Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

3
Je mag mij er bij opzetten. Ik zit de laatste tijd er ook over na te denken om deze te halen en mijn completion wat omhoog te brengen. De game is in maanden al niet meer opgestart, dus zal eventjes updaten worden. En ik heb geen enkele clue wat te doen voor die trophies en die heists. Control schema is ook volledig uit mijn hoofd. En wanneer de sessie doorgaat moeten we nog zien. En wss in stukken.

Maar hey voor de rest ben ik er voor te vinden! :P :P Dus ja zet mij er maar op!
Image

Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

7
Super dan zijn we met 4!! Ter info, ik kan eventueel zondag gans de dag... Daarna moet ik nog een weekje werken en is het eigenlijk wat moeilijker buiten s' avonds. Maar aangezien ik eerst naar de gym ga om dan thuis te komen en vrouw en kind ook nog aandacht verdienen is het moeilijk te zeggen. Het weekend erop ben ik dan normaal gezien 5 weken thuis en zou het ergens wel eens moeten lukken zeker om iedereen bij elkaar te krijgen? :P
Image

Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

12
Euhm mss al eventjes verduidelijken: voor mij zou het vanaf de namiddag kunnen.

Mag ik aanraden dat iedereen op voorhand de game terug up to date heeft? Ik heb net nu de game terug opgestart en sinds de release (laatste wanneer ik nog gespeeld heb nadat ik de platinum heb gehaald) zijn er al 21 updates!!!! Dus eventjes downloadwerk...
Image