Re: Uncharted 4

211
Ok, ik die doe bossfight nu, en in de laatste fase is het echt veel te moeilijk nu >_<

Ik zit te denken, kan ik niet 2 savegames maken, de difficulty aanpassen naar easy, uitspelen, de crushing savegame laden en met cheats de bossfight verslaan?

Sent from my iPhone using Tapatalk

212
Staat me bij dat er voor Uncharted 4 geen cheats of trukjes waren om het makkelijker te maken :p

In de trilogy collection voor PS4 zijn er wel mogelijkheden, maar ik geloof dat ze dat gepatched hebben. Als je zonder patches speelt blijft het wel mogelijk natuurlijk :p
Image

214
Geen zorgen Fgras. Ikzelf vond deze ook het moeilijkst op verpletterend. Was onmiddellijk op die graad begonnen. Die lift sectie weet ik nog goed, daar had ik meer dan 4u over gedaan. Dat heb ik toen zelfs nog op dat groepsgesprek op de XMB gezet, volgens iemand was dat zonder die tweaks onmogelijk. In die traphal bij die heavy gunner heb ik het opgegeven om dit legit te doen was echt oneerlijk op verpletterend en geswitched naar normaal, toen was het heel simpel. Nadat ik de game had uitgespeeld heb ik gwn de tweaks gebruikt van oneindige munitie. Chapter 18 was ook hel zelfs met tweaks. Alle andere random trophies heb ik ook behaald met de tweaks hoor. Als ND het toestaat en de trophies niet blokkeren dan gebruik ik het. Volgens mij een opzettelijke zet want dit was voor mij opvallend de moeilijkste van de vier op crushing.
TLL moet ik nog spelen, maar dat blijkt de gemakkelijkste te zijn van allen volgens guides.

De digitale editie is blijkbaar moeilijker volgens guides om plat te halen want daar kan je geen tweaks gebruiken heb ik gelezen?
Image

Uncharted 4

215
RoyVdW wrote:Geen zorgen Fgras. Ikzelf vond deze ook het moeilijkst op verpletterend. Was onmiddellijk op die graad begonnen. Die lift sectie weet ik nog goed, daar had ik meer dan 4u over gedaan. Dat heb ik toen zelfs nog op dat groepsgesprek op de XMB gezet, volgens iemand was dat zonder die tweaks onmogelijk. In die traphal bij die heavy gunner heb ik het opgegeven om dit legit te doen was echt oneerlijk op verpletterend en geswitched naar normaal, toen was het heel simpel. Nadat ik de game had uitgespeeld heb ik gwn de tweaks gebruikt van oneindige munitie. Chapter 18 was ook hel zelfs met tweaks. Alle andere random trophies heb ik ook behaald met de tweaks hoor. Als ND het toestaat en de trophies niet blokkeren dan gebruik ik het. Volgens mij een opzettelijke zet want dit was voor mij opvallend de moeilijkste van de vier op crushing.
TLL moet ik nog spelen, maar dat blijkt de gemakkelijkste te zijn van allen volgens guides.

De digitale editie is blijkbaar moeilijker volgens guides om plat te halen want daar kan je geen tweaks gebruiken heb ik gelezen?
Net dus op crushing voltooid en phew. Ben nu wat collectables aan het verzamelen in explorer mode met infinite ammo xD Nu is het plots zo’n relaxte game! Doe mij maar moeilijkheidsgraad 0.
Image
Dat was ook zo lekker aan Death Stranding, daar zijn er gewoon vrijwel geen trophies aan verbonden.

Voor die traphal (avery’s mansion) is trouwens een redelijk safe spot te vinden! Toen ik dat wist had ik er nog 3 keer over gedaan... Maar wel behaald!

In de trophies zegt hij “Digital Edition, maar ik heb gewoon een schijfje.” Geen idee waarom ie dat zegt.

TLL, moet nog ff wachten, die game ligt ook al klaar. Straks eerst deze game nog speedrunnen, dat moet in 4 a 5 uur te doen zijn.

217
Helemaal vergeten dat je op de PS4 zo’n dom PSPlus abonnement moet aanschaffen om online te kunnen spelen.

Dat vind ik nogal wat voor 5 trophies. Verder speel ik namelijk nooit online. xD

218
Heb je toevallig nog het 14 dagen gratis proef abonnement dat je kan gebruiken?
Als je ooit al psplus hebt gehad, dan kan je het niet meer gebruiken.

Zelf merk ik daar wat minder van omdat voor mij het voordeel van psplus meer in de games en de cloud opslag zit. Daarnaast verleng ik psplus altijd tijdens een sale (zoals er nu ook weer eentje is).
Image

Uncharted 4

219
Kolm wrote:Heb je toevallig nog het 14 dagen gratis proef abonnement dat je kan gebruiken?
Als je ooit al psplus hebt gehad, dan kan je het niet meer gebruiken.

