Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

66
Woensdag is het ook al de eerste want februari is lekker kort :P
Ik denk dat ik dus morgen alles overzet naar PS4. Een deel moet ik dan daar maar een keertje opnieuw doen.
Ik kan volgende zaterdag niet overdag maar wel 's avonds.

Edit: Foutje, ik kan volgende zaterdag overdag maar niet 's avonds. Had ff een fout uur voor iets xD
Image

Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

68
Je ziet maar, had er ff niet meer aan gedacht dat jij ging verhuizen :p

Heb vandaag de transfer gedaan. In eerste instantie kwamen er maar een paar trophies door. Dan dacht ik van iemand te killen maar dat werd mijn dood en daarna popte al de rest van trophies die ik al had op PS3 en zelfs een paar SP-trophies zoals alle stunt jumps en fully mod a weapon. :P
Image

Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

72
Even een thread weer wakker maken...

Na Uncharted zou ik graag deze heists afmaken, minstens op PS3. Ooit zijn we hier al een tijdje mee bezig geweest dus er was al enige progress. We hebben in totaal 4 personen nodig. Wie heeft hier nog interesse in?

Of dit voor of na Uncharted 4 komt, maakt me iets minder uit ;)
Image

Re: ??? - PS3 - Grand Theft Auto 5 - 4 plaatsen

74
Als je zelf een bepaalde heist wilt starten, moet je alle heists daarvoor als host/leader gedaan hebben.
Ik heb even naar je trophies gekeken en de trophies waarbij je heist leader moest zijn, die heb je al.
Verder weet ik dat ik meestal de leader was en dat we in afwachting van het verschijnen van de volgende heist, soms een andere heist tussendoor deden met iemand anders als leader. Om verder te gaan waar we gebleven waren, is het waarschijnlijk het beste dat ik opnieuw heist leader ben.
Image
cron