Re: Mad Max

166
billie91 wrote:Heb nu denk ik 15 uur in de game zitten en hij is echt top. Er zit wel een herhalingsfactor in, maar die voelt niet slecht aan. Blijf me echt verbazen over hoe divers ze de wereld hebben gemaakt. Vooral de dag en nacht cyclus is echt goed gelukt, beter dan ik eigenlijk tot nu aan toe ooit heb gezien.
Jups game is zalig :)
ik geraak maar niet tot jeet (of hoe noemt em) zijn fort. (ergens 1 van de beginmissie) en ik zit ook zo'n 10 a 15u in tspel :D
De forten overnemen zijn zalig.

vechtsysteem geeft me meer voldoening als bij batman ook.
het voelt echt alsof uw meppen er toe doen.

Ergens wel jammer dat vele gamers deze game aan kant gaan laten liggen door die andere topgame die uitgekomen is.
Image

Re: Mad Max

167
ShAmPi wrote:
billie91 wrote:Heb nu denk ik 15 uur in de game zitten en hij is echt top. Er zit wel een herhalingsfactor in, maar die voelt niet slecht aan. Blijf me echt verbazen over hoe divers ze de wereld hebben gemaakt. Vooral de dag en nacht cyclus is echt goed gelukt, beter dan ik eigenlijk tot nu aan toe ooit heb gezien.
Jups game is zalig :)
ik geraak maar niet tot jeet (of hoe noemt em) zijn fort. (ergens 1 van de beginmissie) en ik zit ook zo'n 10 a 15u in tspel :D
De forten overnemen zijn zalig.

vechtsysteem geeft me meer voldoening als bij batman ook.
het voelt echt alsof uw meppen er toe doen.

Ergens wel jammer dat vele gamers deze game aan kant gaan laten liggen door die andere topgame die uitgekomen is.
Misschien moet je ff kijken welke missies je moet doen want ik ben al klaar bij Jeet. :D Ik moet ook zeggen dat je makkelijk raakt afgeleid in de game door randzaken. Ik kan mezelf moeilijk een doel stellen in de game.
Image

Re: Mad Max

168
ShAmPi wrote:
billie91 wrote:Heb nu denk ik 15 uur in de game zitten en hij is echt top. Er zit wel een herhalingsfactor in, maar die voelt niet slecht aan. Blijf me echt verbazen over hoe divers ze de wereld hebben gemaakt. Vooral de dag en nacht cyclus is echt goed gelukt, beter dan ik eigenlijk tot nu aan toe ooit heb gezien.
Jups game is zalig :)
ik geraak maar niet tot jeet (of hoe noemt em) zijn fort. (ergens 1 van de beginmissie) en ik zit ook zo'n 10 a 15u in tspel :D
De forten overnemen zijn zalig.

vechtsysteem geeft me meer voldoening als bij batman ook.
het voelt echt alsof uw meppen er toe doen.

Ergens wel jammer dat vele gamers deze game aan kant gaan laten liggen door die andere topgame die uitgekomen is.
Het vechtsysteem is wel stukken eenvoudiger dan Batman. Bij Batman had je tientallen verschillende moves met verschillende knopcombinaties en hier bijna geen. Ook zijn alle special moves niets meer dan op x drukken.
Ook al redelijk veel grafische glitches tegen gekomen. Wat ik wel goed vindt is de diversiteit in de omgeving ondanks dat het enkel in de woestijn is en customizen van je voertuig is ook zeer uitgebreid met secret voertuigen die je kan vinden.
Last edited by M-power on 09 Sep 2015 09:50, edited 1 time in total.
Image

Re: Mad Max

169
Oh maar ik ben al veel BIJNA tot bij jeet geweest hoor.
Maar dan passeer ik iets voor scrap of een convooi of zie ik ergens een scarecrow etc... :D
En voor ik het weet ben ik totaal ergens anders :)

Zou wel eens handig zijn om bij jeet geraken zodat ik de sniper (longshot) heb.

Ik weet wel niet hoe de ballon bij jeet werkt.
De naft is op en ik heb wel een jerrykan maar weet niet hoe de ballon te vullen.
OF het is disabled omdat het voor een missie moet? :p

over vechtsysteem vind ik het simplistische heel goed passen bij deze game.
Ik heb geen behoefte aan verschillende combinaties te onthouden om iemand met een superplex de grond in te smakken!
Dan speel ik wel street fighter fzo.
Gewoon lekker simpel en ruw afmaken die handel! :D

Oh al iemand opgevallen dat de ledematen in het rond vliegen bij ontploffingen? :p
Image

Re: Mad Max

170
ShAmPi wrote:Oh maar ik ben al veel BIJNA tot bij jeet geweest hoor.
Maar dan passeer ik iets voor scrap of een convooi of zie ik ergens een scarecrow etc... :D
En voor ik het weet ben ik totaal ergens anders :)

Zou wel eens handig zijn om bij jeet geraken zodat ik de sniper (longshot) heb.

