Re: NFS Heat

46
Ik doe ook wel alles stukje per stukje. Net alle jumps op 3 sterren gezet. Nu nog de speed traps.
100x escape cops heb ik al maar die 100x destroy cops wordt nog een grind. Is je auto niet razendsnel stuk na het rammen van cops?
Image

Re: NFS Heat

47
Crashen van cops is vrij makkelijk: Als ze achter je aan gaan bij een jump over water, dan crashen ze vaak in het water en dat telt ook voor trophy.

Op PSNP staat een locatie waar ze altijd crashen als ze volgen. Wel opletten: Als je vanaf het zuiden komt, dan kan het zijn dat ze stoppen met volgen in de bocht tussen de jump van de boot en de jump om de escape te doen (in PSNP video van 1 miljoen rep staan die jumps ook). Ik kwam meestal vanaf het noorden, dan crashten er 1-2, kon ik na die jump even wachten voor een escape en dan verder blokje rechtsom en dan kwam ik ze weer tegen om terug achtervolging te hebben. En dan ging ik naar rechts net voor het water en vaak crasht er in dat soort bochten ook al eentje omdat die rechtdoor het water ingaat.

Heb helaas geen video gemaakt van toen ik hier mee bezig was...
Image

Re: NFS Heat

48
Speed traps en collectibles zijn goed te combineren met een snelle porsche en ik ga liefst zo weinig mogelijk de hele map af :P

Een paar billboards had ik wel een paar pogingen nodig omdat de run-up een dirt track was en dan heb je langere afstand nodig voor goede snelheid. 1 billboard in fort blabla (links op map) heb ik gewisseld naar off-road banden en rally suspension, dat was mijn laatste. De run-up was dirt en de jump was heel erg lang en zelfs met maximum snelheid die ik kon halen, was het niet genoeg.

Ondertussen de jumps ook gedaan en die range rover doet het goed! Had er wel on road banden onder gezet, werkt zowel voor tarmac als voor die zandgroeve.

Nu nog driften :q:
Image

Re: NFS Heat

50
Die zandgroeve was de reden dat ik vanaf begin on road banden had genomen voor jumps ipv track banden en dat kleine beetje verschil + een grote aanloop zorgde ervoor dat die ook lukten :)

Ondertussen alle drift zones gedaan en platinum is binnen! :party:

Driften was soms wel frustrerend... Lange mooie slalom drifts doen terwijl je ernaartoe rijdt en het moment dat de zone begint: *poef* overal auto's... driften lukt niet meer... sturen lukt soms niet meer...
Ook irritant was dat er bij een paar de drift zone erg makkelijk geannuleerd werd als je nog geen meter ernaast zat terwijl je dan op andere plekken soms wilde dat hij annuleerde zodat je opnieuw kon beginnen en hij het dan niet deed terwijl je al 50 meter buiten de track zat :q:

Blij dat ik er van het driften af ben dus :P
Image

Re: NFS Heat

55
Kolm wrote: 03 Nov 2022 23:11
Sanity penguin wrote: 03 Nov 2022 23:06 Moest er nog eens iemand zin hebben? Maak mondjesmaat vooruitgang in de online races maar in het algemeen weinig activiteit online...
Morgen/vrijdag avond?
Net gehaald, bleek er toch meer gedaan te hebben dan ok dacht :D
Toch bedankt Kolm!
Image

Re: NFS Heat

56
Sanity penguin wrote: 03 Nov 2022 23:30
Kolm wrote: 03 Nov 2022 23:11
Sanity penguin wrote: 03 Nov 2022 23:06 Moest er nog eens iemand zin hebben? Maak mondjesmaat vooruitgang in de online races maar in het algemeen weinig activiteit online...
Morgen/vrijdag avond?
Net gehaald, bleek er toch meer gedaan te hebben dan ok dacht :D
Toch bedankt Kolm!
Nice! Dan kan ik hem nu ook zonder schuldgevoel verwijderen :P
Image

Re: NFS Heat

58
NTGSruler wrote: 08 Nov 2022 11:17 Haha nice! Ik begin er als eerste aan, maar jullie hebben de platinum al! ^^
Ik denk dat Marty hem ooit als eerste is begonnen en als jij snel bent dan gaat hij hem als laatste afmaken :P
Image
cron