Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

106
Jep, ik had er wat schrik voor omdat er een paar zijn die bij sommige glitchen maar goed op voorhand inlezen in technieken heeft er voor gezorgd dat ik ze haalde wanneer het moest. Enkel voor de play 100 heb ik er 3-4 meer moeten doen met de goeie techniek maar ik vrees dat daar een freeze voor iets tussenzat. Had er 95 ofzo gedaan toen ik een freeze kreeg omdat ik per ongeluk 'nu spelen' nam ipv 'queue'... Gelukkig niet al teveel extra moeten doen dus. En wat ook leuk was: Dive in gebruiken op de queue telde voor de 25 dive in op online levels! Was ik niet zeker van dus ik was dat maar tegelijk aan het proberen en het werkte gewoon!

Volgens de trophyguide zou de 24u ook met rubberband kunnen, 2 joysticks naar elkaar laten wijzen zou werken. Enige jammere is dat je in deze games geen pins hebt en je dus nergens ook maar iets van progress kan zien :( Was voor online trophies al kut maar voor dit helemaal!

Misschien ook interessant om weten: Met de Amerikaanse digitale versie zou je blijkbaar niet online kunnen... zelfs als je de netwerkpass downloadt. Gelukkig was dat voor de EU-versie geen probleem, al denk ik dat downloaden van networkpass wel nodig was. Had dat dus wel even getest met andere account voor ik op mijn account begon. :saint:
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

107
Nu al alle online-trophies, wow, goed gedaan :O
Zijt ge daar niet super lang mee bezig geweest?

Als er nog iemand hulp nodig zou hebben in een LBP-game, zouden morgen-/donderdagavond lukken voor mij. Al wil ik morgen graag eerst de Watch_Dogs platinum eindelijk halen :p

Zou er dan ook iemand mij willen helpen met de multiplayer levels van de LBP3-DLC? Die vind ik echt te moeilijk om alleen te doen :|

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

108
met0t0 wrote:Nu al alle online-trophies, wow, goed gedaan :O
Zijt ge daar niet super lang mee bezig geweest?

Als er nog iemand hulp nodig zou hebben in een LBP-game, zouden morgen-/donderdagavond lukken voor mij. Al wil ik morgen graag eerst de Watch_Dogs platinum eindelijk halen :p

Zou er dan ook iemand mij willen helpen met de multiplayer levels van de LBP3-DLC? Die vind ik echt te moeilijk om alleen te doen :|
Woensdag-/donderdagavond zijn voor mij ook prima. Eventueel kan ik je eerst helpen met Watch Dogs?

Er zijn een heel aantal levels in LBP1 waarvan je 4x, 2x echt niet alleen te doen zijn. Daarnaast is er in ieder geval 1 level waarvan ik 1 prize bubble op een gewoon stuk niet eens alleen kan krijgen (moet je beide aan het einde van een rond geval hangen, waardoor eentje erop kan klimmen en er naartoe kan springen). Helaas zijn er - in ieder geval door de weeks - weinig spelers online, waardoor je ook niet snel iemand anders vindt om het mee te halen.

Wellicht dat ik het vanavond al samen met m'n maat kan doen. Zou mooi zijn iig.

LBP3 heb ik nog niet (laat staan DLC): moet nog maar es in de toekomst. ;)
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

110
met0t0 wrote:Valt te zien of ge al wat Watch_Dogs hebt gespeeld? Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat ge al wat verder in het verhaal moest zitten om de online multiplayer te kunnen spelen.

Laat dan maar weten wat ge vanavond nog allemaal gehaald hebt in LBP :cool:
Ik heb overigens Watch_Dogs alleen op PS4. Ik heb heel de game al uitgespeeld, maar dus links laten liggen i.v.m. dat een van de trophies niet unlockte en ik daarna geen zin meer had verder te gaan. Lijkt me dus geen probleem. :smug:
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

111
Platinum is binnen! Voor 1 side-level (traffic jam/stuck in traffic) is het blijkbaar best om te spelen zonder de updates installed. Dan krijg je 40 ipv 20 punten per seconde (of welke tijdseenheid het ook is). Als je dan 10.000 punten moet hebben en je voorheen als absolute maximum 7000 had gehaald... Had hem van eerste keer eens ik het zonder updates speelde. Het verhaal is ook best kort eigenlijk, sommige planeten hebben maar 3 of zelfs 1 (laatste) level. Had ook het geluk dat ik bij eerste keer spelen van het laatste level ook alle bubbels al had, kreeg ik 5 trophies na elkaar xD

Nu is het enkel nog de marvel DLC van de vita voor me maar daar moet ik eerst die editie voor kopen...

