Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

54
NTGSruler wrote: 26 Sep 2022 14:42 Begonnen met het verhaal. Nog maar in het begin.

Voor de mp => deze week donderdag, vrijdag, zaterdag. Zaterdag wel niet tot een gat in de nacht, want ik moet zondag werken.
Ik heb de game ondertussen op 1 PS4 en 1 PS5 geïnstalleerd dus ik kan al voor 2 van de 4 zorgen :D

Vrijdag misschien al proberen om de 4-player trophies en zoveel mogelijk misc trophies te halen om dan zaterdag misc af te ronden en als er wat tijd over is ook nog wat xp te doen?

Oorspronkelijk dacht ik vandaag al te vragen maar na meer dan een maand knoeien thuis en bij mijn ouders stonden vandaag alle sterren en planeten goed waardoor PS4 en PS5 elkaar konden joinen in Overlord FOE dus heb ik daar even de online trophies van gehaald :D

Enige mogelijke redenen dat dat joinen nu werkte is gewoon toeval of omdat ik nu eerst de PS4 helemaal heb opgestart tot in een public lobby en pas daarna de PS5 heb opgestart tot in public lobby. En dan in PS5 public lobby laten zoeken naar een andere multiplayer game om te joinen. Nog even en ik was bijna naar Marty gereden om het daar te doen, bij hem werkte het in lokaal network wel altijd meteen :nerd:
Image

Re: PS3 - Tomb Raider (reboot)

56
Ik kan het nog op een derde installeren. Was al van plan met Sora erbij te spelen als tweede, hij heeft ooit al is 1 trophy gehaald (of eerder een jonge bezoeker toendertijd) dus een paar extra kan alleen maar helpen... KolmJapan kan dan de derde zijn indien Sora de game ook digitaal had, dat moet ik nog even controleren maar dacht van wel :)
Image