Re: Hitman (2015)

61
Heb de Beta lekker heel het weekend uitgebreid gespeeld tot ik de 2 levels helemaal beu ben geworden en uiteindelijk zo snel mogelijk het level deed uitspelen.

Hoewel de grapics wat tegenvallen, dacht na het zien van een helikopter dat het een ps3 game was! tussenfilmpjes zijn ook niet echt hoogstaand kwalitatief meesterwerk maar speelt de game verder wel lekker.
heb van de beta genoten. met dank aan NTGSruler voor de code.

Wel hoop ik dat de missies die sebiet gaan komen niet een teveel van hetzelfde gaan worden en dat het gaat vervelen hoewel ik wel weet dat hitman eigenlijk maar 1 doel heeft hoop ik wel op een wat vloeiende verhaallijk inplaats van elke level hetzelfde maar met een andere omgeving en ander target.
Image

Re: Hitman (2015)

63
Een CE zonder fysieke game, en een fysieke versie als de volledige game uit is. Als ze slim waren hadden ze een CE gereleased als de fysiek game klaar is. Veel gamers die een fysieke versie en dus ook CE willen, hebben geen zin om maanden te wachten op de rest van de game.

Re: Hitman (2015)

64
BozeGozerXrd wrote:Een CE zonder fysieke game, en een fysieke versie als de volledige game uit is. Als ze slim waren hadden ze een CE gereleased als de fysiek game klaar is. Veel gamers die een fysieke versie en dus ook CE willen, hebben geen zin om maanden te wachten op de rest van de game.
khin em toch besteld die CE :p
liever die zotte CE dan een doosje :p
en ik wacht me de game te spelen tot alles uit is, kmoe niks weten van games in stukjes spelen. kheb onlangs minecraft story mode fysiek gekocht en wnr ik doorhad dat epi 5 nog nie uit was, heb ik et direct stilgelegd en gak wachten tot ik die ook kan spelen.
Image

Re: Hitman (2015)

66
met0t0 wrote:De beelden van de beta zagen er degelijk uit. Grafisch inderdaad niet zo hoogstaand, maar alweer veel manieren om de missies tot een goed einde te brengen :)
Grafisch kan nog verbeteren e. Bij beta van the crew zag het er ook minder uit dan bij het uiteindelijke spel :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Hitman (2015)

67
met0t0 wrote:De beelden van de beta zagen er degelijk uit. Grafisch inderdaad niet zo hoogstaand, maar alweer veel manieren om de missies tot een goed einde te brengen :)
Hitman zijn kale schrobber glinstert toch wel genoeg in het maanlicht ? :smug:

Re: Hitman (2015)

68
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:De beelden van de beta zagen er degelijk uit. Grafisch inderdaad niet zo hoogstaand, maar alweer veel manieren om de missies tot een goed einde te brengen :)
Hitman zijn kale schrobber glinstert toch wel genoeg in het maanlicht ? :smug:
Kan goe zijn. Kzeg gewoon dat et nog beter kan zijn wnr de game uitkomt

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Hitman (2015)

69
fsterchele23 wrote:Grafisch kan nog verbeteren e. Bij beta van the crew zag het er ook minder uit dan bij het uiteindelijke spel :-)
Ja het zou zeker nog kunnen verbeteren, maar ik vind het zo erg niet, zolang de gameplay de hele game goed blijft zitten.

Re: Hitman (2015)

70
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:Grafisch kan nog verbeteren e. Bij beta van the crew zag het er ook minder uit dan bij het uiteindelijke spel :-)
Ja het zou zeker nog kunnen verbeteren, maar ik vind het zo erg niet, zolang de gameplay de hele game goed blijft zitten.
ik ben ook nie zo gefocust op graphics :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Hitman (2015)

71
fsterchele23 wrote:
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:Grafisch kan nog verbeteren e. Bij beta van the crew zag het er ook minder uit dan bij het uiteindelijke spel :-)
Ja het zou zeker nog kunnen verbeteren, maar ik vind het zo erg niet, zolang de gameplay de hele game goed blijft zitten.
ik ben ook nie zo gefocust op graphics :-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
maar zijn kletskop moet wel blinken hé Coiske :smug:

Re: Hitman (2015)

72
Ik heb vorig weekend denk 12 uur doorgebracht aan de beta, en heb dit weekend er best heimwee naar gehad, ik ga deze toch kopen denk als hij uit kom.

Wat denken jullie: elke maand een episode kopen zal even duur zijn dan nu al de hele pakket te kopen?

Vind het zo stom om 60 euro neer te tellen voor games die nog niet uit zijn, hele jaar nog niet...
Image

Re: Hitman (2015)

73
Colossus wrote:Ik heb vorig weekend denk 12 uur doorgebracht aan de beta, en heb dit weekend er best heimwee naar gehad, ik ga deze toch kopen denk als hij uit kom.

Wat denken jullie: elke maand een episode kopen zal even duur zijn dan nu al de hele pakket te kopen?

Vind het zo stom om 60 euro neer te tellen voor games die nog niet uit zijn, hele jaar nog niet...
Als ge de beta al echt leuk vond, zou ik toch wel direct voor de volledige game gaan. Ze zullen telkens ook wel genoeg feedback kunnen verzamelen om volgende episodes beter te maken, dus het zou de fans wel niet mogen teleurstellen volgens mij.

Re: Hitman (2015)

74
met0t0 wrote:
Colossus wrote:Ik heb vorig weekend denk 12 uur doorgebracht aan de beta, en heb dit weekend er best heimwee naar gehad, ik ga deze toch kopen denk als hij uit kom.

Wat denken jullie: elke maand een episode kopen zal even duur zijn dan nu al de hele pakket te kopen?

Vind het zo stom om 60 euro neer te tellen voor games die nog niet uit zijn, hele jaar nog niet...
Als ge de beta al echt leuk vond, zou ik toch wel direct voor de volledige game gaan. Ze zullen telkens ook wel genoeg feedback kunnen verzamelen om volgende episodes beter te maken, dus het zou de fans wel niet mogen teleurstellen volgens mij.
Ikzelf was ook een half uur bezig met invullen van de feedback, denk dat ik de game maar in geheel aanschaf ja.

Zijn hier overigens nog meer fans of ben ik vrijwel de enige?
Image

Re: Hitman (2015)

75
Colossus wrote:Zijn hier overigens nog meer fans of ben ik vrijwel de enige?
Ik ben ook een grote fan van de Hitman-games, maar ga de game nog niet kopen. Op dit moment heb ik niet echt geld/tijd over om de game te kopen, dus dan wacht ik wel nog eventjes. Dan ben ik ook wat zekerder waaraan ik mij mag verwachten als er al wat meer episodes zijn verschenen.