Re: Mad Max

107
Toon8 wrote:

Hoeveel moeten ze ervoor betalen? Als het meer is dan de game en de film apart te kopen is het de moeite niet, maar deze special edition spreekt me meer aan dan de meeste andere waarbij je dan een boek en dom beeldje krijgt. Liever een film :cool:
Wel daar deel ik je mening. Soms zoveel nutteloze zaken in een Collectors Edition.
Image

Re: Mad Max

108
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:mee eens WikWicty
:cool:

Australië kreeg het volgende, merk ik juist:
Image
https://www.ign.com/articles/2015/07/17 ... rs-edition
Hoeveel moeten ze ervoor betalen? Als het meer is dan de game en de film apart te kopen is het de moeite niet, maar deze special edition spreekt me meer aan dan de meeste andere waarbij je dan een boek en dom beeldje krijgt. Liever een film :cool:
Wel, eigenlijk vind ik deze editie minder interessant, ok, die DLC en die nummerplaat is wel ok, maar een film die je ook zo kan kopen voegt niet echt iets origineels toe, een statue of boek juist wél.

Prijs lijkt 129.95 $, dat zal misschien wel Australische dollars zijn, dus zo'n 85 euro
https://ebgames.com.au/ps4-202665-Mad-M ... yStation-4
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

111
Toon8 wrote:Ik ben niet zo geïnteresseerd in die verzamelobjecten, liever iets waaraan je iets hebt ipv alleen maar stof op te vangen
Dan ben ik nog steeds meer tevreden met iets dat je niet ook zo los kan kopen ;) :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

112
NTGSruler wrote:
Toon8 wrote:Ik ben niet zo geïnteresseerd in die verzamelobjecten, liever iets waaraan je iets hebt ipv alleen maar stof op te vangen :smug:
Een film hapt uiteindelijk ook stof niet? :P
Maar je hebt er wel 2 uren jezelf mee kunnen entertainen, en om de zoveel jaar kan je hem weer bekijken.
Captain Witwicky wrote:Dan ben ik nog steeds meer tevreden met iets dat je niet ook zo los kan kopen ;) :cool:
Maar ik versta die verzamelaars wel maar zelf ben ik daar niet geïnteresseerd in. En meestal zijn special editions met verzamelobjecten of prullen waarin ik gerust ben maar nu is er eens één die ik wel interessant vind. Maar zal hem toch niet kopen hoor :lol:
Image

Re: Mad Max

113
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote:Dan ben ik nog steeds meer tevreden met iets dat je niet ook zo los kan kopen ;)
Maar ik versta die verzamelaars wel maar zelf ben ik daar niet geïnteresseerd in. En meestal zijn special editions met verzamelobjecten of prullen waarin ik gerust ben maar nu is er eens één die ik wel interessant vind. Maar zal hem toch niet kopen hoor
Als je deze Mad Max bedoelt kan je hem ook niet kopen geloof ik aangezien die exclusief is voor Australië en Nieuw-Zeeland :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

115
ShAmPi wrote:Pffrt
vroeger zat er enkel een boekje met instructies bij de games

Jullie zijn teveel verwend :D
Ik eigenlijk niet, want ik vraag er niet om, maar als ze iets geven moet het wel de moeite zijn natuurlijk ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

116
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:Pffrt
vroeger zat er enkel een boekje met instructies bij de games

Jullie zijn teveel verwend :D
Ik eigenlijk niet, want ik vraag er niet om, maar als ze iets geven moet het wel de moeite zijn natuurlijk ;)
Ja maar geven ze niets moet je het niet...
Image

Re: Mad Max

117
ShAmPi wrote:
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:Pffrt
vroeger zat er enkel een boekje met instructies bij de games

Jullie zijn teveel verwend :D
Ik eigenlijk niet, want ik vraag er niet om, maar als ze iets geven moet het wel de moeite zijn natuurlijk ;)
Ja maar geven ze niets moet je het niet...
Als ze niks geven waarom zou je het dan wel willen? :silly:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

120
Gamefreak wrote:ben vooral benieuwd naar de gameplay zelf :smug:
Eerst moet de hype gemaakt worden om dan direct in de budget bak te vallen :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron