Re: NFS Heat

61
Kolm wrote: 24 Oct 2022 20:02 Ik heb gisteren ook die 1 miljoen gedaan. Ik heb de methode van PSNP gebruikt maar 1 jump had ik vaak 2 ipv 3 sterren en ik speelde het wel extra safe. Aan de gesprekken weet je of er politie naar je toekomt of dat ze weer weg zijn, als je nog 1-2 keer door de speed trap gaat terwijl de politie naar je toekomt, dan is de kans heel groot dat ze plots op dat stukje rijden. Dus vaak bleef ik aan het uiteinde van 1 van beide stukken (aan billboard of in doodlopend stukje) even staan als ze die richting uitkwamen of als ik op de mini map zag dat er eentje heel dichtbij was. Voor in te leveren heb ik safehouse linksboven die route gebruikt, daar

Uiteindelijk 1u30-2u over gedaan maar dat was inclusief nog iets eten tussendoor en dus extra safe spelen. Hierdoor had ik het wel van eerste keer :)

Het was dus eigenlijk nog iets te vroeg om het optimaal te doen omdat ik op 1 plek dus 2 sterren haalde maar ik wilde ook zeker zijn dat al die rep effectief bij ging dragen aan level 50 en niet dat ik al level 50 was en het er dan bovenop kwam. Vooral omdat ik dat rep gedoe soms een wat te grote onderbreking vind van de gameplay, alsof ik tussentijds heel de tijd even moet grinden om verder te kunnen.
Ik wist dat je hier ergens over dit stukje iets had getypt.
Had ik beter deze namiddag even opgezocht. Ik heb 2x gehad dat de politie ineens mij achtervolgde en ze eigenlijk nooit crashten tijdens de jump?? Eerste keer heb ik ze van mij kunnen afschudden, tweede keer niet, 3x door tankstation, en dan busted wegens teveel damage. 500,000 rep weg :pissed:
Ik was dus niet zeker als je kan stoppen tussenin en je rep blijft lopen dan.

Volgende keer maar eens opnieuw proberen dan en zoals je zei, safe spelen.

Ondertussen wel "het verhaal" uitgespeeld en bijhorende trophy gekregen. Dus weer wat progressie. Ook nog wat billboards en flamingo's gedaan.

Main game blijft Call of Duty momenteel, zeker omdat season 1 komt op 16 november, maar ga proberen in stukjes tussendoor deze af te krijgen. Moet nog alle activities op 3 sterren zetten ook.

Welke auto's/setup hadden jullie weer gebruikt voor driften/speed trap/jumps? Momenteel rij ik met die Porsche wat ze aanraden in de trophyguide, maar ik merk dat ik nog redelijk wat tekort kom dikwijls voor 3 sterren speed traps. Jumps nog niet echt geprobeerd, en driften ook niet wegens niet de juiste setup momenteel.
Image

Re: NFS Heat

62
De jump over de boot werkt niet voor de escape, je moet de jump aan het einde van het doodlopende stuk doen. Maar... de agenten gaan omrijden en dat kan al gebeuren voor je ontsnapt bent of het kan gebeuren dat je ze na ontsnappen onmiddellijk weer tegenkomt.

Ik keerde daarom bijna altijd om, om dan de jump in de andere richting te doen en dan net na die jump in dat doodlopende stuk te wachten.
Soms stond er nog wel een agent in die bocht wat verder (richting boot dus) maar je kan de jump maken en meteen vol remmen zonder in zijn buurt te komen. Als je dan lang genoeg wacht, verdwijnt/despawnt hij vanzelf :P

Je kan tussendoor niet naar je garage gaan want dan bank je al je rep en moet je opnieuw beginnen. Maar het is prima ok om ergens 5 minuten stil te gaan staan om de politie kwijt te raken of te wachten tot ze stoppen met zoeken (luister naar radio daarvoor).
Image

Re: NFS Heat

63
Het doodlopende stuk is voorbij die jump met het jacht vermoed ik? Moet het eens op de map bekijken dan.

Ga volgende keer inderdaad eerst luisteren naar de radio. Jammer dat ik de 1 000 000 miljoen rep voorlopig niet haal, maar vond het best vervelend om die 500,000 rep te verliezen. Ipv level 33-34, bleef ik ergens begin 30 steken. Toch snel 20-25min verloren dan.

In de guide raden ze wel aan dit pas te doen op level 50 dacht ik, maar zou niet weten waarom? Omdat je dan telkens die 3 sterren haalt vermoed ik, maar de speed trap was geen probleem, de jump met het jacht haalde ik minstens 2 sterren. Dat varieerde wel van 3500 rep ongeveer voor 2 sterren, naar een 8800 rep voor 3 sterren. Dus dat loopt toch wel op als je maar 2 sterren doet telkens met die jump.
Image

Re: NFS Heat

64
Ik snapte ook niet dat de guide zei om het pas bij 50 te doen... Het helpt je net sneller naar level 50 en ik heb daarna niet meer rep moeten verzamelen om een volgende story mission te unlocken. Eigenlijk kan het al van zodra je 3 sterren bij de ene bij brug kan halen en 2 sterren bij die jacht. Tuurlijk, als je auto wat sneller is (wat weinig met je rep level heeft te maken) dat je altijd 3 sterren kan halen is het wel beter.

