Re: The Last Guardian

16
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het zou me niet verbazen als ze ook nog met een ICO & SotC PS4 Remaster komen. :q:
Ik dacht er ook al even aan, maar zouden ze echt een remaster maken van de HD-versies voor PS3? :?
Ach, het lijkt tegenwoordig allemaal mogelijk te zijn :|
Vraag het maar aan Square Enix(FFX&FFX-2) en Capcom(Resident Evil). :)

Re: The Last Guardian

17
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het zou me niet verbazen als ze ook nog met een ICO & SotC PS4 Remaster komen. :q:
Ik dacht er ook al even aan, maar zouden ze echt een remaster maken van de HD-versies voor PS3? :?
Ach, het lijkt tegenwoordig allemaal mogelijk te zijn :|
Vraag het maar aan Square Enix(FFX&FFX-2) en Capcom(Resident Evil). :)
nu haal je er wel de extreme gevallen bij Bozer :P

Re: The Last Guardian

21
Colossus wrote:It's alive....

Pfff weet niet of ik er nog wel zin in heb na 6 jaar wachten
Waarom zo negatief? Na 6 jaar wachten kan de 'verrassing' nog zo groot zijn ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: The Last Guardian

29
Heb de gameplay gezien.
Ik ben maar voor een ding bang, en dat is dat die Trico niet luistert, ik bedoel, dat daar veel bugs in zitten en dat hij vaak niet doet wat je wil en dat het irritatie niveau erg hoog word...

Voorderest ben ik na die 10 jaar het gevoel wel kwijt geraakt maar denk ik dat als ik hem zie in de winkel or psstore dat ik hem toch koop.
Image

Re: The Last Guardian

30
Colossus wrote:Heb de gameplay gezien.
Ik ben maar voor een ding bang, en dat is dat die Trico niet luistert, ik bedoel, dat daar veel bugs in zitten en dat hij vaak niet doet wat je wil en dat het irritatie niveau erg hoog word...

Voorderest ben ik na die 10 jaar het gevoel wel kwijt geraakt maar denk ik dat als ik hem zie in de winkel or psstore dat ik hem toch koop.
Ik ga de game zeker kopen. ICO en The Shadow of the Colossus waren echte pareltjes. Ik heb vooral genoten van Shadow of the Colossus die, ondanks dat ik hem pas jaren na de release heb gespeeld, echt nog steeds ontzettend leuk is. Ik verwacht dat The Last Guardian ook weer pareltje gaat worden waar we over 10 jaar nog steeds over hebben.
Image
cron