Re: Mad Max

47
Elexus wrote:Ik heb deze game bewust wat genegeerd omdat ik de films (serie ook?) ervan niet ken (dus weet totaal niet over wat het gaat) maar nu toch even de trailer gezien en damn, doet me denken aan Rage maar dan plezanter. :p
Go see them! NOW! :p
ShAmPi wrote:Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut? jij kent de films niet?
Dat is zoals dat iemand frozen niet zou kennen

Aaaaaaaaaaanyway
De Mad Max films zijn een must voor iedereen die films liefheeft
Yes I'm a fan
Does it show?

wel raar dat zijn family nu een ouder dochtertje is...

edit:
I saw the thunderdome!

Oh man
I so want this game!
Heb onlangs nog maar de vorige mad max films gezien door vorige trailer
En nu wil ik weer de films zien :D

JUAAAAAAAAAA. Ik had ook een/de Thunderdome gezien :D

Klein beetje meer uitleg na de klik: https://blog.us.playstation.com/2015/04 ... code=2uumb
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

49
FGras wrote:

Dit ziet er uit als weer een goede reden om een PS4 te kopen! Alhoewel ik ook voor een gamePC kan gaan.
Is dat niet exact dezelfde trailer die ik 5 berichtjes geleden had gepost :P :shh:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

51
Ik vraag me wel af hoe de wegligging of zandligging gaat zijn van de wagens. Ik zou graag willen voelen dat de banden echt in het zand bijten en niet op een ijsbaan zitten of zoiets...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

52
Captain Witwicky wrote:Ik vraag me wel af hoe de wegligging of zandligging gaat zijn van de wagens. Ik zou graag willen voelen dat de banden echt in het zand bijten en niet op een ijsbaan zitten of zoiets...
Zoals in Just Cause 2 waar je soms met het kleinste tikje aan het pookje de meest gruwelijke ongelukken veroorzaakte omdat je auto onbestuurbaar werd. :D :( Ik ga ervan uit dat ze daar wel rekening mee houden.
Image

Re: Mad Max

53
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik vraag me wel af hoe de wegligging of zandligging gaat zijn van de wagens. Ik zou graag willen voelen dat de banden echt in het zand bijten en niet op een ijsbaan zitten of zoiets...
Zoals in Just Cause 2 waar je soms met het kleinste tikje aan het pookje de meest gruwelijke ongelukken veroorzaakte omdat je auto onbestuurbaar werd. :D :( Ik ga ervan uit dat ze daar wel rekening mee houden.
JC2 nooit gespeeld, maar ik verwacht dus eerder iets in de trend van Driver dan The Crew.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

56
ShAmPi wrote:Dude autos waren de max in JC2
Ze deden nooit wat je wou maar damn had je spectaculaire crashes
Wel, ik wil dus niet crashen in de woestijn :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

57
ShAmPi wrote:Dude autos waren de max in JC2
Ze deden nooit wat je wou maar damn had je spectaculaire crashes :D
Dat klopt, maar daar was ik niet altijd even blij mee. Vooral wanneer het qua actie even spannend werd, had ik geen behoefte aan een auto die slingerde als een gek. :D
Image