Re: The Last Guardian

31
Colossus wrote:Ik ben maar voor een ding bang, en dat is dat die Trico niet luistert, ik bedoel, dat daar veel bugs in zitten en dat hij vaak niet doet wat je wil en dat het irritatie niveau erg hoog word...
Da's ook mijn grote angst. Hopelijk zal het allemaal degelijk werken.

Ik ga de game in ieder geval kopen, ik kijk er nog altijd naar uit :)

Re: The Last Guardian

33
gamerke1992 wrote:Vreemd genoeg zegt deze game mij niet echt iets. En dat is al sinds de hype dat ik dat gevoel heb. Maarja wie weet vergis ik mij helemaal.
Het is dat mensen Sotc en ICO kennen, dat als je die goed vond, automatisch uitkijk naar het nieuwe project van deze maker. Een prachtige E3 trailer schepte ook bij iedereen hoge verwachtingen.
Maar het is natuurlijk ieder zijn ding, hopelijk over 2 weken nieuwe info op de E3.
Image

Re: The Last Guardian

34
Colossus wrote:Heb de gameplay gezien.
Ik ben maar voor een ding bang, en dat is dat die Trico niet luistert, ik bedoel, dat daar veel bugs in zitten en dat hij vaak niet doet wat je wil en dat het irritatie niveau erg hoog word...

Voorderest ben ik na die 10 jaar het gevoel wel kwijt geraakt maar denk ik dat als ik hem zie in de winkel or psstore dat ik hem toch koop.
zoals soms bij Prince of Persia 2008.... hopelijk niet van die toestanden :|

Re: The Last Guardian

40
Colossus wrote:
Image
Amazon heeft deze gelekt voor 199 dollar, een Europese release is nog niet bevestigt.

Het gaat toch kriebelen....
Dat beeld ziet er wel zeer mooi uit, maar ik ben niet helemaal overtuigd door de game en dan is 200 euro nogal veel als het tegenvalt.
cron