@met0t0: Online is op zich niet zo heel moeilijk als je met tweede account kan spelen. Je moet 100 community levels doen maar als je zoekt op '1sec' dan krijg je echt hopen levels. Die allemaal aan je queue toevoegen (heb ik via lbpk.me gedaan, gaat veel sneller) en dan vanuit je queue die levels spelen samen met tweede account en dan gewoon alleen spelen ipv online. Dan tellen de plays en omdat je ook telkens wint van tweede account doe je dat ook tegelijk. Daarbovenop deed ik dive-in op mijn queue en dat telde ook voor die trophy. Dus met min of meer 100 1sec levels, 10 plays op je eigen level en wat makkelijke random dingen is het niet zo moeilijk en ook niet zo lang.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

113
Kolm wrote:@met0t0: Online is op zich niet zo heel moeilijk als je met tweede account kan spelen. Je moet 100 community levels doen maar als je zoekt op '1sec' dan krijg je echt hopen levels. Die allemaal aan je queue toevoegen (heb ik via lbpk.me gedaan, gaat veel sneller) en dan vanuit je queue die levels spelen samen met tweede account en dan gewoon alleen spelen ipv online. Dan tellen de plays en omdat je ook telkens wint van tweede account doe je dat ook tegelijk. Daarbovenop deed ik dive-in op mijn queue en dat telde ook voor die trophy. Dus met min of meer 100 1sec levels, 10 plays op je eigen level en wat makkelijke random dingen is het niet zo moeilijk en ook niet zo lang.
Hmm, dat klinkt nog best goed te doen. Alleen twijfel ik dus of die 10 mensen hun weg wel naar mijn level zouden vinden. Da's de enige trophy die ik niet echt zie zitten. En ook laat ik mijn PS3 echt niet graag te lang aanstaan, dus hopelijk kan dat in meerdere sessies om aan die 24u create-trophy te geraken.

Wat betreft de sessie voor vanavond voor Watch_Dogs/LBP1: ik zal er iets na 20u wel zijn :)

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

114
Prima, zie ik je dan!
Voor de 10 plays wil ik je ook best helpen door 'm zelf te spelen... met mijn eigen account, met m'n US account, met m'n vrouw haar account, met m'n broer z'n account... :) Dan kom je al een heel eind, toch? :D

Maar ik zou het simpelweg eens proberen met een 1 sec level. Dit in de omschrijving zetten, of de naam van een specifieke trophy doet volgens mij wonderen!
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

115
paveman wrote:Nogmaals congrats! : D
Hoe vond je de gameplay zelf Kolm? Ik heb het ooit een kans gegeven, net toen 'ie bij Plus kwam, maar kon maar niet wennen aan de manier van besturing. Kon jij daar wel wat aan wennen, of ging het zelfs gelijk goed?
Het is hetzelfde als modnation racers en na de platinum op de PS3 en de vita kan ik je zeggen dat ik dat dus wel behoorlijk goed onder de knie heb! Die plats zijn echt lastig en LBPK stelt echt geen reet voor tov die games. Al kan LBPK even cheap zijn soms: Rij je constant eerste met een voorsprongetje en in laatste ronde *bambambam* 5de ofzo... Rij je een ronde supertraag om bubbels te verzamelen en dan in twee rondes kan je toch nog winnen... Logica? :think: Ik geef wel toe dat ik op easy gespeeld heb, gewoon omdat het kan en dat ik tegenwoordig toch iets minder van het zelfpijnigen-terwijl-het-niet-nodig-is ben... Dat mijn scores daarom niet op het online leaderboard komen zal me worst wezen! :P
Oh en ik gebruikte de combinatie R2 voor gas en X voor drift. Je kan ook X gas en drift (weet ik veel, rondje ofzo) maar dat werkt echt voor geen meter! Vierkantje was dan wapens afschieten bij mij.
met0t0 wrote:Hmm, dat klinkt nog best goed te doen. Alleen twijfel ik dus of die 10 mensen hun weg wel naar mijn level zouden vinden. Da's de enige trophy die ik niet echt zie zitten. En ook laat ik mijn PS3 echt niet graag te lang aanstaan, dus hopelijk kan dat in meerdere sessies om aan die 24u create-trophy te geraken.

