Re: Rise of the Tomb Raider

106
Credits heb ik genoeg door de main game uit te spelen. Dus dat is geen probleem. Probleem nu is geduld hebben. 😅 Ik weet dat ik het kan halen met minder blauwe vlammen, of door iets langzamer te gaan, maar door het te perfect te willen doen maak ik soms fouten op de hoge moeilijkheidsgraad. Ben nu Sovjet Gulag aan het doen. Zo te zien heb je daar zelf ook een paar keer geluk gehad. 😂 Ik voorlopig wat minder… Moet nog wel veel score attacks doen eigenlijk, en wil eens een nieuwe game starten.
Image

108
Op zich is het gewoon de game een tweede keer uitspelen.
Als ik de kaarten gebruik van iemand uit de leaderboards echter moet je op de hoogste moeilijkheid spelen. Die kaarten zijn ook dikwijls, maar 1 leven / geen verband gebruiken / vijanden hebben dubbel pantser… Een paar keer geraakt en je kan opnieuw beginnen. Misschien ben ik gewoon slecht? 🤣🤣
Image

110
Kijk ook even naar de kaarten die ik kies. Soms ging ik een half leaderboard af om de goeie te vinden. De eerste gebruiken dan kaarten waar ze bijna 500% extra krijgen maar tegelijk ook super lastig zijn. Met 300-400% extra gaat ook prima voor de score en is minder gedoe.

In levels met vijanden probeerde ik altijd iets van unlimited poison/fire/explosive arrows te hebben. Daarmee wordt dat zelfs op hoogste niveau en met 1 leven heel makkelijk! Dan komt het meer neer op de flow van het level vinden.

In levels zonder vijanden (cryptes/tombs) was het prima om kaarten te gebruiken waarbij je niet kan healen, zonder pijlen start, 1 leven hebt, ...

Sovjet Gulag was inderdaad wel een vervelend omdat ik moeite had met het goeie pad te onthouden. En er zijn ook een paar plekken waar je altijd net niet je combo kwijt raakt als je het zo snel mogelijk doet.

Nog een tip: Die oranje lampionnen die je kan kapot schieten: Van hoe verder je ze kapot schiet, hoe meer punten ze geven. Soms zal je wel is zien dat ik een lampion recht voor mijn neus negeer en pas later doe van verder weg.
Image