Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

121
met0t0 wrote:Oh, jammer, ik heb wel geen 2 PS3's, dus geen idee hoe vlot het dan nog zou gaan :|
Ik wil anders best een paar potjes tegen je verliezen, hoor.. :D Misschien krijg ik dan ook de geest en wil ik LBPK ook nog gaan doen..., alhoewel.... :angry: Ik ben momenteel wel even écht klaar met LBP! :angry: Het is dat ik zo dichtbij de plat van LBP1 ben, maar anders had ik het echt al opgegeven.

De 'opbrengst' van de speelsessie met m'n maat was de game gisteravond dus al ineens kwijt, net als een level dat ik die avond ook nog ge-aced had. Na de sessie van gisteravond wilde ik voor de zekerheid maar even een manual save van mijn profile maken.... Loopt de game weer vast!! Opnieuw opstarten en ja hoor: alle progress was weer verloren!! :angry:

Vervolgens uitgelogd van PSN en de levels die ik speelde volledig uitgespeeld én de volledige eindanimatie van het level laten lopen (ik heb daar eigenlijk geen geduld voor, waardoor ik dat telkens skipte). Toen kon ik wel een handmatige back-up maken. Gelukkig zat ik dusdanig in het ge-acete level, dat ik die vrij vlot weer had. Elke keer back-up maken natuurlijk. Tot ik het laatste level acete en de trophy al binnen had. Als test die &%$#@ volledige eindanimatie laten lopen en ja hoor.... de game crashte gelijk weer... Blijkbaar lag het dus aan het voortijdig het level verlaten. Oké dan...........

Maar goed. Voor de platinum hoef ik nu dus echt alleen alle prize bubbles nog maar. Omdat ik nu dus wel héél erg dichtbij ben ga ik ook maar door en het halen van 100% is normaal gesproken natuurlijk ook net iets makkelijker dan het acen van levels. Dus ik ga nu eerst maar alles halen wat ik in mijn eentje kan halen, zodat ik op het moment dat ik een van jullie om hulp vraag echt alleen de 2x / 4x (die ook nog eens echt niet alleen lukken) nog maar hoef en dus gelijk de trophy kan pakken.

/rant
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

122
Ik kan mij niet herinneren dat ik bij LBP1 zoveel problemen heb gehad, behalve dan dat 2 levels gewoon supermoeilijk waren om te acen :shhhh:
LBP3 had ik geloof ik wel af en toe een freeze en bij LBPK heb ik ook 1 keer een freeze gehad toen ik online bezig was. LBP2 gaf wel vaker freezes online de laatste keer maar kan me niet herinneren dat dat was toen ik de game speelde.

Doet me eraan denken dat ik nog altijd moet zien voor een exemplaar van de marvel edition voor de vita...
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

123
Lol. Succes met de zoektocht!
Ik weet ook niet waardoor ik zoveel freezes heb. Ik heb hiervoor niet zo vaak crashes van de PS3 gehad, maar die is inmiddels ook alweer 3 jaar intensief gebruikt... :D
Gisteravond dan maar in een ruk alle prize bubbles gehaald. 2/3 stukjes waren écht niet te doen in m'n eentje en daarbij heb ik hulp gehad van.... mijn lieftallige vrouw, haha! Het is echt wel 5/6 jaar geleden dat die een controller had aangeraakt (buiten om de PS uit te zetten als de kids 'm aan hadden gedrukt), maar ze heeft me erg goed geholpen. Helaas was het aan het begin wel wat onwenning, waardoor ik een level wel 5/6 keer opnieuw heb moeten spelen, maar soit. De platinum is in ieder geval binnen!

NB: sluit ik de PS3 af na een slopende sessie om maar in 1x alles te halen... geen enkel probleem!! Hartstikke mooi natuurlijk, maar :angry: had je dat niet eerder ook gewoon kunnen doen???
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

124
met0t0 wrote:Oh, jammer, ik heb wel geen 2 PS3's, dus geen idee hoe vlot het dan nog zou gaan :|
Paveman bood al aan om te helpen, als dat op een of andere manier niet lukt, kan ik je ook wel even helpen. Die 25 wins zouden met levels van 1 seconde per stuk zo gedaan moeten zijn. De andere online trophies zijn verbazingwekkend snel te halen. Ik zag er best tegenop, maar met een dagje gamen had ik ze allemaal (minus die 25 wins en Get Gathering, maar dat komt omdat ik toen te lui was om de 2e PS3 erbij te pakken).

Ik ben nu die 24 uur in create mode trophy van LBP Karting aan het farmen. Echt nutteloos om de PS3 zolang voor niets aan te hebben staan, maar het is al een stuk minder erg dan die B-spec mode van Gran Turismo 5. :O

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

127
Kolm wrote:En weet je al of je het gaat proberen? :p
Ja, ik ga het toch maar niet doen :p
Deze week een drukke werkweek gehad en 's avonds was het echt veel te warm om nog te gamen. Komende dagen heb ik er ook geen tijd voor, dus tjah, dan maar niet. Mochten de servers pas eind september sluiten, zou ik het nog proberen. Maar ach, zo erg vind ik het nu ook weer niet.
cron