Star Wars Outlaws

1




Release: 2024

Wauw, dit had ik totaal niet zien aankomen! Buiten Battlefront stond ik vaak twijfelachtig tegenover Star Wars-games, maar de recente Jedi-games waren super goed en brachten de sfeer zo goed over, dat ik ook wel zin begin te krijgen in deze :)

(Voorlopig nog even onder Action Adventures gezet omdat ik niet denk dat het echt heel erg RPG-achtig is, maar we zien wel als er nog meer info over bekend geraakt)

Re: Star Wars Outlaws

2
Lichtjes enthousiast al blijf ik altijd wat op mijn hoede (geen pre-orders!). De eerste Jedi game vond ik ook heel leuk, tweede moet ik halen uit de budget over een tijdje (zaten/zitten blijkbaar wat bugs in).

De hele wereld van Star Wars leent zich natuurlijk perfect voor dit soort games, het komt er gewoon op aan om dat op een degelijke manier om te zetten.
Image

Re: Star Wars Outlaws

3
Star wars games altijd leuk! Toch wat aarzelend hier tegenover... Vooral omdat het iets van Ubisoft is en ze voor mij synoniem staan voor middelmatigheid... Bij star wars speel ik ook liever altijd met een lightsaber, maar desondanks ben ik wel benieuwd! Erg leuk dat je kunt rondvliegen in dit spel!
Image

Re: Star Wars Outlaws

4
Ik vind het ook leuk om met een lightsaber te spelen, maar het is heel gevaarlijk om dan niet onmiddellijk totaal overpowered te voelen. De recente Jedi-games deden dit wel goed gelukkig.
Eigenlijk vind ik het net een verademing dat er in de nieuwe series en nu ook deze nieuwe game niet onmiddellijk over The Force en lightsabers begonnen wordt. Net zo wordt er meer diepgang gebracht en een game leent zich hier perfect toe :)

Re: Star Wars Outlaws

6
Trailer paar dagen geleden ook gezien. Het valt mij op dat er zeer veel verschillende soorten aliens aan bod komen. Ziet er allemaal best goed uit maar ik wacht wel een tijdje totdat er een promo is voor de gold edition. Kost weer €119 omwille van een season pass...
Image

Re: Star Wars Outlaws

7
Hmm, ik weet het niet direct bij deze game. Enerzijds wel leuk dat je een openwereld star wars game hebt, maar anderzijds spreekt het shooter gedeelte me niet zo aan en speel ik altijd liever met light sabers zoals in the force unleashed games indertijd of meer recent de Jedi games van EA.
Maar wie weet koop ik hem ooit wel als het echt goed blijkt te zijn :)
Image
cron