Re: Spider-Man PS4

35
Ik zou deze ook willen proberen. De eerste game dan om te beginnen. Is alleen weer zo een grote game. Ik ben/was een grote fan van de 90´s animated series, maar bij zo een game adaptatie ben ik dan altijd bang dat het de oorspronkelijke sfeer niet kan matchen.
Wat vinden jullie van de eerste game op dat vlak?
Image

Re: Spider-Man PS4

37
zenmaster wrote: 22 Oct 2023 08:58 Ik zou deze ook willen proberen. De eerste game dan om te beginnen. Is alleen weer zo een grote game. Ik ben/was een grote fan van de 90´s animated series, maar bij zo een game adaptatie ben ik dan altijd bang dat het de oorspronkelijke sfeer niet kan matchen.
Wat vinden jullie van de eerste game op dat vlak?
Was eigenlijk helemaal niet zo'n grote game hoor! Volgens howlongtobeat was het 25 uur om de main story en extra's te doen en 35 uur voor de platinum. Het hangt er wss ook vanaf hoeveel je gaat fast travellen ook, maar dat heb ik zelf enkel maar gedaan om een bepaalde trophy te behalen en verder altijd fysiek van punt A naar B gegaan omdat het verplaatsen zo leuk is!
Image

Re: Spider-Man PS4

38
Spider-Man 2 heeft 1 nieuwe trophy:
Speel ng+ uit.

Op moment zit er in de huidige versie een debug menu. Daarmee kun je de trophy unlocken.
Ng+ heeft geen difficulty keuze dus kan gewoon op easy. Dus scheelt weer een hele playthrough aangezien je toch niet op hard ofzo hoeft te spelen.

Let op: Ze zijn al bezig met een hotfix.



Edit:

Niet meer beschikbaar, is gepatched.

Heb er zelf maar even gebruik van gemaakt aangezien al mijn tijd in FF Rebirth zit :lol:
Image
cron