Re: Uncharted 4

108
Colossus wrote:Ik heb gelezen op gamer.nl dat de game al aan verschillende mensen is verzonden!! Bewijs van foto's enzo erbij,
Zal hij hier ook eerder komen? :party:
Was blijkbaar een vergissing van een retailer in het Verenigd Koninkrijk. Sommige winkels hebben de game al binnen. Toen iemand aan de kassa kwam om zijn gloednieuwe camera te kopen, zag hij in een doos Uncharted games liggen. De kerel aan de kassa wist blijkbaar niet dat de game pas op 10 mei verscheen en heeft hem Uncharted 4 dan al verkocht. Hopelijk verschijnen er geen spoilers op het internet. :nerd:
Image

Re: Uncharted 4

111
Marty wrote:de trophy list is ook bekend. Er zitten sowieso 2 trophies in die ik niet leuk vind :p
Is de trophy lijst spoiler-heavy of valt dat mee?

En het is niet enkel meer een idioot uit het VK dat per ongeluk Uncharted 4 aan een klant verkocht heeft. Sony en PlayStation waarschuwen nu voor spoilers die op het internet staan. Er zouden namelijk Uncharted 4 exemplaren gestolen zijn onderweg naar verschillende retailers. :angry:
Image

Re: Uncharted 4

118
Marty wrote:Gisteravond de game uitgespeeld. En ik moet zeggen ben grafisch erg onder de indruk. Gameplay ook, maar wauw wat mooi allemaal :love:
En zonder spoilers, wat vond ge algemeen van het verhaal? Is het ook op dat vlak een waardige afsluiter?

Nu verwachten we natuurlijk ook wel leuke ShareFactory-filmpjes om de mooiste omgevingen te tonen :p

Re: Uncharted 4

119
met0t0 wrote:
Marty wrote:Gisteravond de game uitgespeeld. En ik moet zeggen ben grafisch erg onder de indruk. Gameplay ook, maar wauw wat mooi allemaal :love:
En zonder spoilers, wat vond ge algemeen van het verhaal? Is het ook op dat vlak een waardige afsluiter?

Nu verwachten we natuurlijk ook wel leuke ShareFactory-filmpjes om de mooiste omgevingen te tonen :p
De afsluiter is meer dan waardig. Ik heb hem net uit en ben echt emotioneel geraakt. Zeker als je de reeks al sinds het begin volgt is dit een fantastisch einde. Zoveel verwijzingen naar vorige games, niet normaal. Ze hebben echt een laatste Uncharted game gemaakt, met het oog op de fans. Het is sinds The Last of Us geleden dat ik nog zo met mijn mond open naar het einde van een game zat te kijken.
Image

Re: Uncharted 4

120
Als ik in mijn vriendenlijst kijk van de ps4 dan speel bijna iedereen deze game! Ik moet me dan ook ongelooflijk inhouden deze nog niet te kopen maar ik moet echt even wachten, kind en huis gaan even voor ;( maar wil deze zo graag
Image