Zelf merk ik daar wat minder van omdat voor mij het voordeel van psplus meer in de games en de cloud opslag zit. Daarnaast verleng ik psplus altijd tijdens een sale (zoals er nu ook weer eentje is).
Helaas niet, bij de release van PSPlus had ik gelijk een jaarabonnement genomen. Daarna nooit meer.
Image

Ik heb even naar de PSPlus games van afgelopen 12 maanden gekeken, dat is naar mijn mening nog altijd niet veel goeds. Misschien volgende maand dat er een leuke game bij zit, dan koop ik wel even een maandje.

Voor nu laat ik die laatste multiplayer trophies wel voor wat ze zijn.

De speedrun heb ik net voltooid, vond t nog best spannend worden met 5 uur en 20 minuten op de klok (moest binnen 6 uur).
Image

Uncharted 4

220
En mijn laatste singleplayer trophy is zwaar geglitched. “Peaceful resolution” Alle tips uitgeprobeerd, savegames verwijderd etc. Zelfs met 0 kills in de statistieken geeft de game niet aan dat ik deze trophy heb gehaald.

Image

Image

Beetje jammerlijk einde van de gamereeks zo.

221
Al een keer geprobeerd om game te verwijderen, disconnect van internet, opnieuw installeren en dan zonder patch spelen?

Edit: Nadeel is dat je dan het hele stuk ervoor wel opnieuw moet doen als je savefile niet werkt met oudere patch levels...
Image

222
Kolm wrote:Al een keer geprobeerd om game te verwijderen, disconnect van internet, opnieuw installeren en dan zonder patch spelen?

Edit: Nadeel is dat je dan het hele stuk ervoor wel opnieuw moet doen als je savefile niet werkt met oudere patch levels...
Dit is een goede tip! Werkt inderdaad! De savefiles werken trouwens wel gewoon, dus ik heb een savegame halverwege die chapter geladen en 5 minuten gameplay later plingde die trophy toch nog binnen! Woop woop
Image

Dat was de moeilijkste puzzel so far van de hele game.

223
FGras wrote:Ik heb even naar de PSPlus games van afgelopen 12 maanden gekeken, dat is naar mijn mening nog altijd niet veel goeds. Misschien volgende maand dat er een leuke game bij zit, dan koop ik wel even een maandje.
Deze maand natuurlijk wel de Nathan Drake Collection/Remaster dan de eerste 3 Uncharteds…. en ga er maar vanuit dat de komende maanden ook prima zullen zijn, aangezien ze momentum richting Ps5 op zullen willen bouwen.
Image

224
FGras wrote:
Kolm wrote:Al een keer geprobeerd om game te verwijderen, disconnect van internet, opnieuw installeren en dan zonder patch spelen?

Dit is een goede tip! Werkt inderdaad! De savefiles werken trouwens wel gewoon, dus ik heb een savegame halverwege die chapter geladen en 5 minuten gameplay later plingde die trophy toch nog binnen! Woop woop
Image

Dat was de moeilijkste puzzel so far van de hele game.

Mooi! :cool:

En het komt de laatste jaren wel vaker voor dat het net een patch is die een bug introduceert... Heb ik ook bijvoorbeeld met Calvino Noir, maar dat is een digitale game dus als je die downloadt, dan zitten alle patches er direct bij, dat is anders dan op PS3. Ondertussen hebben ze wel al een trukje gevonden om ook van digitale games en updates de oudere versies te downloaden. Je moet wel even de URL's weten waar ze te vinden zijn, meestal kan je die wel afleiden uit de aangeroepen URL.

Ik vind het ook wel apart dat veel mensen aanraden om saves te verwijderen en de game opnieuw te installeren, maar dat ze dan bij het installeren van de game niet even zeggen om het eerst zonder update te proberen. In dit geval werkt het dus, soms heb je ook games die op versie 1.00 bijna onspeelbaar zijn of zie je in de update log dat saves een aanpassing krijgen waardoor ze niet meer werken met oudere patch levels: het blijft altijd een beetje gokken :(
Image

225
Netjes FGras. Kan mij herinneren dat die accuracy trophy mij ook wat problemen had gegeven.

De bossfight op Crushing is omwille van de QTE events wel wat vervelend. Maar op zich doenbaar Toch?

Voor de online trophies: Zou iemand mss Share Play kunnen doen met jou? Geen idee of dit werkt. Tis maar een ideetje. Iemand die jou online uitnodigd ofzo en dan samen spelen.
Image