Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

181
Marty wrote:omg druk bezig van een missie te ontsnappen, ben ik bijna bij de helicopter word ik toch omver gelopen door een ram :lol:
Haha, dat heb ik ook al eens gehad :p
Voor de rest probeer ik genoeg dieren te vangen, het levert altijd wel wat op. Alleen de dieren die ge met de kooien moet vangen, zijn wat moeilijker. Ik plaats altijd zoveel mogelijk kooien als ik er nieuwe heb, maar het meest van al vang ik gerbils... :|
Al heb ik nu een level 4-kooi in ontwikkeling, benieuwd wat ik daarmee zal vangen.

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

183
Heb eindelijk door hoe alles nu levelt op Mother Base :P
En heb nu net de missie waarin je Quiet ontmoet beëindigd. :love:

Jammer dat ik zo weinig tijd heb om de game lang na elkaar te spelen. Maar ik moet zeggen dat het ook wel leent tot korte spelsessies. Een paar missies doen of side ops kan perfect. Je hoeft niet lang te spelen om vooruit te geraken in het spel. De gameplay is fantastisch. De muziek ook al heb ik nog maar weinig cassettes gevonden. Deze game gaat zo nog héél lang in mijn PS4 blijven zitten... De drang om te blijven spelen is er.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

184
Dit spel is gewoon zot. Ik heb er al bijna 40 uur opzitten en ik zit aan 31%. Het wordt nu echt moeilijk om mijn MB te vergroten omdat ik te weinig fuel heb. Ik heb overal 2 platforms en mijn command, R&D en base developement hebben er 3. Gelukkig kan je wat meer mannen hebben nadat je de FOB unlocket. Ik heb er ongeveer 500 in totaal.

Sent from my Archos 50c Oxygen using Tapatalk
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

185
Maxidomino wrote:Dit spel is gewoon zot. Ik heb er al bijna 40 uur opzitten en ik zit aan 31%. Het wordt nu echt moeilijk om mijn MB te vergroten omdat ik te weinig fuel heb. Ik heb overal 2 platforms en mijn command, R&D en base developement hebben er 3. Gelukkig kan je wat meer mannen hebben nadat je de FOB unlocket. Ik heb er ongeveer 500 in totaal.
Ge hebt goed doorgedaan blijkbaar :P
Ah, gij hebt al een FOB? Ik ben vooral benieuwd of ge een FOB kunt hebben en daar dingen uit kunt halen terwijl de game in offline-modus is zodat ge niet aangevallen kunt worden. Dat zou het denk ik iets te makkelijk maken :-"

Jammer genoeg heb ik de voorbije dagen niet veel meer kunnen gamen en dat zal de komende dagen ook zo zijn. Ik vind die deployment costs toch echt wel hoog worden, zeker als ge wat betere wapens hebt :|

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

188
Ik ben hem op de PC begonnen. Eerst met keyboard/muis, maar het is duidelijk dat deze voor console is ontwikkeld! Je kan zelfs niet pointen met de muis in de menus ...
Dus uiteindelijk dualshock 4 geconnect met USB (Windows 10) en dat werkt direct, niks apart moeten installen.

Momenteel is het nog wat zoeken tijdens missies, niks stealth kunnen finishen :p Op het einde telkens paar man moeten neerknallen of ik geraakte niet weg.

Vraag: is het normaal dat ik in het begin niet uit Afganistan geraak? Dus ook niet naar mijn motherbase? Ik vind geen optie om een heli mij te laten oppikken.
Zit wel nog maar aan missie 4 of 5.
PSN tichke
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

190
Ik heb nu voorlopig nog maar 11 main missions gedaan. Maar wel al redelijk wat side ops gedaan. Game is echt zalig. Ik begin nu ook al wat redelijk wat van die muziekcassettes te vinden. Fantastische muziek en wat een sfeer dat dit met zich meebrengt. Mijn basefacilities zijn nu ook al redelijk uitgebreidt. Zoveel te doen....
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

193
Missie 18 vond ik echt goed :)
Veel manieren om de missie aan te pakken en spannend laatste stuk.

Voor de rest gebruik ik bijna altijd Quiet. Heel handig dat ik haar vooraf locaties kan laten scouten en nu ze een verdovingssniper met geluidsdemper heeft, kan ze hele basissen omleggen zonder gespot te worden. Toch als de vijanden geen helmen dragen... :P

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

194
met0t0 wrote:Missie 18 vond ik echt goed :)
Veel manieren om de missie aan te pakken en spannend laatste stuk.

Voor de rest gebruik ik bijna altijd Quiet. Heel handig dat ik haar vooraf locaties kan laten scouten en nu ze een verdovingssniper met geluidsdemper heeft, kan ze hele basissen omleggen zonder gespot te worden. Toch als de vijanden geen helmen dragen... :P
Lol ik begin de game nu echt goed door te hebben. Net missie 15 gedaan. En eindelijk kan ik nu ook containers fultonnen!

edit: Ok, al nieuwe vraag. Hoe lang duurt het vooraleer die material containers omgezet zijn in bruikbare resources? Hoe zit dat met die staff management? Ik doe altijd auto assign, maar haalt dit de lagere ranks eruit en worden er automatisch hogere ranks geplaatst dan?
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

195
NTGSruler wrote:Ok, al nieuwe vraag. Hoe lang duurt het vooraleer die material containers omgezet zijn in bruikbare resources? Hoe zit dat met die staff management? Ik doe altijd auto assign, maar haalt dit de lagere ranks eruit en worden er automatisch hogere ranks geplaatst dan?
Hoelang het duurt voor de containers omgezet zijn, hangt af van uw Base Development Unit. Hoe hoger hun level, hoe sneller dat gaat. Daarom dat ik hen het eerst van al 4 platformen op mijn Mother Base gegeven heb. Nu met mijn FOB erbij, kan ik het team nog meer uitbreiden.

Aan degenen die al een FOB hebben: gaat het vergaren van recources echt vlotter? Want ik weet niet of ik er nu al veel in wil investeren.
Gaat het ook gewoon door als ge de game offline speelt, zodat ge nog niet aangevallen kunt worden? Want mijn FOB staat er nog maar net en heeft slechts 2 platformen :p

Voor de rest: MGO komt steeds dichterbij, hier een gameplay demo :)