Re: Gravity Rush 2

46
Gamefreak wrote:nu staat ie online Kapski !
:cool:
met0t0 wrote:Leuk dat ze het gewoon online gezet hebben :)
Hier de filmpjes:
Iemand die de demo al geprobeerd heeft? Ik ga hem vanavond eens testen :)
Ik moet hem niet per se testen, want er lijkt niks speciaals unlocked te worden als je hem speelt voor in de uiteindelijke game, en ik koop de game toch, maar als ik kan ga ik het wel eens proberen ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

47
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:Hier de filmpjes:
Iemand die de demo al geprobeerd heeft? Ik ga hem vanavond eens testen :)
Ik moet hem niet per se testen, want er lijkt niks speciaals unlocked te worden als je hem speelt voor in de uiteindelijke game, en ik koop de game toch, maar als ik kan ga ik het wel eens proberen ;)
Zeker de moeite :)
Het is eens wat anders dan op de Vita.

Re: Gravity Rush 2

48
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:
met0t0 wrote:Hier de filmpjes:
Iemand die de demo al geprobeerd heeft? Ik ga hem vanavond eens testen :)
Ik moet hem niet per se testen, want er lijkt niks speciaals unlocked te worden als je hem speelt voor in de uiteindelijke game, en ik koop de game toch, maar als ik kan ga ik het wel eens proberen ;)
Zeker de moeite :)
Het is eens wat anders dan op de Vita.
god ja, daar was het soms echt moeilijk navigeren !!

Re: Gravity Rush 2

49
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote: Zeker de moeite :)
Het is eens wat anders dan op de Vita.
god ja, daar was het soms echt moeilijk navigeren !!
Wat was er dan zo moeilijk aan? Dat lag volgens mij meer aan de gameplay dan aan het platform waarop hij gespeeld wordt :p

Re: Gravity Rush 2

50
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote: Zeker de moeite :)
Het is eens wat anders dan op de Vita.
god ja, daar was het soms echt moeilijk navigeren !!
Wat was er dan zo moeilijk aan? Dat lag volgens mij meer aan de gameplay dan aan het platform waarop hij gespeeld wordt :p
als ik Poes euh Kat soms in drukke gevechten van punt a naar b moest brengen op een zo een klein schermpje was dat gewoon niet evident soms...

Re: Gravity Rush 2

51
Gamefreak wrote:als ik Poes euh Kat soms in drukke gevechten van punt a naar b moest brengen op een zo een klein schermpje was dat gewoon niet evident soms...
Ja, dat is wel waar. Geen idee of het zoveel beter is in de PS4 Remaster of dat het toch grotendeels aan de gameplay lag.

Re: Gravity Rush 2

52
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:als ik Poes euh Kat soms in drukke gevechten van punt a naar b moest brengen op een zo een klein schermpje was dat gewoon niet evident soms...
Ja, dat is wel waar. Geen idee of het zoveel beter is in de PS4 Remaster of dat het toch grotendeels aan de gameplay lag.
ik ga de remaster aan mij voorbij laten zweven, deel 2 ga ik uiteraard wel halen !

Re: Gravity Rush 2

54
Met het bericht op de blog https://www.pressxtorevive.com/gravity- ... 8-januari/ vroeg ik me af of er nog mensen zijn die de online activiteiten willen vervullen voor de exclusieve items te bemachtigen?

Ik lees hier en daar op 'ze interwebs' dat je de items kan "farmen" door scores te verbeteren maar dit opzettelijk makkelijk te houden voor degenen die je score verbeteren. Of het zonder foutjes verloopt weet ik niet, maar misschien kunnen we eens zien wat het geeft want alle beetjes helpen, niet waar?

Ik kan wel niet veel gamen en moet nog beginnen aan Gravity Rush 2, maar het is met het verzenden van challenges dus terzelfdertijd online zijn is niet van toepassing en het is misschien al mogelijk met een eerste challenge vroeg in de game.

Iemand geïnteresseerd? We kijken daarna wel hoe het praktisch zal gaan.

ps: ik ben absoluut geen voorstander van deze online zever, gooi zulke dingen gewoon uit je game! Bah!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

55
Ik ben al lang blij dat er geen trophies aan vast hangen... En als ik het goed begreep, dan waren de dingen die je via het online gedeelte kon vrijspelen, enkel cosmetisch en geven ze geen voordeel in de game zelf. Er was een tijd dat ik dan toch nog moeite deed om ze te halen, maar die tijd ligt ver achter me. Ik heb er stomweg de tijd niet meer voor en teveel andere games die ik nog niet gespeeld heb.
Image

Re: Gravity Rush 2

56
Kolm wrote:Ik ben al lang blij dat er geen trophies aan vast hangen... En als ik het goed begreep, dan waren de dingen die je via het online gedeelte kon vrijspelen, enkel cosmetisch en geven ze geen voordeel in de game zelf.Er was een tijd dat ik dan toch nog moeite deed om ze te halen, maar die tijd ligt ver achter me. Ik heb er stomweg de tijd niet meer voor en teveel andere games die ik nog niet gespeeld heb.
Dat probleem heb ik ook ;)
Maar omdat ik het haat dat het verdwijnt (ik haat het zoooo grondig als ik iets mis omdat ik geen tijd heb) en anderen mét tijd er kunnen mee pochen, je hebt er altijd op het internet, is mijn TO DO lijstje duidelijk. Maar plezier hebben doe ik niet.

Ik geloof wel zeker dat alvast 1 item meer dan cosmetisch is, het laatste geeft je dacht ik oneindige energie ofzo.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

57
Nog 1x een half uurtje spelen en ik heb alle online gerelateerde unlocks. Met zo weinig mogelijk effort heb ik er zoveel mogelijk gekregen in een goed tempo. :jip:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

58
Het is me gelukt en best zonder al te veel moeite dankzij mijn "routine" die ik had opgebouwd om puntjes te verzamelen. :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Gravity Rush 2

60
Kolm wrote:
Captain Witwicky wrote:Het is me gelukt en best zonder al te veel moeite dankzij mijn "routine" die ik had opgebouwd om puntjes te verzamelen.
Mooi!

Ik laat het nog steeds links liggen
Waarom niet verplaatsen naar rechts? :P

Ik moest eerst wat "onderzoek" doen zodat ik in minimum tijd, maximum punten had met een minimum aan resources :P

Ik had ook opgemerkt dat het makkelijker was om bepaalde items te vinden via treasure hunts via hints door foto's van andere spelers (die hint foto's zijn zichtbaar via de online functies én je kreeg er ook puntjes voor). Als de service stopt zal het dus moeilijker worden om die te vinden.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2