NFS Heat

1
Kwestie van het iets officiëler te maken dan in wat random topics.

Ik meen dat er wat interesse is om deze te doen? Ikzelf sowieso en dan dacht ik ook Kolm, Ruler en Marty?
Online trophies zijn deze voor 5 en 25 events te doen. Uitleg volgens PSNprofiles:

--------------------------------
For this trophy, you'll be forced to play online. Once you get online, you'll get notifications in the upper right-hand corner of the screen inviting you to a public race. To accept the invite, hit Triangle and a 30-second countdown will start. After the countdown, you'll start the race with all the players that accepted the invite. You do not need to win the race, you only have to participate. Do this process 25 times and the trophy will lock after the 25th race.
--------------------------------

Totnogtoe heb ik enkel offline gespeeld (dan stoppen de cops tenminste met rijden als je de map opent). Dus ik heb geen idee hoe het systeem precies in zijn werk gaat me die invites. Iemand daar wel ervaring mee heeft? Er zijn nog een aantal trophies waarvoor je 'online' moet racen maar die je wel solo kan doen. Enkel de twee bovenstaande vereisen meerdere mensen.
Image

Re: NFS Heat

2
Ik neem zeker deel aan deze sessie. Is er een dag en uur dat ideaal is voor iedereen? Ik kan mij wel aanpassen de volgende 2 weken, dus das geen probleem.

Zelf heb ik de game nog niet opgestart, dus hoe het in elkaar zit kan ik jammer genoeg niet zeggen. Ik vermoed dat het wel mogelijk moet zijn dat iemand van ons een race op zet en invite stuurt naar de anderen, die dan op hun beurt de invite accepteren om dan hopelijk zo de de trophy te verdienen?
Image

Re: NFS Heat

3
Ik kan doorgaans wel elke avond vanaf 21u of 22u. Weekend kan ik nooit echt op voorhand zeggen.
Moeilijk kan het systeem niet zijn, maar ik weet niet of het een invite is vanuit het spel zelf of via de Playstation. Ik speel het overigens via PS5.
Image

Re: NFS Heat

4
In principe kan ik doordeweeks altijd na 20u en in het weekend na 14u.
In een weekend met Formule 1 kijken we graag de quali en race dus tijdens deze gaat ook niet maar eerstvolgend weekend is er geen F1 :)

Liefst weet ik het wel 1 dag van tevoren ivm eten :saint:
Image

Re: NFS Heat

7
De avonden ga ik niet halen. Dat is te laat voor mij. Weekend overdag komt mij het beste uit.

Ik zal wel binnenkort even de invites sturen voor de crew. Even kijken of er nog 3 plaatsen vrij zijn. Anders wordt het joinen en de crew verlaten zodra je de trophy hebt
Image

Re: NFS Heat

12
@Marty @Kolm @Sanity
Image
=> Comeback Kid (als laatste laatste ronde starten en winnen).

Zéér makkelijke trophy aangezien de AI echt begint te vertragen :D Maar je moet echt wel "Play online" starten en dan zo een makkelijk event doen met een betere auto. Ik heb ondertussen die Porsche RSR of whatever en heb het met die gedaan.

Had het gisteren ook geprobeerd op hetzelfde event, gewoon play solo en trophy wou niet unlocken.
Image

Re: NFS Heat

13
Goed om weten! :cool:

Zelf heb ik er nog niet mee verder gedaan en was ik druk met Tomb Raider.
Verhaal zit ik nu in Cliffside Bunker dus bijna klaar en online level 50 dus nog wel 15-20 keer die run doen :q:
Image

Re: NFS Heat

14
NTGSruler wrote: 17 Oct 2022 11:10 @Marty @Kolm @Sanity
Image
=> Comeback Kid (als laatste laatste ronde starten en winnen).

Zéér makkelijke trophy aangezien de AI echt begint te vertragen :D Maar je moet echt wel "Play online" starten en dan zo een makkelijk event doen met een betere auto. Ik heb ondertussen die Porsche RSR of whatever en heb het met die gedaan.

Had het gisteren ook geprobeerd op hetzelfde event, gewoon play solo en trophy wou niet unlocken.
Heb die, maar wel gewoon offline behaald? Eerder toevallig wel. Was een race vanuit het verhaal denk met twee laps (wel lange). Door stom toeval ergens tegengeknald voor einde eerste lap en zodoende als laaste gestart in tweede lap. Op het einde trophy binnen. Dus moet wel offline haalbaar zijn.
Image