Re: Rise of the Tomb Raider

18
Wat is eigenlijk de bedoeling van de kaarten dat je kan krijgen in het spel?
Dat is altijd ambetant bij GOTY edities van games, zo veel content dat je niet meer weet waar eerst te starten :dizzy: Komen de dlc's (zoals baba yaga) voor in het basis spel of kan je die spelen na de main game?
Image

19
Toon8 wrote:Wat is eigenlijk de bedoeling van de kaarten dat je kan krijgen in het spel?
Dat is altijd ambetant bij GOTY edities van games, zo veel content dat je niet meer weet waar eerst te starten :dizzy: Komen de dlc's (zoals baba yaga) voor in het basis spel of kan je die spelen na de main game?
Het zal hier een "best guess" worden:
Die kaarten zijn denk ik soort van skills die je kan equipen tijdens bepaalde missies of modes, lees hier meer: https://www.wikiraider.com/index.php/Expedition_Cards

Voor Baba Yaga werkt het zoals andere DLC in andere games geloof ik:
"Once you have purchased the DLC and installed it, you'll be able to access the content from your save game. The main objectives for the DLC will appear as pink skull markers on the map. To begin the DLC, you'll want to fast travel to one of the Base Camps in the Soviet Installation and approach the saw mill area."
(van https://www.gamefaqs.com/xboxone/185921 ... faqs/72857)
Nu, bij PS4 is die al installed dus kan zijn dat het na de main campaign pas unlocked wordt of eenmaal als je die map hebt verkend.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

22
Toon8 wrote:Ik heb liever dat die dlc's apart staan van de main game, uiteindelijk hoorden ze niet bij het oorspronkelijke hoofdverhaal.
Ik heb graag dat ze verwoven zitten in de game eigenlijk à la post-story gameplay
ShAmPi wrote:Game heeft kutdoosje...
DIY met psn-voucherdoosje + afbeelding van TR en probleem opgelost?

23
ShAmPi wrote:Game heeft kutdoosje...
Ging ik hier ook nog zetten, of eerder gebrek aan een doosje. Kruising tussen boek en doos :P
Zou het veel geld kosten om apart een boekje en doosje te maken? Bij The evil within lukte dat wel.
Met dat het geflopt heeft op de xdoos willen ze nu wel wat geld ophalen zeker.
Captain Witwicky wrote:
DIY met psn-voucherdoosje + afbeelding van TR en probleem opgelost?
Voor 60€ mag het wel in een ps4 doosje zitten zeker. Trouwens in de GM zit die voucher niet meer in een doosje maar krijg je nu een papiertje met een stickertje erop. En in mediamarkt vind ik er geen meer :( Heb dat al eens gedaan voor Infamous second son.
Image

24
Toon8 wrote:Voor 60€ mag het wel in een ps4 doosje zitten zeker. Trouwens in de GM zit die voucher niet meer in een doosje maar krijg je nu een papiertje met een stickertje erop. En in mediamarkt vind ik er geen meer :( Heb dat al eens gedaan voor Infamous second son.
Tis omdat het de 20 year celebration is hé met artbook verpakking. Andere games hebben dat ook, bijvoorbeeld Uncharted 3 Special Edition of Kingdom Hearts 1.5
Bij de Fnac of de Carrefour hebben ze nog echte doosjes normaal gezien.

of steekt TR1 in TR2 doosjes en omgekeerd als je die liggen hebt :P :D

26
ShAmPi wrote:Is zelfde niet. Zelf printen is nooit zelfde kwaliteit als orgineel hoesje.
Maar je zal tenminste geen problemen hebben met het doosje te openen en te sluiten, toch? :)

27
Captain Witwicky wrote:
ShAmPi wrote:Is zelfde niet. Zelf printen is nooit zelfde kwaliteit als orgineel hoesje.
Maar je zal tenminste geen problemen hebben met het doosje te openen en te sluiten, toch? :)
Ik denk zelfs eerder dat dit mijn eerste game zal zijn die ik zal verkopen wanneer uitgespeeld.
Ik hoef zo'n doosje niet. Dat past niet bij de rest.
Image