Wat betreft de sessie voor vanavond voor Watch_Dogs/LBP1: ik zal er iets na 20u wel zijn :)
Zelf heb ik nu 28 plays. Ik heb in de game mijn privacy settings op public gezet waardoor ik op lbpk.me een url naar mijn level had die ik overal kon publiceren. Mensen konden er dan op klikken en het via website in hun queue zetten. Die url had ik op pstrophies.org gezet en in een paar sessies op psnprofiles. Naamgeving is ook handig. Zelf had ik iets van '1sec fast quick short P4P' en op die manier had ik de meest gezochte woorden er allemaal instaan. 1sec levels wilt iedereen om te spelen en sommige zoeken op P4P als ze plays willen. Er is ook een trophy om een review te schrijven voor een game met 5 of minder plays ofzoiets, dat helpt de minder gespeelde games ook wel aan plays. En ik kan het ook met 2 accounts spelen... ;)
24u kan in meerdere sessie, heb ik zelf ook gedaan maar dan omdat ik tussendoor verder wilde met het verhaal :lol:

Onverwacht wel thuis vanavond maar denk niet dat Watch Dogs zou lukken voor me, moet echt nog aan de game beginnen :/
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

116
Kolm wrote:Platinum is binnen!

....en dan vanuit je queue die levels spelen samen met tweede account en dan gewoon alleen spelen ipv online. Dan tellen de plays en omdat je ook telkens wint van tweede account doe je dat ook tegelijk.
Gefeliciteerd met je platinum! Ik zag dat je met die game bezig was en het begon bij mij ook te kriebelen, dus ik ben ook maar weer verder gegaan met LBP Karting (had vorig jaar de singleplayer al 100% gecleared, maar ik zag toen op tegen de online trophies). Vandaag heb ik het gros al weten te halen. Ik mis nu alleen nog Online Champ (25 wins) en die Gathering (4 players in je pod).

Hoe heb jij dat precies gedaan met je tweede account? Met een 2e PS3? Of je kan op 1 PS3 met 2 accounts tegelijk inloggen? Op PS4 is dat allemaal zo makkelijk, ,maar op de PS3 lukte mij dat niet.

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

117
Ik had inderdaad 2 PS3's met telkens de psplus versie van LBPK op inclusief networkpass (pass gratis nu). Zorg wel dat de account waarop je de wins wilt halen de host is voor alle zekerheid. Voor die 4 players in je pod kan je dan gewoon bij elke PS3 een extra controller aanzetten of was het nu 3 controllers op de tweede account en zo 4 in totaal? Ik wil het even kwijt zijn maar met 2 accounts, 4 controllers en 2 PS3's kom je er alleszins ;)
Het is echt niet zo moeilijk/grinding als het lijkt op voorwaarde dat je veel van die 1 sec levels doet voor de community levels ;)
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

118
Kolm wrote:Ik had inderdaad 2 PS3's met telkens de psplus versie van LBPK op inclusief networkpass (pass gratis nu). Zorg wel dat de account waarop je de wins wilt halen de host is voor alle zekerheid. Voor die 4 players in je pod kan je dan gewoon bij elke PS3 een extra controller aanzetten of was het nu 3 controllers op de tweede account en zo 4 in totaal? Ik wil het even kwijt zijn maar met 2 accounts, 4 controllers en 2 PS3's kom je er alleszins ;)
Het is echt niet zo moeilijk/grinding als het lijkt op voorwaarde dat je veel van die 1 sec levels doet voor de community levels ;)
Bedankt voor je reactie. :)

Dan ga ik het in het weekend ook zo proberen. Ik dacht dat het misschien nog makkelijker met 1 PS3 kon (ik ben zo lui :p), maar dan ga ik toch maar even de 2e PS3 van zolder halen. Ik heb de game gelukkig dubbel, dus dat moet helemaal goed gaan komen.

Volgens PS-trophies kun je die Pod-trophy halen door 2 accounts ingelogd te hebben (main en second) en dan ieder nog een extra controller aan te klikken, 2 per PS3 dus. Ik had het vanmorgen geprobeerd door 4 controllers op 1 PS3 te doen (mijn main account en 3 guests), maar daar trapte de game niet in. :p