Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

32
Maxidomino wrote:Ja ik kan gewoon niet wachten om die game te spelen. En waarschijnlijk zal een groot deel van de trailer over het verhaal gaan en minder over gameplay. :)
Ik heb toch liever wat meer gameplaybeelden van bijvoorbeeld Metal Gear Online dan een trailer waarin ze nog meer van het verhaal onthullen ;)

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

33
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Ja ik kan gewoon niet wachten om die game te spelen. En waarschijnlijk zal een groot deel van de trailer over het verhaal gaan en minder over gameplay. :)
Ik heb toch liever wat meer gameplaybeelden van bijvoorbeeld Metal Gear Online dan een trailer waarin ze nog meer van het verhaal onthullen ;)
Ja maar dat was sowieso al de bedoeling om footage van MGO te tonen. Het embargo van de preview was vorige dinsdag en het embargo van de preview van het onlinegedeelte is volgende dinsdag. Ik denk dat het dan valt omdat de mensen die aanwezig zijn op E3 MGO gaan kunnen spelen.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

41
Maxidomino wrote:Enkel jammer dat er problemen waren met Metal Gear Online. Ik had daar Wel wat beelden van willen zien.
Bij mij draait het uiteindelijk toch om de singleplayer. Ik weet nog niet wanneer ik de game ga kunnen kopen, hopelijk op de release. Maar als ik hem pas veel later zou kopen, speelt er toch bijna niemand meer online, of alleen de extreem goede spelers :p

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

42
met0t0 wrote:
Maxidomino wrote:Enkel jammer dat er problemen waren met Metal Gear Online. Ik had daar Wel wat beelden van willen zien.
Bij mij draait het uiteindelijk toch om de singleplayer. Ik weet nog niet wanneer ik de game ga kunnen kopen, hopelijk op de release. Maar als ik hem pas veel later zou kopen, speelt er toch bijna niemand meer online, of alleen de extreem goede spelers
Image
Ah ik dacht dat je de collector's edition ook had besteld. Buiten jij en ik spelen er hier precies niet veel MGS.
Image
Image