Het doodlopende stuk is voorbij de jacht en dan weg volgen (bocht rechts/links) en aan het einde daarvan komt de jump om de politie kwijt te raken. In dat gebied heb ik ook de grind voor die 100 politie auto's te crashen gedaan, maar dan deed ik de jump in de andere richting want de politie volgt bijna nooit in dat doodlopende stuk, die stoppen meestal in bocht naar links.
Image

Re: NFS Heat

65
Kolm wrote: 11 Nov 2022 23:41 Ik snapte ook niet dat de guide zei om het pas bij 50 te doen... Het helpt je net sneller naar level 50 en ik heb daarna niet meer rep moeten verzamelen om een volgende story mission te unlocken. Eigenlijk kan het al van zodra je 3 sterren bij de ene bij brug kan halen en 2 sterren bij die jacht. Tuurlijk, als je auto wat sneller is (wat weinig met je rep level heeft te maken) dat je altijd 3 sterren kan halen is het wel beter.

Het doodlopende stuk is voorbij de jacht en dan weg volgen (bocht rechts/links) en aan het einde daarvan komt de jump om de politie kwijt te raken. In dat gebied heb ik ook de grind voor die 100 politie auto's te crashen gedaan, maar dan deed ik de jump in de andere richting want de politie volgt bijna nooit in dat doodlopende stuk, die stoppen meestal in bocht naar links.
Ok, dan weet ik waar het is! :D

En om de politie eventueel kwijt te raken daar, probeer ik ook dan.
Image

Re: NFS Heat

66
Mooie progressie gemaakt vandaag.

* Off road story completed
* Race story completed
* Race gewonnen met max parts handling off road
* 1 000 000 REP in 1 nacht
* Rep level 50 behaald
* Race Heat 5 gewonnen en terug naar Safe House
* Alle street art verzameld
* Alle flamingo's verzameld
* Race gewonnen met 400+ performance rating

Meeste werk gaat nu nog zitten in de activiteiten

Billboards 52/85
Speed traps 19/45
Long jumps 0/40
Drift 0/35
Image

Re: NFS Heat

68
Drifts check.
Warp speed check.

Long jumps 9/40

Dan nog die politie ontsnappen en crashen... Kan je niet zien dacht ik hoeveel je er al hebt gedaan. Constant heat level maken en over de ramps springen vermoed ik?
Image

Re: NFS Heat

69
Je kan gewoon je heat level aanhouden tenzij je nog de escapes nodig hebt. Op die ramp waar je escape kan doen bij de boot (niet boot jump zelf dus). Jump van de andere kant naar het doodlopende stuk en een paar van die achter je rijden halen de jump niet en crashen in het water. De rest gaat omrijden maar niet helemaal tot in dat doodlopende stuk. Dus ofwel sta je in dat doodlopende stil tot je escaped bent, ofwel ga je meteen naar die agenten rijden om ze opnieuw te laten volgen.
Ze volgen bijna nooit in doodlopend stuk, daarom moet je jump van andere kant nemen zodat je landt in doodlopend stuk.
Image

Re: NFS Heat

71
Dat crashen duurde bij mij ook langer dan verwacht hoor :)

Ik denk dat ik ze heel vaak tot op 1-2mm health heb gereden en dat ze dan gestopt zijn ipv gecrasht. De guides zeggen ook dat je op die plek dan 1-4 ofzo auto's kan crashen maar meestal waren het er maar 1 of 2. Degene daarachter leken het door te hebben ofzo en om te rijden.
Maar toch... nog altijd sneller dan in gewone races of stadsomgeving ze rammen, vooral omdat je auto dan sneller kapot gaat :P
Image

Re: NFS Heat

72
Vanaf heat level 3 vind ik het dan ook bijna onmogelijk om ze kapot te rijden + duurt ook gewoon veels te lang. Gewoon heat opbouwen via de manier voor 1 000 000 Rep te halen en dan maar springen en hopen dat ze mijn niet pakken!

De long jumps gebruik ik de Regera maar 1 jump lukt mij al niet (in die zandgroeve linksboven map). Misschien dat het helpt als ik rally tires ofzo doe en anders heb ik ook de G Wagon (Mercedes) gekocht omdat die blijkbaar echt zou vliegen!
Image

Re: NFS Heat

73
Ik had die auto gebruikt die sanity eerder zei voor alles geloof ik, maar dan niet race/slicks/show banden maar iets van road, niet off-road/rally, was echt zoiets tussenin. Die banden heb ik altijd gebruikt maar ik kan me inbeelden dat het voor de andere jumps misschien wel beter was om race banden te hebben.
Image

Re: NFS Heat

74
Speedcross misschien? Het zal wel lukken, maar ik zag het niet zitten om eerst weer te fast travelen naar een garage om dan weer in te laden om banden te vervangen, om dan weer in te laden in de map zelf om dan weer te fast travelen naar dichtsbijzijnde garage (ooit opgemerkt dat als je dit doet de game je terug zet naar de eerste garage waar je de game start? Zéér vervelend), om dan weer naar desbetreffende locatie te rijden :D
Image

Re: NFS Heat

75
Je kan als je in je garage bent ook iets selecteren van 'exit through map' en dan kan je meteen fast travellen naar de garage die je wil ipv een extra keer laden om eerst naar buiten te gaan bij je main garage ;)

Dit had eigenlijk gewoon standaard mogen zijn... maar natuurlijk is het ook zo dat als je die DLC van alles op de map, niet hebt, dat je dan eerst die garages moet vinden...
Image