Re: God of War

61
met0t0 wrote:Ik ben ook wel geschrokken van de uiterst positieve reviews :O
Hopelijk is hij echt zo goed. Ik wacht toch nog een lange tijd om hem te spelen waarschijnlijk, dus ik zal mij maar zo goed mogelijk afsluiten van spoilers :q:
Ik ben nu wantrouwiger dan wanneer het overal 8 en 9/10 zou krijgen. Alles lijkt erop te wijzen dat ze hun uiterste best gedaan hebben om alle huidige trends te volgen ten koste van de identiteit van de serie. "Cinematische (7/10) Sony exclusive (8/10), nu met een serieus verhaal (9/10!), en Kratos als vader (10/10!!!)". Want iedereen weet dat het doelpubliek van de originele games nu waarschijnlijk kinderen heeft, en die willen natuurlijk geen puberale hack & slash games meer spelen. En als 1 site dan geen 10/10 geeft worden ze gebombardeerd met verwijten en zijn ze hun "geloofwaardigheid" kwijt.
Of misschien ben ik te cynisch. Misschien verandert er nog veel verder in de game waarvan ze niks willen tonen. God of War moest innoveren, maar misschien was de verandering van setting meer dan genoeg.

Re: God of War

62
Zolang dat een goeie game is ben ik content. Moesten ze volledig bij het oude concept gebleven zijn zou er ook weer kritiek ontstaan dat ze gewoon meer van hetzelfde maken zoals far cry 4 en 3.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: God of War

63
Hetgeen wat de God Of War games zo spectaculair voor mij maakten, waren al de boss battles. Deze waren altijd weer helemaal anders en totaal onverwacht. Ik kijk bv. naar het gevecht met Chronos uit de 3e.
En eigenlijk vond ik dat Kratos in het 3e spel al een beetje vader was van Pandora :p Niet helemaal, maar het zat er toch wel in.
Ik hoop dat het spel morgen nog in de winkel te krijgen is, aangezien ik pas rond 5 uur kan gaan en geen pre order had :/
Image

Re: God of War

64
met0t0 wrote:Ik ben ook wel geschrokken van de uiterst positieve reviews :O
Hopelijk is hij echt zo goed. Ik wacht toch nog een lange tijd om hem te spelen waarschijnlijk, dus ik zal mij maar zo goed mogelijk afsluiten van spoilers :q:
Ik wens je veel succes met die spoilers! Ze zijn nu soms al amper te ontwijken...
Image

Re: God of War

65
Ik heb momenteel het eerste uur van het spel gespeeld... Het is gewoon al geweldig. Ik denk dat het 1 van de mooiste games is die ik ooit heb gespeeld. Alles ziet er episch uit. Overal watervallen, grote bouwwerken,... Ik heb ook al de eerste boss gedaan. Als elk gevecht zo is, kan ik al niet wachten. Het hele verhaal blijft over het algemeen ook heel mysterieus. Na dit uur spelen weet ik nog bijna even veel als toen ik begon. Ook de gameplay is echt volledig veranderd (wat zo goed als iedereen al wel wist ma soit). Toch voelt het nog steeds wel aan als een God Of War. Het speelt nog altijd vlot, maar je hebt wel meer het gevoel alsof je een personage bestuurt. In de eerdere games voelde Kratos aan als een veertje, terwijl hij nu zwaarder voelt als je hem bestuurt (als dat logisch klinkt).
Image

Re: God of War

67
Dat filmpje vond ik echt geniaal! Ik kreeg m van de week in de mail en bekeek m gelijk op kantoor... net dat er een personeelslid binnen liep... ik heb héél veel moeite moeten doen om het niet uit te proesten ;) :lol:
Image

Re: God of War

69
Mr.Wolf wrote:Ik heb momenteel het eerste uur van het spel gespeeld... Het is gewoon al geweldig. Ik denk dat het 1 van de mooiste games is die ik ooit heb gespeeld. Alles ziet er episch uit. Overal watervallen, grote bouwwerken,... Ik heb ook al de eerste boss gedaan. Als elk gevecht zo is, kan ik al niet wachten. Het hele verhaal blijft over het algemeen ook heel mysterieus. Na dit uur spelen weet ik nog bijna even veel als toen ik begon. Ook de gameplay is echt volledig veranderd (wat zo goed als iedereen al wel wist ma soit). Toch voelt het nog steeds wel aan als een God Of War. Het speelt nog altijd vlot, maar je hebt wel meer het gevoel alsof je een personage bestuurt. In de eerdere games voelde Kratos aan als een veertje, terwijl hij nu zwaarder voelt als je hem bestuurt (als dat logisch klinkt).
euh jaja hoor :-"

Re: God of War

70
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Ik ben ook wel geschrokken van de uiterst positieve reviews :O
Hopelijk is hij echt zo goed. Ik wacht toch nog een lange tijd om hem te spelen waarschijnlijk, dus ik zal mij maar zo goed mogelijk afsluiten van spoilers :q:
Ik wens je veel succes met die spoilers! Ze zijn nu soms al amper te ontwijken...
Jammer genoeg inderdaad heel moeilijk te vermijden. Zelfs zonder God of War-filmpjes gekeken te hebben, kreeg ik vaak thumbnails te zien met daarboven 'God of War final boss' enz. Tegen de tijd dat ik de game speel, ben ik dat gelukkig waarschijnlijk al vergeten en nu let ik extra op als ik op YouTube scroll :-"

Re: God of War

71
met0t0 wrote:
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Ik ben ook wel geschrokken van de uiterst positieve reviews :O
Hopelijk is hij echt zo goed. Ik wacht toch nog een lange tijd om hem te spelen waarschijnlijk, dus ik zal mij maar zo goed mogelijk afsluiten van spoilers :q:
Ik wens je veel succes met die spoilers! Ze zijn nu soms al amper te ontwijken...
Jammer genoeg inderdaad heel moeilijk te vermijden. Zelfs zonder God of War-filmpjes gekeken te hebben, kreeg ik vaak thumbnails te zien met daarboven 'God of War final boss' enz. Tegen de tijd dat ik de game speel, ben ik dat gelukkig waarschijnlijk al vergeten en nu let ik extra op als ik op YouTube scroll :-"
ik ben nog een spoiler tegengekomen ! doe dat maar eens na !

Re: God of War

75
ik geraak wel in het menu van de fotomodus maar ik kan geen foto trekken !! op youtube zag ik dat dat de rechter (denk ik) kant aan de tochbar moet zijn, maar ik krijg die niet in het menu en het doet ook niets als ik erop duw !!
cron