Re: Uncharted 4

32
RoyVdW wrote:Ziet er eerder een TPS uit. Ik verwacht weer een idiote trofeelijst met zoveel kills met dit of dat wapen.
Ik hou wel van zo'n trophy lijst. Ik kijk er alvast naar uit.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

34
Ja dat zijn stomme dingen zoals story-related trophies want die komen automatisch of met wat grinden die wapens. Heb liever een lijst waar je speciale acties moet doen en dat de gameplay beïnvloed wordt van hoe je normaal zou spelen zonder na te denken.
Image

Re: Uncharted 4

35
RoyVdW wrote:Ja dat zijn stomme dingen zoals story-related trophies want die komen automatisch of met wat grinden die wapens. Heb liever een lijst waar je speciale acties moet doen en dat de gameplay beïnvloed wordt van hoe je normaal zou spelen zonder na te denken.
Daar vind ik niet echt veel aan...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

39
Doe steelbook is just awesome, tuurlijk steken ze dat er zo vaak bij, moest die er niet bij zitten zou er niet veel aan zijn...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

42
Ik denk dat ik misschien voor de eerste keer in mijn leven een special edition zal kopen, die steelbook is awesome en de doos ziet er ook goed uit voor een erepostje op mijn plank :P Beeldjes verzamelen doe ik niet aan mee, tenzij het dezelfde prijs zou zijn :D
Image

Re: Uncharted 4

44
Al besteld bij Game Mania.
130 euro
Niet zo erg gevuld, maar ik wil geen herhaling van het kwijtraken van mijn UC3 CE.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2