Re: Uncharted 4

181
gamerke1992 wrote:
coolgamer wrote:Naughty Dog heeft bekendgemaakt dat de stand alone uitbreiding voor Uncharted 4, The Lost Legacy, vanaf 23 augustus beschikbaar zal zijn voor de PlayStation 4. In de uitbreiding staan Chloe Frazer uit Uncharted 2 en Nadine Ross uit Uncharted 4 centraal, terwijl ze in India de Tusk of Ganesh zoeken. Aan de uitbreiding hangt een prijskaartje van 39,99 euro
Dat is veel geld :eek: dubbel zo veel als wat ik voor uncharted 4 heb betaald.
ja maar die jaap is intussen ook al (bijna) een jaar uit :smug:

183
Iemand al de pre order gezien voor The Lost Legacy? Tis een downloadcode voor Jak & Daxter PS4. Ik vind het maar niks, omdat het niks te maken heeft met de game op zich. Niemand die zich er aan stoort? Okay, tis een gratis game, maar zo kan je bij Ratchet & Clank een Spyro game steken, zoiets klopt ook niet, hé.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

184
Ik vind het juist een erg goede pre order bonus. Dat is tenminste iets waar je écht iets aan hebt!
Ik zou er persoonlijk zelfs geen moeite mee hebben om gratis Deus Ex te krijgen bij pre order van Uncharted (om even twee uiteenlopende genres te pakken). Nee: het heeft inderdaad niets met elkaar te maken, maar gratis (goede kwaliteit) games zijn altijd welkom en beter dan een extra wapen of avatar of theme of vul maar een ander nutteloos iets in.
Image

185
paveman wrote:Ik vind het juist een erg goede pre order bonus. Dat is tenminste iets waar je écht iets aan hebt!
Ik zou er persoonlijk zelfs geen moeite mee hebben om gratis Deus Ex te krijgen bij pre order van Uncharted (om even twee uiteenlopende genres te pakken). Nee: het heeft inderdaad niets met elkaar te maken, maar gratis (goede kwaliteit) games zijn altijd welkom en beter dan een extra wapen of avatar of theme of vul maar een ander nutteloos iets in.
Dit! :cool:

Vooral omdat die extra wapens dan vaak ook nog enkel nuttig zijn tijdens de eerste 1-2u ofzo. Daarna vind je al snel betere en kijk je er nooit meer naar om!
Image

186
Captain Witwicky wrote:Iemand al de pre order gezien voor The Lost Legacy? Tis een downloadcode voor Jak & Daxter PS4. Ik vind het maar niks, omdat het niks te maken heeft met de game op zich. Niemand die zich er aan stoort? Okay, tis een gratis game, maar zo kan je bij Ratchet & Clank een Spyro game steken, zoiets klopt ook niet, hé.
Het zou logischer zijn als ze eerst Crash Bandicoot bij Uncharted 4 hadden gestoken, maar misschien hebben ze dat dan niet gedaan vanwege de remaster.

190
Tjeefkeuh wrote:
Captain Witwicky wrote:Iemand al de pre order gezien voor The Lost Legacy? Tis een downloadcode voor Jak & Daxter PS4. Ik vind het maar niks, omdat het niks te maken heeft met de game op zich. Niemand die zich er aan stoort? Okay, tis een gratis game, maar zo kan je bij Ratchet & Clank een Spyro game steken, zoiets klopt ook niet, hé.
Het zou logischer zijn als ze eerst Crash Bandicoot bij Uncharted 4 hadden gestoken, maar misschien hebben ze dat dan niet gedaan vanwege de remaster.
Dat gaan ze niet doen hé, ze weten ook wel dat J & D niet zo heel goed gaat verkopen op PS4 omdat die er al was op PS3. Ik zou hem ook niet meer opnieuw kopen voor de 4 maar gratis is altijd leuk :)
Heb de season pass gekocht toen UC4 uitkwam dus ik krijg Lost Legacy lekker ''gratis ;)''
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

191
Stany7 wrote:Heb de season pass gekocht toen UC4 uitkwam dus ik krijg Lost Legacy lekker ''gratis ;)''
Ah da's wel mooi, ik had niet gedacht dat ze zo'n grote DLC bij de season pass zouden laten zitten :cool:

194
RoyVdW wrote:Late vraag. Die Survival is dat aparte DLC omdat die trophies apart staan of wat is dat juist? Online mode?
Gratis online coop horde mode die ook kan gespeeld worden (en waarvan de trophies ook kunnen gehaald worden) via Lost Legacy