Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

16
De combinatie mogelijk maar ook dat de PS4 alles zoveel sneller doet xD Ik moet echt ff wennen als ik op de PS3 wat kleins laat updaten/installeren... Downloaden gaat wel redelijk snel maar toch ook niet zo snel als op PS4.
Ik kan morgen vanaf de middag ongeveer (als ik uit bed ben) en 's avonds gaan we hier wel BBQ'en maar weet niet hoelaat juist. Verwacht dat dat na 18u is.
Moest het zijn dat we nog niet met 4 zijn dan kunnen we de eerste intro heist al doen indien iemand die nodig heeft, die kan maar met 2.
Image

Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

20
Ik zou graag de heists op PS3 deze maand afronden. Mensen die hierbij kunnen helpen?
1 maart gaat rockstar de mogelijkheid om je online data van PS3 naar PS4 over te zetten (of PS4 naar PC), schrappen. Ik had graag mijn data overgezet zodat ik niet teveel online dingen opnieuw moet doen op PS4 en bij voorkeur die heists dus ook.
Image

Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

24
Dan zouden we in principe met genoeg zijn! fsterchele: Graven naar die handel :p

@Tjeefkeuh: Om zelf heists te hosten moet je een bepaald level zijn, maar als je een uitnodiging krijgt voor een heist dan kan je gewoon joinen. Elexus was vorige keer ook nog niet hoog genoeg van level.

@NTGSruler: Niet iedereen hoeft alle heists een keer te hosten. Het is enkel zo dat je een heist pas kan hosten als je de voorgaande heists hebt gehost.
Er is wel een trophy waarbij je als host/leader de opbrengst van de eindmissie van de heist gelijk verdeeld over alle deelnemers. Maar dit kan al in de tweede heists gedaan worden. De eerste doe je met 2 en vanaf de tweede heist is het altijd met 4. Als je kan joinen is het voor de trophies in principe ook voldoene om enkel de eindmissies te doen van de heists ipv de set-up ook te doen. Maar helaas is er niemand van ons al zover en zullen we gewoon 1 keer door alles moeten spelen. Vorige keer was ik aan het hosten en zaten we ergens in een set-up missie van de tweede heist.

Zelf kan ik door de week van 20u-22u en in het weekend in principe altijd zolang ik het op voorhand weet. Kwestie dat ik dan de huishoudzaken een beetje kan inplannen :D

Enige jammere aan gta5: Als 1 van de spelers disconnect dan wordt de hele missie gestopt en kan je opnieuw beginnen. Vind ik persoonlijk wel een irritant puntje.
Image

Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

27
Dus zondag overdag lijkt te lukken voor fsterchele en NTGSruler? Zelf heb ik zondagavond al wat.

Ik weet dat we vorige keer een middag gespeeld hebben en dat we toen geen volledige heist inclusief setup missies gedaan hebben. Ze hadden wel 2 keer een disconnect vrij ver in de setup missie waardoor we een heel stuk opnieuw moesten doen. Als ik het goed begrepen heb zou je ongeveer 20u nodig hebben om alle heists een keer door te spelen. Of je dan ook genoeg geld hebt om die dingen te kopen voor die laatste trophy weet ik niet...
Image
cron