Afdwalen in Sessions

1
Mochten er mensen of topic gaan in de Gaming Sessions topics of op een andere manier willen discussiëren over het verloop e.d. dan kan dat hier.

Op deze wijze houden we de topics clean!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Afdwalen in Sessions

2
Het is hier precies stil... We moeten nog eens iets organiseren hè :) Moet wel eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd ook niet zoveel tijd meer heb...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Afdwalen in Sessions

5
met0t0 wrote:Welke games zijn er op dit moment nog populair die een leuke multiplayer voor veel personen hebben? Er zijn wel nieuwe maps in Rocket League die leuk zijn. Al heb ik ook niet al te veel tijd :(
Kzal eind deze week wel nog eens een Rocket League sessie plannen dan

Re: Afdwalen in Sessions

6
Paveman en ik hebben vanavond wat Watch_Dogs gespeeld. We hebben elkaar gewoon de hele tijd achtervolgd, zonder elkaar te profilen, zodat we konden blijven doorgaan :p
Dat heeft onderstaande beelden opgeleverd, was echt lachen :D

Re: Afdwalen in Sessions

9
Om de trophy leaderboards discussie een beetje on topic te houden hier maar even verder.
Kolm wrote:
paveman wrote: Die online trophies van RE6 betreft de DLC zeker? Gaat daar veel tijd in zitten? RE6 staat bij mij nog op 5% (ik kon er niet echt in komen), maar staat op nominatie om mee te gaan met de PS3 inhaalslag waar ik momenteel mee bezig ben :D
Resident Evil 6 gaat inderdaad om de online DLC trophies, er is een DLC pass van 9.99 euro die alles unlockt.

Voor 1 of 2 trophies moet je in totaal met 3 zijn, al de rest kan met 2 soms zelfs alleen maar met 2 en sommige dingen gaan sneller met 3.
Wij zijn met 3 bezig en hebben woensdag normaal onze laatste woensdagavond sessie voor 3 personen, 4 in totaal dan van telkens 3-5u. Daarnaast nog 2 sessies van 1-2u gedaan met 1 persoon. Maar in dit geval wel zo dat iedereen de trophies nodig had. Sommige dingen gaan wel wat sneller eens iemand klaar is.
Verder kan je team modes al starten met 2 personen.

Er zijn 4 modes met trophies:
Onslaught: 1 vs 1, hierbij speel je elk op je eigen (zelfde) map en kill je zombies die je dan bij aflopen van de combo naar de map van de andere persoon stuurt.
Het is een beetje een grind voor die 2000 kills van zombies, maar wij hadden meerdere games met 100+ zombies verstuurd, dus dat viel nog wel mee.

Survivors: Team mode. Het doel is om het hele andere team in een zombie te veranderen door ze te killen. Een zombie kan terug een agent worden door een agent van de tegenpartij te killen. Hier is minstens 1 trophy met 3, maar ik dacht 2. De grind voor 100 agents te killen gaat ook sneller met 3 omdat je dan 1 vs 2 kan spelen.

Predator: Iedereen tegen Ustanak. Ustanak is een van de spelers, geen idee meer of dat random was of dat je dat van tevoren wat kon kiezen.
Kan met 2 spelers, paar dingen gaan sneller met 3.

Siege: Team Mode. 1 team moet een NPC agent beschermen en het andere team moet als zombie deze proberen te killen. In de tweede ronde worden de rollen omgedraaid en wie uiteindelijk het snelst de NPC agent weet te killen, die wint. 100 keer de BSAA agent (NPC) killen gaat het snelste met 1 vs 1. Wij haalden ongeveer 25 kills per uur voor beide partijen. Die 100 player agents en player creatures gaat dan weer sneller met 1 vs 2, vooral de agents zijn een probleem was 8 het meeste in 1 game, meestal 5. Creatures ging makkelijk naar 15 per game.
Deze DLC is wel degene die het meeste tijd vraagt naar mijn idee.
Thanks voor de uitgebreide uitleg! Gezien de totale tijd ga ik er nog even over nadenken of ik daar trek in heb. Ik heb ook nog AC III DLC klaar staan om online te halen. Ik zag daarnaast dat RE5 DLC ook deels online is. Dat vond ik echt een goede game (itt RE6), dus ben ik dan eerder toe geneigd voor nu. Sowieso nog genoeg RE trophies die ik heb laten liggen, waarvan een deel dus online. Me dan nu toch maar wat in RE storten...?
Image

Re: Afdwalen in Sessions

10
Als ik jou was zou ik eerst AC3 doen want daar mis je enkel de 4 DLC trophies van de multiplayer. Daarnaast las ik recent iets dat mensen wat problemen hadden met AC4, ik denk dat dat ondertussen wel opgelost is maar dat is doorgaans geen goed voorteken...

Resident Evil 5 weet ik niet meer precies wat de online trophies waren, dat is iets te lang geleden :P

Resident Evil 6 zou ik nu nog wel vrij makkelijk een derde persoon kunnen vinden om wat te helpen, maar over enkele maanden wordt dat mogelijk lastiger omdat iedereen dan toch weer verder gaat met allerlei andere games. Dus eventueel daar nog even snel die 3 player trophies halen :P
Image

Re: Afdwalen in Sessions

11
Dat lijkt me inderdaad geen goed voorteken...! Daarnaast was ik daar een tijdje terug ook al weer mee bezig, dus is waarschijnlijk wel een goede om eerst mee verder te gaan.

Resi 5 Versus trophy guide Resi 5 gaat volgens mij alleen om de Versus DLC. Ik weet niet eens of ik die wel heb (Season Pass) of dat ik simpelweg de andere DLC heb gekocht (of hebben we de GOTY gekregen bij Plus toen?). Ik zie dat jij van de main game singleplayer DLC ook nog de nodige trophies 'moet' :P.

Voor Resi 6 wil ik ook niet teveel weer van jou vragen ;). Ik kan natuurlijk na AC III een sessie op PSNP zetten en kijken wat daar op af komt. Of misschien dat hier eventueel nog iemand is die het wil halen.
Image

Re: Afdwalen in Sessions

12
Resi 5 moet ik voor de main game vooral nog collectibles allerhande, kill x vijanden met wapen y en ongeveer de helft van de levels een S-rank halen voor een van die collectibles te unlocken. Daarnaast inderdaad nog de SP DLC ook. Alles wat alleen maar online kan heb ik al als het goed is.

Zelf heb ik de Gold edition op disc en later nog de gold edition via PSPlus gekregen, deze bevat alle DLC die nodig is voor de trophies. Doordat ik hem digitaal heb zou ik eventueel met 2 PS3's kunnen meespelen voor de 2 vs 2 trophies.

Resi 6 was mijn eindtijd voor alle online trophies iets van 10-11u en dat was dus met 3 personen die alles nodig hadden.
Dat viel dus nog wel redelijk mee :)

Kleine tip als je een sessie opzet op PSNP: Als je minstens 4 spelers nodig hebt om een match te starten, dan zou ik de limiet wat hoger zetten en in de beschrijving zetten dat je minimum 4 spelers nodig hebt. Een paar extra reserve slots kan nooit kwaad... Zie maar bij Tomb Raider :|
Image