Re: PS4 - Rise of the Tomb Raider

3
Maakt ni uit man! 🙂 Ik was het zelf ook ni van zin. Mijn vrouw had weinig zin in het trouwfeest waar ze naartoe moest en was aan het twijfelen, maar last minute toch gegaan uit schuldgevoel voor haar vriendin. 😅 Dus nu zit ik hier met een paar uurtjes game-time.
Volgende keer he. En ja idd, die co-op is het laatste wat ik moet doen voor 100%.
Image

Re: PS4 - Rise of the Tomb Raider

4
Tip aan NTGSruler: Doe zowel de coop als de solo modus in coop. Het maakt de solo modus een heel stuk aangenamer als je iemand hebt die je bij een stomme death toch nog kan reviven.
En je kan de trophies van coop en solo combineren in eenzelfde run waardoor je niet 2 runs hoeft te doen voor iets dat bijna hetzelfde is.
Image

Re: PS4 - Rise of the Tomb Raider

5
Euh bedankt voor de tip. Ik heb de guide nog niet grondig doorgenomen voor Rise of the TR. Morgen mss dan op het werk :hi5:
Maar ben eigenlijk echt momenteel gefocused op MGS V, RDR2 en Fifa 20. Tomb Raider op PS3 ga ik starten voor die online trophies, maar vooraleer ik die game echt start wil ik zeker gedaan hebben met MGS V. Anders wordt het mij teveel kwa verschillende verhalen en controls door elkaar mixen. :D
Kijk er wel naar uit om dit te doen.

En voor je tip: dit is dan ook handig voor Zenmaster om te weten. Kunnen we dit best samen doen dan.
Image