Re: Mad Max

65
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:En wat negatieve kritiek: https://kotaku.com/the-mad-max-game-doe ... Socialflow
Nu is Kotaku niet altijd serieus te nemen, maar als wat ze schrijven waar is(en zo blijft) zou de game me een stuk minder interesseren.
Persoonlijk denk ik dat ze wat overdrijven, in elke game heb je wel zo van die challenges te gaan en ik denk gewoon dat ze hier teveel op focussen of dat er een persoon is die nogal daar een hekel aan heeft. Ik vind dat niet erg, hoe meer ik kan doen, ook al is het zo iets hoe beter. :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

66
Captain Witwicky wrote:Persoonlijk denk ik dat ze wat overdrijven, in elke game heb je wel zo van die challenges te gaan en ik denk gewoon dat ze hier teveel op focussen of dat er een persoon is die nogal daar een hekel aan heeft. Ik vind dat niet erg, hoe meer ik kan doen, ook al is het zo iets hoe beter. :D
In de meeste games zit dat inderdaad wel, maar de truc is om het niet te erg te doen opvallen, zeker in een open world game. Blijkbaar slaagt deze game daar niet echt goed in.

Re: Mad Max

67
Tjeefkeuh wrote:
Captain Witwicky wrote:Persoonlijk denk ik dat ze wat overdrijven, in elke game heb je wel zo van die challenges te gaan en ik denk gewoon dat ze hier teveel op focussen of dat er een persoon is die nogal daar een hekel aan heeft. Ik vind dat niet erg, hoe meer ik kan doen, ook al is het zo iets hoe beter. :D
In de meeste games zit dat inderdaad wel, maar de truc is om het niet te erg te doen opvallen, zeker in een open world game. Blijkbaar slaagt deze game daar niet echt goed in.
Kan zijn. Ik denk niet dat het mij zou storen. Kan ook zijn dat dit nog "opgeruimd" wordt tegen de release ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Mad Max

73
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Nieuw prentje nr° 3
Image
aan schorriemorrie geen gebrek :smug:
Nen keer zien hoeveel er random generated zijn :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2