Re: Uncharted 4

16
dividedx11 wrote:Heb ik ook een kleine kans dat ik hem nog ergens in de winkels vindt aan de helft van de prijs? Want heb ooit eens gehad dat ik Watch DOgs kocht aan 70 en een maand later stond een serieuze CE voor 35 euro in de rekken...
Ik heb die Dedsec Edition van Watch_Dogs voor PS4 inderdaad aan €40 gekocht :cool:
Om het over die Uncharted 3 CE te hebben: die kunt ge via eBay nog best goedkoop vinden ;)

Re: Uncharted 4

23
Ik vind het niet zo erg want uiteindelijk winter 2015 is ook nog veraf, moest ie over een maand uitkomen en dat ze dan zeggen dat hij een paar maanden opschuift zou ik het erger vinden.
Image

Re: Uncharted 4

24
Ik vraag mij echt af hoeveel werk ze er dan nog aan hebben. Die demo van 15 minuten die ze toonden, zag er toch echt wel al heel goed uitgewerkt uit. Maar misschien moeten ze de andere 95% van de game nog beginnen maken... :p

Re: Uncharted 4

26
Gamefreak wrote:jammer idd, zo kan de HD trilogy toch nog eerst uitkomen :P
HD trilogy? PS3 was ook al in 720p hoor :lol: Nu is het 1080p. Ik wacht op een 4K-tilogy alls graphics het enige zijn wat veranderd :L:
Image

Re: Uncharted 4

27
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:jammer idd, zo kan de HD trilogy toch nog eerst uitkomen :P
HD trilogy? PS3 was ook al in 720p hoor :lol: Nu is het 1080p. Ik wacht op een 4K-tilogy alls graphics het enige zijn wat veranderd :L:
720p, 1080p, 2160p, leuk. Maar wat echt telt is dat de games nu 60fps zullen zijn, en dat verbeterd de gameplay en de ervaring. Daarnaast is niet alleen de resolutie beter, maar de game zal ook betere 3D modellen, texturen e.d. bevatten om het geheel mooier te maken. Het is dus niet een volledige cash-in met enkel een upgrade van 720p naar 1080p.

Re: Uncharted 4

28
dividedx11 wrote: Heb ik ook een kleine kans dat ik hem nog ergens in de winkels vindt aan de helft van de prijs? Want heb ooit eens gehad dat ik Watch DOgs kocht aan 70 en een maand later stond een serieuze CE voor 35 euro in de rekken...
Dat gebeurt vaak bij games die zwaar tegenvallen na een lange periode van gehypet te worden. Mensen cancellen dan hun CE preorders van zodra de eerste reviews binnenkomen. De Collector's Edition van Duke Nukem Forever zakte op een week tijd van 80 naar 15 euro ofzo.

Re: Uncharted 4

30
Het ziet er inderdaad echt wel heel leuk uit :)
Nu alleen hopen dat de iets meer open benadering van de gameplay goed tot z'n recht zal komen en het niet grotendeels lineaire cinematische stukken zullen zijn.