Ik weet wel niet hoe de ballon bij jeet werkt.
De naft is op en ik heb wel een jerrykan maar weet niet hoe de ballon te vullen.
OF het is disabled omdat het voor een missie moet? :p

over vechtsysteem vind ik het simplistische heel goed passen bij deze game.
Ik heb geen behoefte aan verschillende combinaties te onthouden om iemand met een superplex de grond in te smakken!
Dan speel ik wel street fighter fzo.
Gewoon lekker simpel en ruw afmaken die handel! :D

Oh al iemand opgevallen dat de ledematen in het rond vliegen bij ontploffingen? :p
Alle ballonnen kan je meteen gebruiken, maar het is mogelijk dat je naft in de generator moet doen of in de ballon zelf of het is mogelijk dat je eerst de kabels moet losmaken die aan de ballon hangen.
Image

Re: Mad Max

171
ShAmPi wrote:Oh maar ik ben al veel BIJNA tot bij jeet geweest hoor.
Maar dan passeer ik iets voor scrap of een convooi of zie ik ergens een scarecrow etc... :D
En voor ik het weet ben ik totaal ergens anders :)

Zou wel eens handig zijn om bij jeet geraken zodat ik de sniper (longshot) heb.

Ik weet wel niet hoe de ballon bij jeet werkt.
De naft is op en ik heb wel een jerrykan maar weet niet hoe de ballon te vullen.
OF het is disabled omdat het voor een missie moet? :p

over vechtsysteem vind ik het simplistische heel goed passen bij deze game.
Ik heb geen behoefte aan verschillende combinaties te onthouden om iemand met een superplex de grond in te smakken!
Dan speel ik wel street fighter fzo.
Gewoon lekker simpel en ruw afmaken die handel!


Oh al iemand opgevallen dat de ledematen in het rond vliegen bij ontploffingen? :p
Hup, bij Jeet naar binnen gaan want dat levert veel voordelen op. En soms moet je bij die ballonnen gaan kijken waar die schakelaar zit zodat die naar beneden kan. Geloof me, het wordt later in de game soms nog omslachtiger. :P En ja, de ledematen zijn bij mij ook al om de oren gevlogen.
Image

Re: Mad Max

172
shh :shh: ...ik word jaloers!

Ik vraag me af hoeveel dit spel zullen spelen buiten wij dan, want ik vond de reclame campagne nogal beperkt i.v.g.m. andere games, maar dat kan gewoon zijn hoe ik het beleeft heb...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

173
Captain Witwicky wrote:shh :shh: ...ik word jaloers!

Ik vraag me af hoeveel dit spel zullen spelen buiten wij dan, want ik vond de reclame campagne nogal beperkt i.v.g.m. andere games, maar dat kan gewoon zijn hoe ik het beleeft heb...
Denk dat het wel meevalt, maar de meerderheid zit nu aan MGS gok ik. In elk geval vermaak ik me prima. Heb ook ontdekt dat lichamen in tornado's in de game compleet uit elkaar worden getrokken. Ik had de ledematen al om de auto heen liggen. :lol:
Image

Re: Mad Max

174
Captain Witwicky wrote:shh :shh: ...ik word jaloers!

Ik vraag me af hoeveel dit spel zullen spelen buiten wij dan, want ik vond de reclame campagne nogal beperkt i.v.g.m. andere games, maar dat kan gewoon zijn hoe ik het beleeft heb...
hai Cap toch :silly:

Re: Mad Max

176
M-power wrote:Na 42u uitgespeeld. Zal wel nog een tijd duren voor ik alles verzamelt heb en alle kampen gecleared heb.
Dat is niet mis.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

177
Captain Witwicky wrote:
M-power wrote:Na 42u uitgespeeld. Zal wel nog een tijd duren voor ik alles verzamelt heb en alle kampen gecleared heb.
Dat is niet mis.
Het moet doenbaar zijn om de hoofdmissies in 15 u uit te spelen. Er zijn maar 16 hoofdmissies. Maarja het heeft wat langer geduurd want ik heb ook nog een heleboel sidequests gedaan.
Image

Re: Mad Max

178
M-power wrote:
Captain Witwicky wrote:
M-power wrote:Na 42u uitgespeeld. Zal wel nog een tijd duren voor ik alles verzamelt heb en alle kampen gecleared heb.
Dat is niet mis.
Het moet doenbaar zijn om de hoofdmissies in 15 u uit te spelen. Er zijn maar 16 hoofdmissies. Maarja het heeft wat langer geduurd want ik heb ook nog een heleboel sidequests gedaan.
Wel als je voor een game van iets van 15u er 40 kan uithalen en je bent nog niet klaar is dat toch wel positief te noemen.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

180
billie91 wrote:Ik vond dit wel grappig in Mad Max. Heb daarom ook maar het filmpje ff op Youtube gezet.
Serieus windje vandaag hé :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron