04/04/2015 20:00 -PS4- Plants vs Zombies: GW 8 plaatsen

1
Op OPM stond er nog een gamesessie open van Plants Versus Zombies: Garden Warfare, maar er was niks meer mee gedaan. Mij lijkt het toch wel leuk om toch nog een keer een gamesessie hiermee te doen.

Ik had deze zaterdag om 20:00 in gedachten en er zijn 8 plaatsen, hoewel het misschien kan zijn dat er meer mensen kunnen joinen, maar dat weet ik op dit moment zo niet.

Plaatsen:
- Minermb
-
-
-
-
-
-
-
Image

Re: 04/04/2015 20:00 -PS4- Plants vs Zombies: GW 8 plaatsen

5
Kolm wrote:Ik ben er wel benieuwd naar maar heb het op het ogenblik nogal druk met verhuis uitpakken en plaats maken hier voor mijn spullen. Mijn PS3 is al uit de doos, de PS4 nog niet :(

Met hoeveel moet je zijn om een sessie te starten?
met0t0 wrote:Ik kon op dat moment niet, sorry. De game spreekt mij eigenlijk ook niet echt aan, blijkbaar anderen hier ook niet :p
Ik heb het ook al een tijdje niet meer gespeeld, maar ik had eens zin in een game sessie. Omdat op OPM een gamesessie was van plants vs zombies en toen hadden er zich iets 6 mensen aangemeld, maar de sessie was nooit uitgevoerd. Dus ik dacht dat het misschien nu wel kon en dat mensen de zich weer aan zouden melden. Maar dat had ik dan verkeerd gedacht :silly:

Ik heb niet echt een minimum aantal om de sessie te starten ;)
Image