ook een post op Facebook van iemand die net de platinum haalde in de Definitive edition. Je kan met 3 doen, zelfde methode met ehbo maar dan telkens ook iemand downen en reviven... Ik dacht dat hij sprak over +100k xp per 20min... Salvage geen idee, maar je moet wel zorgen dat deze ability aangevinkt staat bij je karakter voor meer salvage te krijgen bij die gele kistjes.
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

34
Klinkt vooral erg complex voor een minimum aan extra tov die waarbij je elkaar tegelijk neerschiet met granaten :?
Misschien dat ik vanaf wel even kan voor een paar rondjes met tegelijk killen te doen en dan kijken hoe dat met die salvage zit voor die methode.
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

36
NTGSruler wrote: 17 Jul 2022 12:27 Deze namiddag doe ik nog even maar deze avond wordt niets wss. +dochter komt terug van reis en deze avond tegen 19u gaan we ze ophalen, gevolgd met frietje eten van de frituur :)
Jaloers! ;(

Laatste keer was ik in België en wilde ik rond de middag bij mijn frituur eindelijk nog is een 'echte' frit eten en bleek dat hun openingsuren waren aangepast dat ze pas vanaf 17u open waren :(

Daarnaast gaan ze blijkbaar binnenkort ook verbouwen waardoor ze een tijdje helemaal dicht zijn :(
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

37
Ai. Als je daar dan echt naar uitkijkt, is dat wel een domper! Zondag is bij ons standaard frietjes dag, maar dan frietjes in de oven. Frituur is echt maar een paar keer per jaar. Mooie gelegenheid deze avond dus! Btw =》 bestellen online, ophalen en eten ze thuis op!
Image