Re: NFS Heat

16
Bij mij wou het gisteren niet unlocken. Maar als jullie het offline gehaald hebben, des te beter! :cool:

Tis nogal moeilijk te zeggen als je nu "online" bent of niet in deze game. ^^
Wou gewoon even laten weten hoe het eventueel te behalen, moeilijk is het niet.
Image

Re: NFS Heat

17
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de hele menu interface van deze game een drama vind... Het voelt meer als geluk dat ik iets vind en het was mij niet echt duidelijk hoe het nu verder moet als ik verder wil met verhaal. Maar... misschien als ik er wat meer tijd insteek dat het wel komt :)
Image

Re: NFS Heat

18
Kolm wrote: 17 Oct 2022 14:03 Ik moet eerlijk bekennen dat ik de hele menu interface van deze game een drama vind... Het voelt meer als geluk dat ik iets vind en het was mij niet echt duidelijk hoe het nu verder moet als ik verder wil met verhaal. Maar... misschien als ik er wat meer tijd insteek dat het wel komt :)
Ik snap je wel hoor. Soms wist ik ook niet goed of ik nu dag of nacht moest kiezen. Zit nu op een punt waarvan ik denk dat het verhaal niet rond is, maar dat ik nergens geen vervolgmissies zie?
Mss moet ik wat meer rep halen ofzo, dunno.

Zal straks mss eens kijken Marty. Invite ingame dan want via app geen melding gekregen.
Image

Re: NFS Heat

19
Sanity penguin wrote: 17 Oct 2022 18:37
Kolm wrote: 17 Oct 2022 14:03 Ik moet eerlijk bekennen dat ik de hele menu interface van deze game een drama vind... Het voelt meer als geluk dat ik iets vind en het was mij niet echt duidelijk hoe het nu verder moet als ik verder wil met verhaal. Maar... misschien als ik er wat meer tijd insteek dat het wel komt :)
Ik snap je wel hoor. Soms wist ik ook niet goed of ik nu dag of nacht moest kiezen. Zit nu op een punt waarvan ik denk dat het verhaal niet rond is, maar dat ik nergens geen vervolgmissies zie?
Mss moet ik wat meer rep halen ofzo, dunno.

Zal straks mss eens kijken Marty. Invite ingame dan want via app geen melding gekregen.
Beste voorbeeld dat het menu niet zo goed in elkaar zit. Als je in de garage staat op options (PS5 3 streepjes) klikken, dan naar social gaan, crew en dan naar rechts klikken invites. Daar kun je dan joinen normaal gezien.
Image

Re: NFS Heat

21
Invite gevonden en geaccepteerd. Dus die trophy van lvl50 crew al even binnengehengeld (thanks!).
Nu die 25 races nog. Hadden jullie echt elkaar nodig of had het ook gelukt met random people? Dacht je kon kiezen om "race all" te doen maar dan moet er wel volk zijn natuurlijk :D
Image

Re: NFS Heat

22
We hebben het samen gedaan. Dacht dat Marty het geprobeerd had met randoms maar er was idd niemand online. Als ik straks online ben roep je maar, wil wel paar races doen met je. Ook Marty en Kolm willen wel nog helpen.
Deze avond moet ik wel om mijn Covid booster, dus geen idee hoe lang ik online ben.
Image

Re: NFS Heat

24
Tijdens de dag gereden.

De politie is brutaal in deze NFS. Heat level 3 nog nooit ontsnapt...

Spierpijn is ok. Heb schrik dat ik dag of 2 mij minder goed ga voelen, hoor van velen dat ze niet goed waren na de prik. Geen last van gehad tijdens de eerste 3, dus ik hoop nu ook weer eerlijk gezegd geen last te hebben.
Image

Re: NFS Heat

25
Heat level ontsnappen valt wel mee, je moet gewoon paar plekken weten.
De racetrack (nabij hoofdgarage) is bv geweldig. Gewoon rondjes knallen en je verliest ze.

Of een plekje waarbij je met een ramp over water schiet. Politie volgt nooit.
Image

Re: NFS Heat

26
Sanity penguin wrote: 18 Oct 2022 20:45 Heat level ontsnappen valt wel mee, je moet gewoon paar plekken weten.
De racetrack (nabij hoofdgarage) is bv geweldig. Gewoon rondjes knallen en je verliest ze.

Of een plekje waarbij je met een ramp over water schiet. Politie volgt nooit.
Daarstraks Heat Level 3 voor de eerste keer kunnen ontsnappen (was story related). De jumps zijn inderdaad effectief als ook boven op containers jumpen en onmiddellijk stil staan.
Image

Re: NFS Heat

27
Ben ik blij dat we die collectible map gratis hebben kunnen claimen :q:

Beetje overdreven veel collectibles van allerlei types! :dizzy:

Klein probleempje waar ik nu al paar keer tegen aanloop: Ze lijken bij de verhaalmissies niet altijd aan te geven of deze dag of nacht zijn als je op de map kijkt. Had ik een missie met Ana waar ik overdag naartoe ging, bleek het 's nachts te zijn en dan 1-2 missies later van Ana moet het plots dag zijn maar nergens kon ik dat uit afleiden... Als je rep level te laag is geven ze het wel aan en soms wordt bij andere missies gezegd 'moet 's nachts' op het moment dat je naar de dag map wisselt en dat geselecteerd had. Alleen bij deze missies dus niet :?
Image

Re: NFS Heat

29
@Kolm: heb ik ook gemerkt. Beetje vervelend. Soms wisselt het dan wel automatisch naar nacht??

@Sanity: nice. Die moet ik ook nog halen. Lijkt mij niet zo makkelijk. Laatste wat ik gedaan had was een Heat level 3 race ( met succes).
Image

Re: NFS Heat

30
Toch 30 a 40 min over gedaan. Dacht eerst enkel via races maar politie reed mij telkens aan gort op zo'n 700.000
Uiteindelijk een race of drie gedaan en dan op de racetrack rondjes gevlamd door telkens een speed checkpoint. Met heat lvl 5 was dat telkens 5x 8.800.
Duurt even maar was wel vrij veilige methode. Politie kan je niet bijhouden op de track dus makkelijk te verliezen daar.
Image
cron