The Last Guardian

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Team ICO/Japan Studio
Uitgever: Sony Computer Entertainment
Genre: Action-Adventure
Release: 2016 volgens Sony, nooit volgens vele gamers die al meer dan 6 jaar de game volgen...

De game was inmiddels zo verdrongen bij iedereen dat er hier nog geeneens een topic van was. Tijd voor verandering, want de game komt in 2016, zeggen ze. Dus hierbij open ik de gok-op-echte-release-datum-van-The-Last-Guardian voorspellingswedstrijd. Ik ga voor het tweede kwartaal van 2017.

WTF is The Last Guardian, hier de trailer:


Sorry, dat was een 5 jaar! oude trailer.

Hier de E3 2015 trailer met gameplay:

Zo mooi. <3

Re: The Last Guardian

2
Kben eigenlijk niet echt overtuigd door de gameplay die getoond werd. Yorda is in deze game dus gewoon een colossus. Het lijkt mij voorlopig onwaarschijnlijk dat ze hiermee Shadow of the Colossus gaan evenaren, laat staan overtreffen. De artstyle is natuurlijk wel weer verzorgd.

Re: The Last Guardian

3
Tjeefkeuh wrote:Yorda is in deze game dus gewoon een colossus.
Ook het gevoel dat ik in eerste instantie had, maar ik denk dat ze daar wel vlot voorbij zullen kunnen gaan en de game heel wat unieker zal zijn dan een clone van SotC.

Ik vind het er prachtig uitzien, 'k ben blij dat hij toch niet geannuleerd is :)

Re: The Last Guardian

5
gamerke1992 wrote:Het lijkt mij een interessante game. Ik heb nooit zo iets gehad van 'woooooow' en dat zal ook niet komen denk ik. Maar dat wil niet zeggen dat ik het geen kans wil geven.
Likewise, ziet er een cva spelletje uit maar 'k snap die immense hype er rond niet zo goed.
Image

Re: The Last Guardian

7
Elexus wrote:
Likewise, ziet er een cva spelletje uit maar 'k snap die immense hype er rond niet zo goed.
Blij hier niet alleen te zijn met dit gevoel over deze game. Mij zegt het echt werkelijk niets. Maar respect voor anderen die het wel iets vinden natuurlijk.
Image

Re: The Last Guardian

10
Tjeefkeuh wrote:Aan de mensen die de hype niet snappen: hebben jullie Shadow of the Colossus vroeger gespeeld?
Nope :p Goede game?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: The Last Guardian

13
Shadow of the Colossus is inderdaad een fantastische game. Aan iedereen die hem nog niet gespeeld heeft, zou ik zeggen: koop zeker de HD-versie eens, daar zit ICO ook nog bij, wat ook een mooie, maar naar mijn mening een net iets minder goede game is.
Net omdat Shadow of the Colossus zo goed was, kijken mensen al lang uit naar The Last Guardian. Het is er wel duidelijk aan te merken dat The Last Guardian al te lang in ontwikkeling is, aangezien er al een hele groep gamers bijgekomen is die nog nooit van Shadow of the Colossus gehoord hebben of het gespeeld hebben. Anderen die hem wel kennen, maar niet gespeeld hebben, moeten hem zeker eens proberen :)

Re: The Last Guardian

14
met0t0 wrote:Shadow of the Colossus is inderdaad een fantastische game. Aan iedereen die hem nog niet gespeeld heeft, zou ik zeggen: koop zeker de HD-versie eens, daar zit ICO ook nog bij, wat ook een mooie, maar naar mijn mening een net iets minder goede game is.
Net omdat Shadow of the Colossus zo goed was, kijken mensen al lang uit naar The Last Guardian. Het is er wel duidelijk aan te merken dat The Last Guardian al te lang in ontwikkeling is, aangezien er al een hele groep gamers bijgekomen is die nog nooit van Shadow of the Colossus gehoord hebben of het gespeeld hebben. Anderen die hem wel kennen, maar niet gespeeld hebben, moeten hem zeker eens proberen :)
Het zou me niet verbazen als ze ook nog met een ICO & SotC PS4 Remaster komen. :q:

Re: The Last Guardian

15
BozeGozerXrd wrote:Het zou me niet verbazen als ze ook nog met een ICO & SotC PS4 Remaster komen. :q:
Ik dacht er ook al even aan, maar zouden ze echt een remaster maken van de HD-versies voor PS3? :?
Ach, het lijkt tegenwoordig allemaal mogelijk te zijn :|