??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

1
Een sessie om de dingen die je moeilijk alleen kan halen in de DLC's om alle trophies te halen.

DLC's:
  • The Muppets (alles voor de trophies is makkelijk alleen te halen)
  • DC Comics (2x area's en trophy om met vriend samen te spelen, kan eventueel ook offline met tweede controller)
  • Move pack (2x area's, lastig offline omdat je dan minstens 1 move en 2 DS3's moet hebben en die move nog constant moet wisselen. Ook met 2 moves is het niet makkelijk in je eentje)
  • Cross Controller (2x en 4x area's en vita noodzakelijk, zou offline kunnen mits genoeg controllers)
Deelnemers:
  • Kolm
  • met0t0
  • zenmaster
  • FGras
  • paveman
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

5
Kolm wrote:Dus best na Zenmaster zijn vakantie ergens :p
Kan ik in tussentijd ook de DLC wat verder spelen zodat ik beter weet wat er nodig is :)

@Zenmaster: Move controller is toegekomen ondertussen neem ik aan?
Is nog niet aangekomen, maar in principe morgen of overmorgen. :) En ja, misschien als ik terug ben. :P
Er zijn een paar trophies waarvoor je gewoon een level met twee moet doen. Dan nog plaatsen in levels waar je met twee moet zijn om alle bubbels te pakken, en zo de trophy die daarbij hoort.
Ik moet vooral nog veel communitylevels samen spelen. Dat zijn zowat de enige die bij mij nog ontbreken, buiten die van 24u aanmodderen in create, of 5 uur community levels spelen enzo.
Cross controller gaat wel een probleem geven, heb geen Vita :( Of ik zou er ergens één moeten lenen.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

8
paveman wrote:
FGras wrote:Als er nog plek is doe ik graag mee! De disc zit al in mijn PS3.
Ik heb jammer genoeg mijn move controllers bij mijn ouders thuis liggen.

Ik neem aan dat enkel de host de DLC nodig heeft?
Ik neem aan van niet, toch? Iedereen zal de DLC toch moeten hebben?
Wat ik mij kan herinneren is dat wanneer de host bepaalde DLC beschikt die iemand anders niet heeft, je gewoon die levels kan meespelen.
De prijsbubbels die je daarin ontvangt zullen niet werken wanneer je de DLC niet hebt gekocht.

Ik heb bijvoorbeeld de monsters DLC en de Muppets DLC level met iemand anders kunnen spelen zonder deze content te hebben aangeschaft.
Ook kon ik altijd mensen uitnodigen om de door mij zelf aangekochte packs te spelen die anderen niet hebben.

Ik heb wel geen idee hoe dit met de PSVita crossplay zou werken.

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

12
Kolm wrote:Geen idee of dat kan en in hoeverre je dan wat van trophies kan halen. Plan was vooral om die bubbels en trophies die je met 2 moet doen, om die te halen.
Wanneer ben jij juist terug van vakantie zenmaster?

@paveman: Ik zet je mee op de lijst en dan zien we wel hoe het loopt :)
Denk wel dat je dan de DLC moet hebben.

Ik ben de 4e juli terug. In principe de 3e al. Zeg jullie mogen ook zonder mij he :D Maar dan wil ik wel eens opnieuw met jullie daarna.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

13
Kolm wrote:Geen idee of dat kan en in hoeverre je dan wat van trophies kan halen. Plan was vooral om die bubbels en trophies die je met 2 moet doen, om die te halen.
Wanneer ben jij juist terug van vakantie zenmaster?

@paveman: Ik zet je mee op de lijst en dan zien we wel hoe het loopt :)
Ik heb al een paar DLC trophies zonder de DLC te hebben... :D Zou moeten kunnen dus? Misschien dat ik het ook nog wel even aanschaf...
zenmaster wrote:Maakt niet uit zeker? Niet iedereen kan ook tegelijk online zijn iedere keer. Hoe meer hoe beter. Ik zie u meestal online samen met mij dus kunnen ook eens met twee.
:cool: :hi5:
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

15
Ik heb ondertussen muppets DLC gedaan en daar is inderdaad niks met meerdere spelers.

DC Comics DLC ook gedaan en daar is in elk hoofdverhaal level een stukje met 2 personen. In je eentje met 2 controllers is het makkelijk te doen.

Nu met cross controller DLC bezig en in het begin was ik stom bezig... spelen met controller en enkel touch dingetjes op vita... je kan ook gewoon de vita gebruiken als controller voor de andere knopjes :nerd: Groot minpunt hier: Constant melding van 'the connection with the ps3 is paused'. En zowel op vita als ps3 blijft het beeld dan een seconde of fractie van seconde hangen alsof je een stop motion game aant spelen bent.
Deze DLC heeft in elk hoofdlevel een 2x stuk en in 1 een 4x stuk. Alles is in je eentje makkelijk te doen als je genoeg controllers hebt. Maar er is ook een mini-game waar je 10 gouden chickens moet hatchen. 1 persoon op de vita moet eieren uit kippen duwen zodat ze in een buis vallen en andere persoon moet die eieren vangen, in een buis gooien en 2 keer aan hendel trekken om er een gouden kip van te maken. Gisteren hier thuis samen met iemand zitten proberen en we kwamen paar keer op 9 kippen uit. Het vangen en hatchen van eieren is bijna niet te doen in je eentje, je kan eigenlijk niet volgen of bent altijd net te ver weg om het ei te pakken dat door een buis valt. Ik las dat er mensen zijn die dit in hun eentje met vita en extra controller haalden... Ik vraag me echt af hoe want is zo hectisch :O
Image
cron