Re: Uncharted 4

203
Ga nu beginnen aan Chapter 8. Veel cutscenes tot nu toe. Maar vind het echt super. Het voelt aan als een moderne en volwassenere Drake. Wel heb ik het gevoel dat het rondklimmen wat mankeert. Specifiek gezegd: ik vind hst lastig om naar een tegenovergestelde richel te springen. Je weet wel als je ergens hangt en je moet naar de richel springen achter je rug. Normaal strekt Drake zich dan en springt hij. Nu heb ik veel dat hij dat niet doet en gewoon rond de richel gaat waar hij aan vasthangt. Beetje moeilijk uitgelegd mss maar kom dat is wat ik voorlopig ervaar.
Image

204
Ik begrijp wat je bedoelt, hoor!
Ik kan me herinneren dat hier veel meer commentaar op was. Ik had zelf meer moeite met de aangepaste combat, maar speel ook eigenlijk geen shooters: ik vond de combat van de andere delen wat meer toegankelijk
Image

Uncharted 4

206
Bam, net chapter 20 op moeilijkheidsgraad crushing voltooid. Godver dat was moeilijk! Ik kan me enkel van 1 moment in de eerste Uncharted herinneren dat dit spel zo moeilijk kon zijn, sommige checkpoints heb ik wel 30x opnieuw gestart. Maar ik ben er door! Nu maar hopen dat de laatste 2 chapters iets makkelijker zijn?

Sent from my iPhone using Tapatalk

207
Ik moest het even opzoeken, maar chapter 20 was inderdaad een vervelende, vooral door het gebrek aan ammo...

Ik herinner mij ook nog 1 heel lastig punt waar je aan een soort kist of lift hing en ze je van alle kanten kwamen beschieten, die was ook klote.

Kan me niet meer herinneren hoe de volgende chapters waren maar na even kijken denk ik dat 21 redelijk makkelijk is en 22 is de laatste met onderandere de boss fight. Ik herinner me dat die vervelend was, maar misschien is die herinnering eerder omdat er een trophy was om niet geraakt worden tijdens de boss fight? :think:
Image

Uncharted 4

208
Kolm wrote:Ik moest het even opzoeken, maar chapter 20 was inderdaad een vervelende, vooral door het gebrek aan ammo...

Ik herinner mij ook nog 1 heel lastig punt waar je aan een soort kist of lift hing en ze je van alle kanten kwamen beschieten, die was ook klote.

Kan me niet meer herinneren hoe de volgende chapters waren maar na even kijken denk ik dat 21 redelijk makkelijk is en 22 is de laatste met onderandere de boss fight. Ik herinner me dat die vervelend was, maar misschien is die herinnering eerder omdat er een trophy was om niet geraakt worden tijdens de boss fight? :think:
Aan die kist/lift. Inderdaad, daar heb ik ook nog een paar keer over gedaan! Hier zaten gelukkig nog wel aardig wat checkpoints in.
Die bossfight ga ik zo doen dat ik m puur haal, voor die specifieke trophy zet ik m later wel op easy en met de slowmotion cheat aan.
Image

Sowieso heb ik nog vrij weinig trophies omdat ik wat collectables heb gemist en de levels die ik in stealth heb voltooid niet geregistreerd werden... Na voltooien op crushing straks alles lekker relaxed op easy binnen harken!

Sent from my iPhone using Tapatalk

209
Ik weet niet meer of ik de boss fight trophy op easy/hard/crushing gedaan heb, maar toch blijft er iets in mijn geheugen hangen dat ik die fight teveel gezien heb :p

Zou ook kunnen dat je hem op crushing sowieso bijna perfect moet doen om niet dood te gaan ofzo en dat ik er daarom wat mindere herinneringen aan heb. Het is ondertussen ook alweer een jaar of 4-5 geleden :nerd:
Image