Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

76
Ik wil anders vanavond ook wel eens een poging met je wagen.
Op de vita ben ik bezig met het acen van levels, probeer op het ogenblik het laatste level te doen. Het is al een keer gelukt met maar 1 keer doodgaan en the cause of death was... lag! :angry: Er is een stuk op het einde waar je naar beneden moet gaan terwijl je boven en onder je een voortschrijdende beam hebt die je niet mag raken en je komt een hoop obstakels tegen ook. Maar de lag is gewoon killing. Daardoor had ik ook superveel moeite om een op zich makkelijke bubbel te pakken in dat stuk. Maar het is onmogelijk om als batman gecontroleerd rond te vliegen met die lag.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

77
Dat mag uiteraard ook! :D Anyone can help! Zo lang we die *#$% highscore maar halen, haha!
Ik heb nog maar heel net de Acing run in LBP2 erop te zitten. Ik kan me voorstellen hoe verschrikkelijk het is als dit buiten je eigen schuld om nóg langer duurt.... pfff! Dan krijg je toch echt de neiging de Vita door de kamer te gooien?

En waar wordt die lag eigenlijk door veroorzaakt? Het is toch niet zo dat je het beslist online moet spelen? Is toch vrij ernstig dat je zonder verbindingen die roet in het eten gooit last van lag hebt....
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

78
Is goed :)

Ik heb zelfs mijn wifi uit staan omdat het dan iets minder lijkt te zijn. Maar de oorzaak is gewoon teveel (moeilijke) objecten in die regio. Met een zelfgebouwd level ook al eens gelijkaardige problemen gehad. Level was zo goed als onspeelbaar toen omdat ik heel veel objecten had met heel veel hoeken en dat vond ie blijkbaar niet leuk.
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

84
Graag gedaan! Eerst een beetje rusty onderandere omdat ik al die stomme kleurtjes niet goed kon onderscheiden en dan... we owned it :p

En nu nog 2 levels te gaan. Maar die levels zijn best lang... het tweede level ben ik ruim 10 minuten mee bezig om het gewoon uit te spelen :O En pas in het tweede deel zijn er een paar tricky dingen, tegen dan ben je al ruim 5 minuten bezig. Als het dan fout gaat... :bomb:
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

85
Yeah we did! :D Het was bijna er een beetje over zelfs :P
Dat is wel echt typisch LBP... Sommige levels vond ik niet eens zozeer moeilijk, maar gewoon door de lengte en concentratie die je moet hebben heb ik er bij sommige levels alsnog tijden over gedaan..... Zeker met dit soort langere levels.
Ach, je weet het: take your time, no need to rush it. :)
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

86
Het is inderdaad niet zo heel erg moeilijk op zich, gewoon 1 keer pech hebben vaak.

Ik denk dat ik LBP Karting toch ga proberen te doen. Moet ik wel voor eind van de maand de meeste online trophies halen die ik samen met mijn Japanse account kan halen want daar gaan de servers natuurlijk al veel sneller dicht. En verder is het een beetje grindy online...
Image

Re: ??? - PS3 - LittleBigPlanet 2 DLC - 4 plaatsen

88
Eeuwen geleden aangemaakt aan de hand van een guide :D Maar ik moet toegeven dat ik er zonder guide ook voor geen meter doorkom in de store bv... En af en toe moet ik de voorwaarden opnieuw accepteren en heb ik ook weer een uitdaging. Maar als tweede account is het wel handig soms :)

Net 40-50Gb aan games binnengehaald en geïnstalleerd op de PS4 en op die tijd heeft de PS3 de helft van karting geïnstalleerd... (14Gb). Had hem op mijn andere PS3 gelukkig al lang geleden geïnstalleerd. Benieuwd naar de updates die nog gaan volgen... :-"
Image
cron