Re: Uncharted 4

46
Koop nooit meer CE want die zijn gewoon zo zo zo duur, zonde vind ik persoonlijk!
Leuk dat er soms een boekje bij zit van 42 pagina's ofzo maarja dat blader je 1x door en daarna gaat hij dicht en nie meer open :silly:

Dus dat word de normale editie gewoon voor mij.

en hopelijk is de Nathan Drake Collection tegen januari in de aanbieding zodat we hem dan gaan aanschaffen in voorbereiding tot deze deeltje 4. :party:
Image

Re: Uncharted 4

47
daviduvel wrote:
Maxidomino wrote:
daviduvel wrote:Als de collector's edition niet teveel kost, koop ik hem :D
Ouch, op Bol.com is de Special Edition €80 en de CE is €130. :P
:|

Laat al maar :P
Valt toch best mee? Had gevreesd dat het duurder ging zijn... Maar voor mij is het alvast niet weggelegd...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

49
Colossus wrote:Koop nooit meer CE want die zijn gewoon zo zo zo duur, zonde vind ik persoonlijk!
Leuk dat er soms een boekje bij zit van 42 pagina's ofzo maarja dat blader je 1x door en daarna gaat hij dicht en nie meer open :silly:

Dus dat word de normale editie gewoon voor mij.

en hopelijk is de Nathan Drake Collection tegen januari in de aanbieding zodat we hem dan gaan aanschaffen in voorbereiding tot deze deeltje 4. :party:
Ik vind die dingen meestal ook wel nutteloos. Je kijkt er een keer naar en zet het ergens neer en dan gaat het stof verzamelen, en dan ook nog voor die prijs :O Doe mij maar gewoon de game :D
Image

Re: Uncharted 4

50
minermb wrote:
Colossus wrote:Koop nooit meer CE want die zijn gewoon zo zo zo duur, zonde vind ik persoonlijk!
Leuk dat er soms een boekje bij zit van 42 pagina's ofzo maarja dat blader je 1x door en daarna gaat hij dicht en nie meer open

Dus dat word de normale editie gewoon voor mij.

en hopelijk is de Nathan Drake Collection tegen januari in de aanbieding zodat we hem dan gaan aanschaffen in voorbereiding tot deze deeltje 4. :party:
Ik vind die dingen meestal ook wel nutteloos. Je kijkt er een keer naar en zet het ergens neer en dan gaat het stof verzamelen, en dan ook nog voor die prijs Doe mij maar gewoon de game :D

Maar best geinig om te weten, ik ben nog maar sinds kort zo omgeslagen,
Nog maar een paar jaar geleden was ik een echtte CE verzamelaar!
de laatste die ik kocht was Skyrim met de draak, die overgens wel mooi is,

maar ineens kwam ik erachter dat ik er niet meer naar omkeek, stof happen inderdaad dus ik ben ik die fase voorbij.

Zo wou ik vroeger ook alles in een doosje hebben want dat stond zo mooi in de kast, tegenwoordig vind ik het heerlijk dat ik games digitaal heb, scheelt zoveel ruimte! :nerd: :D
Image

Re: Uncharted 4

52
Ik heb er soms ook mijn bedenkingen bij, maar ik word jaloers als ik andere mensen zie denk ik. :lol:

Nu staan ze stof te happen omdat mijn kamer véél te klein is, maar ik droom van een prachtige kast waar ik alles kan plaatsen en dus het mezelf makkelijk maak om het elke keer te bewonderen. Ik ben niet iemand die 1x er naar kijkt, nu ook niet elke dag, maar ik ga soms terug naar bepaalde edities om ze nog eens te bekijken.
Last edited by Captain Witwicky on 02 Sep 2015 13:22, edited 1 time in total.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Uncharted 4

55
Gamefreak wrote:
daviduvel wrote:Als de collector's edition niet teveel kost, koop ik hem :D
kdacht 70 toeters :smug:
Bij Game Mania ist 80 of 130, dacht ik, special en collector's edition
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Uncharted 4

56
dividedx11 wrote:
Valt toch best mee? Had gevreesd dat het duurder ging zijn... Maar voor mij is het alvast niet weggelegd...
Ik vind het toch veel geld hoor Ik wilde er maximum 100 euro voor betalen.
Image

Re: Uncharted 4

57
Wel, ik hou wel van die extras maar ik heb er nog het meeste genot van als ik de speciale editie een paar jaar later voor 10 euro vindt. Bij U4 zal dat wel niet lukken maar toch...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Uncharted 4

58
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:
daviduvel wrote:Als de collector's edition niet teveel kost, koop ik hem :D
kdacht 70 toeters :smug:
Bij Game Mania ist 80 of 130, dacht ik, special en collector's edition
ja just 80 bedoelde ik :|

Re: Uncharted 4

60
Toon8 wrote:Ik heb de special editie besteld die van 80€, vooral voor de steelbook :cool: op budgetgaming zeiden ze dat de verkoop hiervan op bol heel hard ging
Hoe komen ze dat eigenlijk te weten? Magische bol?
dividedx11 wrote:Wel, ik hou wel van die extras maar ik heb er nog het meeste genot van als ik de speciale editie een paar jaar later voor 10 euro vindt. Bij U4 zal dat wel niet lukken maar toch...
Ik heb meer genot als ik weet dat ik niet moet zoeken naar een CE en dat ik die gewoon heb :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2